תפריט עמוד

הרודס ים המלח – להתפנק במקום הנמוך בעולם

מלון הרודס ים המלח החדש מציע עיצוב מודרני, מתחם ספא יוקרתי ואוכל מוקפד ומשובח. ויש גם חוף פרטי צמוד, שמאפשר ליהנות בשלווה ורוגע מהים הכי נמוך בעולם

ים המלח הוא אחד המקומות המיוחדים לא רק בארץ אלא גם בעולם, ומלון הרודס ים המלח החדש מאפשר לחוות את היופי המיוחד הזה בדרך יוקרתית ומפנקת להפליא.


מלון הרודס ים המלח. השיפוץ המאסיבי ניכר בכל פינה

המלון, שעבר שיפוץ מאסיבי בעלות גבוהה מאוד, מציע שלל יתרונות למתארחים בו, בהם חוף פרטי, ספא מפואר, חמאם תורכי, אוכל משובח ועיצוב חדיש ומודרני.


הבר בלובי. על העיצוב הנקי והמודרני אחראי מעצב העל אדראס נויידם

מיקומו של המלון על חוף ים פרטי, מאפשר ליהנות מנופש שקט, אינטימי ואקסקלוסיבי וכך גם העיצוב הנקי והמודרני, שעליו אחראי מעצב העל אנדראס נויידם. המגע העיצובי שלו ניכר בכל אשר פונים – בחדרים, בסוויטות ובחדרי האקזקיוטיב – 16 חדרי גן הפונים אל הים, עם מרפסת ובריכה צמודה.

חדר אקזקיוטיב. נוף לים ויציאה לבריכה צמודה

זוגות רומנטיים וחובבי עיסויים וטיפולי ספא יתענגו על גולת הכותרת של המלון – מתחם ספא יוקרתי מעין כמותו. ספא ויטאליס מציע מתקנים איכותיים, בהם חמאם תורכי, בריכת גופרית, בריכת מי מלח מחוממת, סאונה יבשה ורטובה, ג'קוזי ועוד, וכן שלל טיפולים נפלאים, החל בטיפולי הידרותרפיה וכלה בטיפולים קוסמטיים.


עיסויים מפנקים בספא ויטאליס היוקרתי

אבל החיים הטובים לא מסתיימים כאן: מלון הרודס ים המלח מציע ארוחות משובחות ותפריט מגוון. מסעדת המלון מגישה שלוש ארוחות מצוינות ביום – בוקר, צהריים וערב. בנוסף, בטרקלין ה-VIP מוגש מזנון עשיר במיוחד בשעות הבוקר והצהריים, והחל מהשעה 18:00 הוא הופך למסעדת פרימוורה, בה תוכלו ליהנות ממנות חלביות מובחרות.


בריכת המלון. להתפנק ולהירגע בשלווה מושלמת

צרפו לכל אלה את נופי ים המלח הקסומים ואת הסגולות המרפאות של מי הים ותקבלו חופשה חווייתית במיוחד, ממש כמו קפיצה קטנה לחו"ל.


ים המלח. הנופים הייחודיים משלימים את חוויית הנופש


צמחי המדבר - הצמחים הכי מתוחכמים בארץ

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.