תפריט עמוד

הפלגות נופש עם מנו ספנות

חפש חברת נסיעות

חולמים לשוט למגוון יעדים באירופה, ליהנות מהים הכחול, החופים היפים, האיים המרתקים? מנו ספנות מציעה חופשה חלומית על הים, עם כל הפינוקים על הסיפון ועגינות בערי חוף נהדרות. ואם לא די בכל אלה, הפלגה מאפשרת ליהנות מכל הטוב הזה בלי שום דאגה: אתם עולים על הספינה בנמל חיפה ומכאן והלאה, המלון שט יחד אתכם ממקום למקום.

הפלגות נופש עם מנו ספנות

מנו ספנות – הפלגות נופש, טל' 072-3950699

להגדלה ודפדוף לחצו על התמונות

מנו ספנות היא אחת מ-100 החברות המובילות בישראל על פי המדד של דן אנד ברדסטריט. היא חברה יחידה בתחומה בארץ ואחראית לאינספור נסיעות לחופשה בסטנדרטים גבוהים.

הכירו את הגולדן איריס

הגולדן איריס, נחשבת לספינת הנופש הישראלית היחידה הפועלת כיום. בספינה יכולים לשהות כ-1,000 נוסעים והיא מצוידת בכל הדרוש להפלגת נופש מפנקת. על הספינה תמצאו:

  • סיפון בריכות עם בריכה, בריכת ילדים וג'קוזי תחת כיפת השמיים
  • סיפוני מרגוע ושיזוף עם בר משקאות
  • Mano Live – בו נערכים מופעי ריקודים, הצגות, מוזיקה, סטנד אפ ועוד
  • שתי מסעדות – מסעדה ראשית ומסעדת הסיפון – בהן מוגשים מאכלי גורמה כשרים
  • דיוטי פרי – בו ניתן לבצע רכישות שלל מוצרים פטורים ממכס
  • קזינו ובו רולטות, מכונות מזל, שולחנות בלאק ג'ק, שולחנות פוקר ועוד
  • מועדון כושר
  • מועדון ילדים עם מגוון משחקים, הפעלות וסדנאות
  • מועדון לילה עם בר משקאות, רחבת ריקודים ומתחם אירוח
  • מגרש למשחקי כדורסל או כדורעף

החדרים

בספינה יש כמה סוגים של חדרים: חדרי סטנדרט ממוקמים בקומה השנייה והשלישית והם מיועדים לעד ארבעה נוסעים. החדרים כוללים בין היתר מיטה נוחה, מקלחון, טלוויזיה וארון. ניתן למצוא חדרי סטנדרט עם או בלי חלון.

חדרי פרימיום, בקומות הרביעית, החמישית והשישית, רחבים ומאובזרים יותר. גם כאן תמצאו חדרים עם או בלי חלון. הסוויטות, בקומות החמישית, השישית והשביעית, מציעות  בנוסף למרחב ונוחות, גם אזור ישיבה, אמבטיה, מיני בר, כספת, טלוויזיית LCD ועוד. ישנה גרסת פרימיום לחדרים בקומה החמישית, עם רמת פאר גבוהה יותר.

מגוון יעדי נופש

מנקודת היציאה בנמל חיפה ההפלגות של מנו ספנות עושות את דרכן למגוון רחב של יעדים ים תיכוניים, בהם ונציה, נאפולי, קטניה (סיציליה), לימסול (קפריסין), כרתים, סנטוריני, קורפו, רודוס, מיקונוס, ולטה (מלטה), דוברובניק (קרואטיה) ועוד. אורך ההפלגה משתנה מאוד, מהפלגות קצרות של יום או יומיים ועד הפלגות של כשבועיים.

מספר העגינות לאורך הדרך תלוי, כמובן, באורך ההפלגה. בכל מקרה, העצירה ביעד היא למשך לא פחות מכמה שעות, כך שניתן לצאת לסיורים מאורגנים או לבקר עצמאית ביעד. הסיורים המודרכים עוברים בנקודות היפות ביעד, ואם בחרתם באופציה השנייה, תוכלו לטייל ברגל, עם מונית או בתחבורה ציבורית, להתעכב בשוק נחמד, לשבת בבית קפה או במסעדה מקומית, לעשות שופינג ולספוג את האווירה.

המחיר שמשלמים עבור ההפלגה כולל שימוש במתקני האנייה, אירוח ברמה של פנסיון מלא (שלוש ארוחות ביום) ואת מופעי הבידור. סיורי החוף במדינות היעד וכן חלק מהאטרקציות האחרות על הספינה (טיפולי יופי, משקאות אלכוהוליים בברים, כביסה/גיהוץ ועוד) כרוכים בתשלום נפרד.

הפלגה ים תיכונית

יצירת קשר

טלפון: 072-3950699

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.