תפריט עמוד

41 Below, ברילוצ'ה, ארגנטינה
41 Below מנוהלת על ידי חבורה של ניו זילנדים שהתאהבו בברילוצ'ה. ניכר כי המקום מנוהל על ידי אנשים שאוהבים לטייל. במקום יש כל מה שנחוץ אחרי יום של טיולים – אזור צ'יל אאוט עם ריהוט נוח, אוסף של דיסקים וסרטי די.וי.די משובחים, מטבח מצוייד, לוקרים, מידע על טיולים וסיורים וצוות דובר אנגלית. לכל אלה מתווסף בונוס מיוחד: נוף האגם הנשקף מחלונות האכסנייה. המקום מתאים במיוחד לחובבי סקי, שכן יוצאות ממנו הסעות לאתר הסקי Cerro Catedral, מהטובים בדרום אמריקה. באכסנייה מארגנים השכרת ציוד סקי ושיעורי סקי למטיילים שמעוניינים בכך. גם בשאר עונות השנה יש הרבה מה לעשות במקום: רחצה ודיג באגם בקיץ וטרקים במחוז האגמים באביב.
כתובת: Juramento 94, ברילוצ'ה
אימייל: mailto:info@hostel41below.com
אתר אינטרנט

America del Sur Hostel, אל קלפטה, ארגנטינה
אחת מהאכסניות הפופולריות ביותר באל קלפטה, ובצדק. הצוות מפורסם ביחס האדיב ומסייע בארגון סיורים לקרחון פריטו מורינו ובטיולים נוספים וטרקים בסביבה. גולת הכותרת של המקום היא אזור הצ'יל אאוט, שכולל ספות מפנקות, אח ובעיקר הרבה נוף נהדר של העיר אל קלפטה ואגם ארגנטינו. אם הפרטיות חשובה לכם, בחדרים הכפולים החדשים יש אמבטיה פרטית.
כתובת: Calle Puerto Deseado 153
אתר אינטרנט

Hostel Inn, מפלי האיגואסו, ארגנטינה
לכאן לא מגיעים כשמעוניינים בחופשה שלווה ורומנטית, אבל אם אתם חובבי מסיבות שמעוניינים להכיר אנשים חדשים זהו בהחלט המקום בשבילכם. כאן נמצאת הבריכה המדליקה בעיר, סביבה נערכות מסיבות, ובנוסף בכל שבוע נערכים כאן ערבים מיוחדים, כמו ערב ברביקיו, ערב טנגו וערב סמבה. בנוסף לאלה אפשר לפגוש חברים חדשים במגרשי הספורט או סביב שולחן הטניס. במקום יש מטבח משותף בו ניתן לבשל אבל העצלנים יכולים לאכול במסעדה. יש כמה סוגי חדרים – חדרי מעונות שמיועדים לעד שמונה אורחים וחדרים זוגיים עם טלוויזיה ומזגן. לכל החדרים שירותים ומקלחות צמודים. ארוחת בוקר וניקיון החדר כלולים במחיר.
אתר אינטרנט

Mellow Yellow, ריו דה ז'ניירו, ברזיל
האכסניה הזו היא מהמפורסמות ביותר בדרום אמריקה, ולא בזכות חווית הלינה (חדרי ענק עם מיטות קומותיים ואפילו מיטות בנות שלוש קומות), אלא בזכות האווירה: בר תוסס בו אפשר לשתות קפרינייה ומוחיטו במחיר מצחיק, מסיבות שנמשכות עד הבוקר וגקוזי ספא גדול במרפסת המלון. לכל אלה כדאי להוסיף את העובדה שהאכסניה שוכנת במרחק דקות הליכה ספורות מחוף הים.
רחוב: Rua General barbosa Lima, 51, Copacabana
טלפון: 55-21-25471993
אתר אינטרנט

Tucano House, פלוריאנפוליס, ברזיל
האכסנייה, החדשה יחסית, שוכנת ברחוב מגורים שקט בעיר Lagoa de Conceição, השניה בגודלה בפלוריאנפוליס, ברזיל. מדוברת באכסנייה נעימה עם אווירה משפחתית, המנוהלת על ידי אח ואחות שגדלו באי ויש להם המון עצות וטיפים לגבי מה אפשר לראות ולעשות באי. שיטוט לגדות הלגונה, טרק ביער וביקור בחופים מבודדים הם חלק מהאפשרויות.
כתובת: Rua das Araras, 229, Lagoa da Conceição

אתר אינטרנט

LOKI Backpackers Hostel, קוסקו, פרו
ההוסטל ממוקם בבנין משופץ בן 450 שנה על גבעה במרחק הליכה קצרה מהכיכר המרכזית של קוסקו. יש להוסטל כמה יתורונת בולטים, בהם החדרים הנקיים, המקלחות החמות, ארוחת הבוקר שמוגשת עד 13:00 בצהריים והצוות הידידותי ודובר האנגלית. יש הרבה חללים משותפים: בר וחדר משותף עם אח ותצפית נפלאה על העיר, חצר עם ערסלים, חדר טלוויזיה עם ספריית די.וי.די ועוד. בנוסף, יש אינטרנט חינם, מטבח משותף והרבה מסיבות.
אתר אינטרנט

דרום אמריקה – למידע נוסף>>

הרצאת וידאו: פטגוניה המסעירה

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.