תפריט עמוד

טנריף עם ילדים

Aqualand Costa Adeje
פארק מים
בטנריף שטופת השמש יש כמה פארקי מים, אבל זה הפארק הגדול והמוצלח מכולם. בפארק, הסמוך ל-Playa de las Americas, יש כמה בריכות ומגוון גדול של מגלשות מים מסוגים שונים, נהר אבובים ועוד שעשועי מים מסוגים שונים. גם הקטנטנים ייהנו מאזור בטוח עם מתקנים שמותאמים במיוחד בשבילם. בנוסף, יש במקום דולפינריום ובו 15 דולפינים. מופעי הדולפינים מתקיימים פעמיים ביום. לרשות הנופשים עומדים שטחים נרחבים עם מיטות שיזוף, וכן מסעדות, מזנונים וחנויות.
כתובת: (Avda. de Austria, San Eugenio Alto (Costa de Adeje
אתר אינטרנט

Loro Parque
פארק תוכים
פארק תוכים השוכן בפוארטו דה לה קרוז, ומכיל את אוסף התוכים הגדול מסוגו בעולם: כ-3,000 תוכים מ- 353 מינים ותתי מינים מתעופפים בגנים הטרופיים המלאכותיים. בנוסף לתוכים אפשר לראות כאן מגוון של חיות ימיות, בהן לווייתני אורקה, דולפינים, אריות ים ופינגווינים, וכן גורילות, שימפנזים, יגוארים, נמרים, תנינים, איגואנות, וצבי ענק. אחת האטרקציות המרכזיות היא האקווריום הענק בו ניתן לעבור במנהרה בין כרישים ולוויתנים. אטרקציה נוספת שמלהיבה את הילדים היא המופעים השונים, בהם מופעי התוכים, אריות הים והדולפינים.
כתובת: Punta Brava, Puerto de la Cruz
אתר אינטרנט

Parque las Aguilas
גן חיות
פארק נוסף בסגנון טרופי. הפעם מדובר בגן חיות וגן בוטני, עם 500 חיות, תעלות מים, גשרי עץ, מפלים, לגונות ומערות. גם כאן הציפורים מככבות, ובמיוחד הנשרים, שהמופעים שלהם הם מהאטרקציות הגדולות בפארק. עוד ניתן לראות כאן אריות לבנים, נמרים, היפופוטמים וקופים.
כתובת: Urbanización Las Águilas del Teide s/n
אתר אינטרנט

Complejo Costa Martinez
קומפלקס של חוף ים, אגם מלאכותי, שלוש בריכות לילדים וארבע בריכות למבוגרים, כל אלה שוכנים בינות לגנים טרופיים, בסנטה קרוז דה טנריף.

הר הגעש טיידה
הר געש מושלג
בטנריף, כאמור יש שפע של פארקים מלאכותיים לכל המשפחה, אבל היא מצטיינת גם בנופים טבעיים נפלאים. אחד מהמקומות שלא כדאי להחמיץ ביקור בהם במהלך החופשה בטנריף הוא הר הגעש טיידה. ההר מתנשא לגובה של 3,718 מטר, וזהו ההר הגבוה ביותר בכל ספרד. פסגתו של ההר מושלגת כל השנה, אבל בחורף , כאשר הלבה השחורה מכוסה בשלג לבן, המראה מרשים במיוחד. מומלץ, בעיקר כשבאים עם ילדים, לעלות להר ברכבל. הנסיעה נמשכת שמונה דקות. מהפסגה נשקף נוף של כמה איים אחרים בקנרים.

אתר אינטרנט

Bananera – Jardines del Atlantico
מטע בננות
גידול הבננות היווה בעבר את מקור ההכנסה העיקרי של תושבי טנריף, ועדיין ניתן לראות מטעי בננות במקומות שונים באי. המטע הזה שליד לוס קריסטיאנוס עדיין פעיל והוא פתוח לקהל הרחב לסיורים מודרכים. זו הזדמנות מצוינת להראות לילדים שבננות לא גדלות בסופר.
כתובת: Autopista Salida 26, Buzanada.

Royal Delphin
שיט לצפיה בלוויתנים ודולפינים
סירת קטמרן עם רצפת זכוכית שיוצאת להפלגות מפוארטו קולון שבאזור פלאיה דה לאס אמריקאס. במהלך השיט, שנמשך 5 שעות, יש סבירות גבוהה לראות דולפינים ולוויתנים שוחים מסביב ומתחת לספינה. בדרך ניתן ליהנות מהנופים של מפרץ מאסקה, צוקי לוס ג'יגנטס, פלאיה ארנה ועוד. מחיר השיט כולל ארוחת צהריים.
אתר אינטרנט

קטלוניה: מסע תרבותי

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.