תפריט עמוד

אוכלים בגדול: 7 מסעדות מומלצות בדובאי

פיוז'ן תוצרת ניו יורק, אוכל טוסקני אמיתי או מטבח לבנוני מסורתי - דובאי היא לא רק מגדלים גבוהים אלא גם בירה קולינרית סוערת. המלצות למסעדות שאסור לפספס

דובאי מצטיינת בסניפי מסעדות ושפים ממקומות ידועים מרחבי העולם, אך מציעה גם טעמים ייחודיים משל עצמה. אז אם אתם מתכננים טיסה לדובאי וחשקה נפשכם באירוח מזרחי מסורתי, בתפריט איטלקי קלאסי או אולי במנות אסייתיות קצת אחרות, אנחנו בטוחים שתמצאו את המסעדה המושלמת בשבילכם.

עוד כתבות על דובאי

מסעדת Indochine

מסעדת אינדוצ'ין נפתחה רק בדצמבר 2019, וכבר נחשבת לאחת הטובות והפופולריות אצל מי שרוכש חבילות נופש לדובאי. המסעדה היא בעצם אחות צעירה ל-Indochine הניו יורקית הוותיקה והמפורסמת, כך שמרגע פתיחתה הפכה למקום מרבצם של סלבס מקומיים ובינלאומיים שמגיעים לאזור. עיצוב המסעדה מלא בקריצות לסיקסטיז ונגיעות ארט-דקו. מרפסת המסעדה עמוסה בצמחייה ירוקה שהולמת את הקירות שמעוטרים בטפט של עלי בננה, ממש כמו אצל האחות הגדולה במנהטן. האווירה במסעדה אינטימית, צנועה אך רשמית מספיק בשביל לגרום לסועדים להרגיש בה בנוח. התפריט מבוסס על מנות מהמטבח הצרפתי בנגיעות וייטנאמיות. ברשימת המנות תוכלו למצוא אסקרגו מתובל בלמונגראס וחמאת עלי קפיר, ביף טרטר מבשר וואגיו ורביולי וייטנאמי שעשוי מאטריות אורז מאודות וממולאות בעוף, שרימפס וירקות.

שעות פעילות: שבת-שלישי בין 12:00-1:00, רביעי-שישי בין 12:00-3:00.
כתובת:
Gate Precinct Building 3, Dubai International Financial Centre Dubai, UAE

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Indochine DXB (@indochinedxb)

מסעדת il borro tuscan bistro

הביסטרו הטוסקני איל בורו שנמצא במלון הבוטיק היוקרתי Jumeirah Al Naseem, היא מסעדה טוסקנית אמיתית. מאז שנפתחה ב-2007, היא נבחרת מדי שנה על ידי מגזינים מובילים כמסעדה האיטלקית הטובה ביותר בדובאי. המסעדה היא אחות קטנה למסעדה המקורית בפירנצה, ומעוצבת באופן דומה. ברשימת המנות המומלצות תוכלו למצוא Pappa al pomodoro (לחם טוסקני, עגבניות אורגניות, שום, בצל סגול ובזיליקום), Risotto ai porcini (ריזוטו עם פטריות פורצ'יני, פרמז'ן ופטרוזיליה) ו-Pizza al tartufo (פיצה עם פטריות כמהין שחורות ומוצרלה די בופלה).

שעות פעילות: המסעדה פתוחה מדי יום לארוחת צוהריים בין 15:30-12:00 ולארוחת ערב בין 1:00-19:00
כתובת: 906 Jumeirah Rd – Umm Suqeim 3 – Dubai (בתוך Jumeirah Al Naseem Hotel)

מסעדת  Folly by Nick & Scott

כבר חמש שנים שמסעדת פולי ביי ניק וסקוט מככבת באופן קבוע ברשימת המסעדות הפופולריות ביותר בדובאי. ניק אלביס וסקוט פרייס הם צמד שפים-כוכבים, שצמחו מעל לעשור תחת השף גורדון רמזי. המסעדה האקסקלוסיבית מחולקת למספר אזורים כאשר הטוב ביותר הוא אזור הבר, שכולל 8 מקומות מול המטבח הפתוח, בו השפים מבשלים תוך שהם מסבירים לאורחים את שלבי הכנת הארוחה. המסעדה מתאימה לסועדים שמעוניינים ליהנות מארוחת ערב עשירה בכל טוב, מנה קלילה או שתיים או ערב של אלכוהול ונשנושים באווירה לא מעונבת אך מוקפדת להפליא, באחד הלוקיישנים השווים ביותר של דובאי, בלב מדינת ג'ומיירה.

שעות פעילות: The Dining Room – תפריט ארוחת הערב מוגש כל יום בין 23:00-19:00 וארוחת הבראנץ' מוגשת בימי שישי בין 16:00-13:00; The Rooftop – כל יום מ-16:00 ועד השעות הקטנות של הלילה; Garden Terrace and Lounge – כל יום בין 23:00-19:00.
כתובת: Unit 27, Souk Madinat Jumeirah, Dubai.

מסעדת Awtar

מסעדת אווטאר הממוקמת במלון גרנד האייט דובאי המפואר הנמצא באזור דיירה. מדובר  במסעדה מושלמת לחובבי המטבח הלבנוני שמחפשים לא רק אוכל טוב, אלא חוויית בילוי שלמה. במהלך הארוחה זוכים הסועדים גם למופע מוזיקלי ואמנותי לצד ארוחה מסורתית עם מנות נדיבות שמתאימות לחלוקה ואפילו נרגילות למי שבעניין. המסעדה עצמה מעוצבת בסגנון אוהל ערבי מסורתי בכדי להשלים את האווירה. הכניסה מגיל 18 ומעלה. בתפריט תוכלו למצוא מבחר גדול של מנות בשרים/פירות ים על הגריל, סלט פטוש, קבב הבית ומנה של שישה מזטים לבחירה מתוך מבחר מנות ראשונות, בהן: חומוס, סמבוסק, סלט חצילים (באבא גנוש), סלט פלפלים קלויים עם קשיו (מוהמרה), מוסקה ועוד.

שעות פעילות: שני-שבת 19:30-2:00.
כתובת: Sheikh Rashid Road Grand Hyatt , Dubai .

מסעדת Akira Back

אקירה בק, שנקראת כך על שם השף המפורסם שלה, היא לא רק אחת המסעדות היפניות הטובות ביותר בדובאי, אלא אחת המסעדות הטובות ביותר באמירות. השף פורץ הדרך משלב בין מספר עולמות קולינריים ומלהטט עם מנות קוריאניות, טכניקות הכנה יפניות וטעמים וניחוחות מרחבי המזרח הרחוק. כמה מהמנות שהפכו למזוהות ביותר עם השף הן ה-Tuna Pizza ו-Ab Tacos (עם בשר ואגיו), שמככבות בתפריטים של בק מאז שפתח את המסעדה הראשונה שלו בלאס וגאס, אי אז ב-2008. מלבד המנות שנצלות על גריל הרובטה היפני, הסלטים המושקעים והמרקים המשובחים, מככבות בתפריט שלל מנות סושי איכותיות, חלקן ייחודיות למקום. אמנם התפריט עשיר במנות בשר ודגים, אך באקירה בק לא שוכחים את הסועדים הצמחונים והטבעונים בזכות שלל מנות ייחודיות.
שעות פעילות: כל יום בין 23:30-19:00.
כתובת: W Dubai – The Palm West Crescent, Palm Jumeirah.

מסעדת Gordon Ramsay's Bread Street Kitchen & Bar

ואם כבר גורדון רמזי, מסעדת ברד סטריט קיטשן ובר היא אחד המותגים המזוהים עם השף, שהקים את מסעדת האם הלונדונית Bread Street Kitchen, ב-2011. בסניף המקומי תוכלו ליהנות מבראנץ' משפחתי בימי שישי, לצאת לערב של ג'ין וטוניק עם החבר'ה או לשבת על הבר לארוחה בלתי נשכחת באחת המסעדות היותר נחשבות בדובאי.

התפריט המהודק של Bread Street Kitchen & Bar, מחולק לשש קטגוריות: ראשונות, עיקריות, פסטות וסלטים, מנות מתנור הפחמים, תוספות וקינוחים. מגע הזהב של רמזי מורגש בכל אחת מהמנות, החל מצ'יפס הכמהין, דרך טארט הסלמון הסקוטי המעושן שמוגש עם בצלצלי שאלוט כבושים, חזרת וגבינת שמנת וכלה במנת הדגל של המקום – ביף וולינגטון במילוי מחית פטריות כמהין, גזרים מתובלנים, אגוזי לוז מוחמצים ורוטב מח עצם.

שעות פעילות: ארוחות בוקר בימים חמישי-שבת בין 7:00-11:30; ארוחת צהריים כל יום בין 12:00-15:00; ארוחת ערב בימים שבת-רביעי בין 18:00-22:00 ובימים חמישי-שישי בין 18:00-23:00.
כתובת: Atlantis the PALM, Dubai, Crescent Road – Dubai

מסעדת Asil

מסעדת אסיל נפתחה ביולי 2020, בלב מגפת הקורונה, אך הצליחה להפוך תוך זמן קצר מסוד של יודעי דבר לשם דבר בקולינריה המקומית. המסעדה ממוקמת בבית המלון Rixos Premium Dubai הנמצא באזור חוף ג'ומיירה ומעוצבת בסגנון טורקי, בדים יוקרתיים ונברשות מפוארות. המקום מציע מגוון מנות קלאסיות עם טוויסט עדכני מהמטבחים של מרוקו, לבנון וסוריה כאשר שילוב המדינות ניכר לא רק בתפריט אלא גם במוזיקה שהפכה לסימן ההיכר של המסעדה. על במת המסעדה מתקיימות מדי ערב הופעות חיות עם נגנים, ערבי נושא מיוחדים ואפילו אירוח דיג'יי מפעם לפעם. לסועדים יש אפשרות לבחור בין ארוחת בראנץ' עשירה וחווייתית, לתפריט א לה קרט. בתפריט העשיר והמוקפד של Asil מככבות מנות כמו קובה נייה (בשר בקר נא קצוץ, בורגול, עשבי תיבול ותערובת תבלינים סודית), בס בשערות קדאיף שמוגש עם סלט גרגיר הנחלים ועגבניות שרי ושיפודי טלה צלויים על גריל פחמים שמוגשים עם סלט בצלים ועגבניות צלויות. לקינוח, אל תפספסו את הכנאפה הטורקית המוגשת עם גלידה פיסטוק.

שעות פעילות: מדי יום 13:00-2:00 (הזמנה אחרונה ב-23:45)

כתובת: Rixos Premium Hotel – – Jumeirah Beach Residence – The Walk  – Dubai (בתוך Al Fattan Marine Tower).

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Asil Dubai (@asildubai)

  • כתבה שיווקית

The Best of Georgia - 4K

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.

כתבות מאיחוד האמירויות

מדינות המפרץ לנוסע העסקי
מדינות המפרץ לנוסע העסקי

במסגרת ההסכמים הידועים כהסכמי אברהם שנחתמו ב-2020 עם איחוד האמירויות, בחריין, מרוקו וסודאן, ההזדמנות המרכזית הייתה ונשארה איחוד האמירויות. זאת מדינה קטנה אבל עשירה, המהווה גם  צוהר לקשר כלכלי עם שורה של מדינות באזור: עם סעודיה, כווית וקטאר. ...

דובאי – ההמלצות הכי שוות שחווינו
דובאי – ההמלצות הכי שוות שחווינו

לימוד שדה-חן צדוק ביקרה בדובאי ונשבתה בקסמה. המלצותיה כוללות את המבנה האליפטי המיוחד של מוזיאון העתיד, המסגרת של דובאי עם הרצפה התלויה באוויר המעבירה את האתוס של דובאי, התצפית על איי התמרים המלאכותיים, סיור בדובאי העתיקה, שכונת אל ...

דובאי והעיר הגדולה
דובאי והעיר הגדולה

"על גלי ה"הכי בעולם", התנסיתי בחיים של הביוקר כפי שדובאי רצתה שאחווה. אכלתי כאן את הארוחות הכי טעימות ומסעירות בחיי. עברתי מסאז' של הלייף שאנשים מוכנים לשלם עליו כאן 650 ש"ח. שפשפתי את עיני אל מול האי הפרטי ...