תפריט עמוד

טנזניה טריפ – Tanzania Trip

חפש חברת נסיעות

טנזניה טריפ – המומחים לטיולים בטנזניה וזנזיבר | טיולים מאורגנים וטיולים פרטיים בהתאמה אישית

טנזניה טריפ – Tanzania Trip

 

טיול לטנזניה זו חוויה מרגשת ובלתי נשכחת. כבר שנים ארוכות שאנחנו חיים ונושמים את טנזניה, עד שהיא ממש הפכה לבית שני עבורנו. אפשר לגלות את טנזניה בכל מיני דרכים, ואנחנו בטנזניה טריפ מזמינים אתכם להצטרף אלינו לטיול בטנזניה ולגלות את הקסם הטנזני בדרך הכי טובה שיש – דרך אתרי הטבע היפים ביותר, בעלי החיים הפראיים והתרבויות המרתקות שיש לטנזניה להציע למטיילים בה.

אנחנו וצוות המומחים שלנו בישראל ובטנזניה נוביל אתכם צעד אחר צעד ונעניק לכם מהידע המקצועי שצברנו במהלך השנים בתכנון הטיול המושלם והחווייתי ביותר עבורכם. הצטרפו למאות מטיילים שבחרו לטייל ברמה אחת מעל כולם.

 

 

כשאתם מטיילים עם טנזניה טריפ מקבוצת מיי טריפ, אתם יכולים לטייל בראש שקט – אנחנו תחת פיקוח מחמיר של אמון הציבור (וגאים על כך), דוגלים בשקיפות מלאה – ללא הפתעות, זמינים עבורכם 24/7 לפני הטיול, במהלכו ועד חזרתכם ארצה, מקפידים על קבוצות קטנות ואיכותיות – כך שתוכלו על הדרך לרכוש חברים חדשים וגם לקבל את תשומת הלב הראויה, ובוחרים בפינצטה כל מדריך – כי אנו מאמינים שמדריך מקצועי בעל תשוקה אמיתית ליעד יהפוך את הטיול שלכם בטנזניה וזנזיבר מטוב למושלם.

כל שנותר לכם לעשות הוא לארוז ולצאת איתנו לטיול בדרך אחרת.

לאתר האינטרנט שלנו: https://tanzania-trip.co.il

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.