תפריט עמוד

מסעדות ובילויים בטנריף

האי טנריף הוא יעד האהוד במיוחד על חובבי החיים הטובים. החופים, אתרי הנופש המפנקים וכמובן האוכל המצוין ואינספור המסיבות שנערכות באי מדי לילה • מבחר מסעדות ומקומות בילוי בטנריף

סנטה קרוז דה טנריף
בסנטה קרוז, בירת טנריף, יש מבחר עצום של מסעדות לכל טעם ולכל כיס.

Da Canio
בעליה של המסעדה הזו הם איטלקים ומכינים פיצה ופסטה נהדרות. חדר האוכל של המסעדה מעוצב בטוב טעם עם אבן וטרקוטה. המבחר העצום של 34 סוגי פיצה מושך לכאן משפחות עם ילדים, אבל גם הפסטות והריזוטו מומלצים.
כתובת: Calle San Martín 76, city centre
טלפון: 922-248131

Bar Zumería Doña Papaya
זה המקום להרוות בו את הצמא עם מיצי הפירות הטריים שמכינים כאן מתותים, מנגו, פפאיה, אבוקדו ועוד ככל העולה על הדמיון.
כתובת: Calle Callao de Lima 3, city centre
טלפון: 922-290679

La Cazuela
המסעדה הזו, הצבועה בצבעי צהוב חזקים, ידועה באוכל המקומי המסורתי שהיא מציעה. למרות שהמחירים כאן בכלל לא זולים, האוכל המצוין שווה את ההשקעה. זו המסעדה האידיאלית לציין בה אירוע מיוחד, לבלות ערב רומנטי או ארוחת צהרים נינוחה ומשביעה. כדאי לטעום Cazuela (תבשיל דגים), מנת הדגל של המסעדה. בקשו לשבת במרפסת הפרחונית והיפה של המסעדה.
כתובת: Calle Robayna 34, city centre
טלפון: 922-272300

La Fundación
לכאן מגיעים השמנא והסלטא של העיר לאכול ממיטב המאכלים המקומיים. המסעדה ממוקמת באחוזה קנרית משוחזרת להפליא ובין המנות המוצעות כאן אפשר למצוא סלט של גבינות קנריות עם חבושים ודבש או ברווז צלוי ברוטב פפאיה. לצד האוכל כדאי להזמין יין מצוין. מי שלא אוהב את האווירה המחויטת של המסעדה יכול להגיע לבר שבשתי הקומות שמתחת למסעדה שם האווירה יותר נינוחה.
כתובת: Calle Imeldo Seris 25, city centre
טלפון: 922-283972

אחרי ארוחה טובה אפשר לצאת לבלות. אזור Anaga Avenue הוא אחד מאזורי הבילוי המרכזיים של העיר. כאן מרוכזים מוקדי בילוי רבים: מסעדות, בתי קפה, ברים, ופאבים.

Fool Company
המועדון הזה מתמלא בכל ערב בחובבי המסיבות שמצטופפים על רחבת הריקודים. מדי פעם יש כאן מוזיקה חיה, אך לרוב משמיעים כאן פאנק ו- R&B.
כתובת: Avenida Anaga 25, city centre

Auditorio de Tenerife
מי שמעוניין בבילוי יותר רגוע יכול להגיע לאודיטוריום החדש של סנטה קרוז. זהו בניין יוצא דופן, שעוצב על ידי האדריכל הספרדי הנודע סנטיאגו קלטרווה (שאחראי, בין השאר, גם על גשר המיתרים בירושלים), בנוי בטון לבן ומזכיר בצורתו גלים מתנפצים. האודיטוריום מארח מופעי אופרה, מחול, קונצרטים ועוד.
כתובת: Avenida Constitución s/n, city centre
טלפון: 922-270611

לוס כריסטיאנוס ופלאיה דה לאס אמריקס
אל עיירות החוף בדרום האי מגיעים המוני הנופשים לרבוץ על החופים וחובבי הבילויים והמסיבות ירגישו כאן בבית. יש כאן כל כך הרבה מסעדות ומקומות בילויי שקצת קשה לבחור. אפשר לבלות ערב שלם במקום אחד או לדלג בין הברים ולדגום מן ההיצע הרב של עיירות הנופש.

מסעדות:

Little Italy
חובבי האוכל האיטלקי ייהנו במסעדה הזו שנמצאת על חוף הים בלוס כריסטיאנוס. למרות שעיקר המנות הן מנות פסטה יש כאן גם בשר ודגים.
כתובת: Los Cristianos Seafron, קרוב לכיכר המרכזית.

Restaurante Romantico
מסעדה מצוינת המציעה אוכל מקומי ושירות נהדר. בין המנות המוצעות כאן אפשר למצוא קממבר בטיגון עמוק, סרטנים ברוטב שום וסטייקים מעולים. כדאי מאוד לטעום גם את יין הבית המצוין. מתאים לבילוי ערב זוגי רומנטי.
כתובת: Calle Juan XXII, לוס כריסטיאנוס
טלפון: 922-794456

El Patio
במסעדה הזו בפלאיה דה לאס אמריקס מקפידים על כל פרט. המסעדה אמנם לא זולה, אבל השירות כאן כל כך טוב עד שכל סועד מרגיש כאילו הוא היחידי במסעדה. את הארוחה פותחים עם מנת גספאצ'ו אבטיח על חשבון הבית. מנות הדגים מצוינות ולא לשכוח להשאיר מקום לטירמיסו הנפלא למנה אחרונה. בפינה עומד פסנתר כנף ופסנתרן מספק מוזיקת רקע במהלך הערב.
כתובת: המסעדה ממוקמת בקומפלקס של מלון Jardin Tropical, פלאיה דה לאס אמריקס.
טלפון: 922-746061

בילויים:

Centro Comercial San Telmo
ביום זהו מרכז קניות לא מעניין במיוחד, אך כשיורד הלילה הופך המרכז לאחד מאזורי הבילוי המרכזיים של לוס כריסטיאנוס. המועדונים כאן מתעוררים לחיים אחרי 12 בלילה והמסיבות נמשכות עד אור הבוקר.
כתובת: מאחורי Playa de las Vistas, לוס כריסטיאנוס.

Veronicas Strip
אזור ורוניקה שעל חוף הים בפלאיה דה לאס אמריקס משמש כמרכז קניות ובלילה הופך למרכז הבילויים של העיירה. יש כאן ריכוז של מועדונים וברים מכל הסוגים אליהם כדאי להגיע ליהנות ממשקה טוב ולרקוד. Bobby's bar, Linekers, Busbys ו- Waikiki Bar הם רק חלק מהברים המומלצים כאן.

The Corner Bar
הבר הזה מהווה "מקלט" למי שאוהב בילוי יותר שקט וסולידי בפאב בסגנון אנגלי. בקורנר בר מגישים, ליד הבירה, אוכל ברים מובהק שמורכב מטוסט גבינה, טבעות בצל וצ'יפס. הקהל כאן יותר מבוגר ומיושב.
כתובת: Parque de la Paz, פלאיה דה לאס אמריקס.

פוארטו דה לה קרוז
העיר המתויירת ביותר בטנריף, השוכנת בחוף הצפוני, מציעה גם היא שפע של מקומות בילוי.

מסעדות:

Casa El Farol
זוהי המסעדה האולטימטיבית לאנשים שמתקשים להחליט מה הם רוצים לאכול. המסעדה מורכבת משלושה אזורים. במסעדה המסורתית ה- mesón, אפשר למצוא אוכל ים תיכוני. בביסטרו שבחצר כדאי לנסות את גבינת העזים ואת סלט העגבניות בפסטו ובמאפייה אפשר למצוא מאפים מעשה ידי השף ממוצא גרמני וגלידה ביתית מפירות טריים.
כתובת: Calle San Juan 14
טלפון: 922-368812

Casa de Miranda
המסעדה היוקרתית הזו בליבה של פוארטו דה לה קרוז ממוקמת בבית אחוזה משנת 1730 ששימשה כביתו של נשיא ונצואלה, פרנסיסקו דה מירנדה, במאה ה-18. במסעדה המרכזית מגישים מאכלי ים או בשר על הגריל ובבר שבקומה התחתונה אפשר לאכול טאפאס.
כתובת: Calle Santo Domingo 13
טלפון: 922-373871

El Limón
אל לימון הוא בית קפה צימחוני. אפשר לרכול כאן המבורגר צמחוני עם מגוון תוספות ומילויים או קבב צמחוני וסלטים למיניהם ולשתות מיצי פירות טריים (מיץ הפפאיה מומלץ).
כתובת: Calle Esquivel 4
טלפון: 922-381619

בילויים:

Carpe Diem
בר קוקטיילים אופנתי במרכז העיר. יש כאן מבחר גדול ומצוין של קוקטיילים, נוף נהדר מהמרפסת, שירות אדיב ומחירים סבירים.
כתובת: Calle Quintana – Punta de Los Vientos

Ebano Café
זהו בר הממוקם בבניין יפהפה שהשתמרו בו מרכיביו המקוריים. כדאי לשבת בחוץ על אחד מכיסאות הקש הנוחים אל מול נוף הכנסייה והגנים. ליד השתייה מגישים כאן טאפאס.
כתובת: Calle Hoya 2
טלפון: 922-388632

Joy
אם אתם מחפשים מקום בילוי מתוחכם זה לא המקום בשבילכם. לכאן מגיעים כדי לרקוד עד אובדן חושים לצלילי מוזיקת פופ, טכנו והאוס. המקום פופולרי בקרב בני ה-20 המקומיים. השתייה חינם לנשים עד השעה 1:30 בלילה.
כתובת: Calle Hoya
טלפון: 922-373985


טנריף – אי מטריף, כל החבילות, טיסות וטיולים

קטלוניה: מסע תרבותי

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.