תפריט עמוד

ריו דה ז'נירו – בתי המלון

The Mango Tree
הוסטל נהדר הממוקם בשכונת מגורים שקטה, במרחק חמש דקות הליכה מחוף איפנמה וממגוון מסעדות וברים. ההוסטל עצמו ממוקם במבנה משופץ בסגנון קולוניאלי משנות ה-30. יש חדרים משותפים וחדרים פרטיים, חלקם עם מקלחת ושירותים צמודים. בניגוד להרבה הוסטלים בסביבה, ההוסטל הזה מצטיין באווירה שקטה ונעימה והוא מקום טוב לנוח בו אחרי יום של טיולים. יש גן נעים וערסל לנוח בו תחת עץ המנגו. בחדר המשותף יש מחשב עם גישה חופשית לאינטרנט ודי.וי.די עם מבחר סרטים. הצוות דובר אנגלית ושמח לספק טיפים לטיול, ובמקום עובדים עם כמה חברות שמארגנות טיולים בסביבה. המחיר מתחיל ב-35 ריאל ברזילאי למיטה בחדר לא ממוזג לשמונה. לינה בחדר זוגי ממוזג עם אמבטיה צמודה מתחילה ב-160 אירו. המחיר כולל ארוחת בוקר ברזילאית.
אתר אינטרנט


Walk on the Beach
למרות שמו, ההוסטל הזה לא שוכן על חוף הים, אבל הוא נמצא באזור שקט במרחק הליכה מחוף קופקבנה וממסעדות וחנויות רבות. ההוסטל הזה נותן תמורה מצוינת למחיר: הקפדה על בטיחות (דבר שיש לו חשיבות רבה בריו), חדרים נקיים, צוות ידידותי ומטבח מצויד. זה לא המקום לחובבי המסיבות ובהחלט אפשר לישון כאן כל הלילה, אבל יש בהוסטל לאונג' נחמד, בר וחדר טלוויזיה.
כל החדרים משותפים והמחירים מתחילים ב-30 ריאל ברזילאי למיטה בחדר של 12. יש גם חדרים לשישה אנשים.

Rio Guesthouse
לגסטהאוס הידידותי הזה יש שני פלוסים בולטים: מיקומו, בקצהו הדרומי של חוף קופקבנה, ומרתה, בעלת המקום. הגסטהאוס ממוקם בפנטהאוז בקומות ה-11 וה-12 של בניין משנות ה-40 המעוצב סגנון ארט דקו, ומהמרפסת שלו נשקף נוף נפלא של החופים ושל הר הסוכר. מרתה בעל המקום היא אשה לבבית ושופעת טיפים והמלצות על מסעדות, טיולים, אירועים ופינות חן סודיות שיהפכו את הטיול בריו למוצלח. במקום יש מטבח משותף לשירות האורחים, חדר משותף עם ספרייה, משחקים, די.וי.די, טלוויזיה גדולה ומערכת סטריאו. החדרים נעימים ונקיים וכוללים אמבטיה ושירותים צמודים וכספת. המחיר מתחיל ב-330 ריאל ברזילאי ללילה וכולל ארוחת בוקר טרופית.
אתר אינטרנט

Casa Belaza
בד אנד ברקפסט מקסים הממוקם בבית אחוזה משנות ה-60 בסנטה תרזה, הרובע ההיסטורי של העיר. המקום נמצא במרחק כמה דקות הליכה ממסעדות, ברים ומועדוני סמבה. לחופים המפורסמים של העיר אפשר להגיע במרחק נסיעה קצרה, אבל אפשר לטבול גם בבריכת השחייה שמקום. גולת הכותרת של המקום היא הגנים הנהדרים שמשתרעים של שטח של 1,700 מ"ר ובהם קופים קטנים ופרפרים צבעוניים, עצי פרי, צמחייה טרופית ופרחים נדירים. כדאי לדעת שהרחוב מאובטח בשעות הלילה. החדרים מעוצבים בסגנון רטרו עם פרטי אספנות וחפצי אמנות של אמנים ברזילאים. כל החדרים ממוזגים ומצוידים במרפסת. המחירים מתחילים ב-200 ריאל ברזילאי לחדר זוגי לילה וכוללים ארוחת בוקר.
אתר אינטרנט


Pousada Pitanga
מלון בוטיק מעוצב ומשופץ ברובע ההיסטורי סנטה תרזה, במרחק הליכה קצרה ממסעדות וברים. במלון ארבעה חדרים ממוזגים, עם אמבטיה צמודה ומיני בר. החדרים צבעוניים ולכל חדר עיצוב ייחודי לו. אחרי או לפני יום של טיולים בעיר אפשר ליהנות בבריכת השחייה ובגן הטרופי שמקום. המחירים מתחילים ב-140 ריאל ברזילאי לחדר זוגי ללילה וכוללים ארוחת בוקר עשירה.

Marina All Suites
מלון בוטיק מעוצב בחוף לבלון, בקרבת מרכזי קניות ומסעדות. כל 38 הסוויטות משקיפות לים, חלקן מעוצבות על ידי מעצבים ברזילאים מובילים. בכל הסוויטות טלוויזיה, נגן דיסקים, כספת ומיני בר. במלון בריכת שחייה, סאונה, חדר כושר, לאונג' ושירותי חוף. במלון ביסטרו מצוין.

PORTO BAY RIO INTERNATIONAL
מלון פאר על חוף קופקבנה, שמתאים גם לאנשי עסקים שרוצים לשלב עבודה עם שיזוף. במקום מסעדה, שני ברים, מרכז עסקים, חדר כושר, וגולת הכותרת: הבריכה על גג המלון ממנה ניתן להשקיף לחוף ולקורקובדו. במקום מגוון סוגי חדרים, בכולם אמבטיה צמודה ומרפסת הפונה לים.

Copacabana Palace
מלון פאר נוסף על חוף קוקפקבנה, המשתייך לרשת אוריינט אקספרס. המלון אירח כבר הרבה עשירים ומפורסמים מאז פתיחתו ב-1923, ואם יש לכם מספיק כסף אתם מוזמנים להצטרף אליהם. במקום 222 חדרים, מחלקם נשקף נוף של החוף ומחלקם של העיר. במלון בריכת שחייה, שירותי חוף, חדר כושר, מגרש טיס, ספא ושתי מסעדות.
המחירים מתחילים ב-455 דולר לחדר עם נוף לעיר ומטפסים עד 2,400 דולר ללילה לסוויטת פנטהוז עם נוף לים.

 

אוהד הנווד בריו דה ז'יינרו

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.