תפריט עמוד

שווה ביקור – המלצות למקומות מפתיעים

החורף הישראלי הוא זמן מצוין לצאת לטייל ולהכיר מקומות מעניינים וחמימים. מכתש רמון הוא יעד נהדר לטיול חורפי, ובסמוך לו אפשר ללון במתחם צימרים מעוצב וייחודי. מי שמעדיף להגיע דווקא לצפון יכול לבלות ערב מסעיר במשתה אבירים מסורתי בעכו העתיקה. 

מתחם ארבעה צימרים במצפה רמון
אזור מכתש רמון הוא מהמקומות היפים בישראל, ויעד טיולים פופולרי בקרב זוגות ומשפחות. אלה וגם אלה מחפשים מקום לינה ראוי באזור, כזה שיהיה נעים להגיע אליו לאחר יום של טיולים במכתש, ואחת האפשרויות המוצלחות באזור, שמצד אחת היא מפנקת ומזמינה ומצד שני מתאימה לכל כיס, היא מתחם הצמרים "ארבעה צימרים". המתחם, ששוכן בשכונת מגורים שקטה, כולל ארבעה צימרים מעוצבים ומלאי אופי, כשכל אחד מהם מוקדש לצבע אחר, מתוך תפיסה שלכל צבע יש את האנרגיות המיוחדות לו. הצבע הכתום, למשל, משדר נעורים, אופטימיות וחיוניות, וזו התחושה שמתקבלת כשנכנסים לחדר העליז הזה.


החדר הכתום במתחם ארבעה צימרים משדר נעורים, אופטימיות וחיוניות

החדר האדום משדר אהבה, מזל והצלחה, ואילו החדר הסגול מתאים למי שמחפש להכניס רוחניות לחייו, ומתקשר למיסטיקה, דמיון ופנטזיה. כל החדרים מעוצבים בטוב טעם ומשרים תחושה נעימה, כשהצבע הדומיננטי בא לידי ביטוי בקיר אחד או יותר באותו צבע, בריהוט, במצעים ואפילו בתמונות, כשהצבע הלבן ממתן את הדומיננטיות ומסייע ביצירת חדר אסתטי ונעים. בכל היחידות יש סלון, מטבח מאובזר, חדר שינה, אינטרנט אלחוטי, טלוויזיות ודי.וי.די. בקומת הגג נמצאת הסוויטה הזהובה, שמשדרת מלכות, יוקרה ואיכות, ובהתאם כוללת גם מרחב גדול במיוחד, אמבטיה מפנקת ושתי מרפסות.
איפה? הר צין פינת נחל ניצנה, מצפה רמון, טלפון: 054-4760330, אתר אינטרנט


החדר האדום משרה אהבה, הצלחה ומזל


משתה האבירים בעכו
אם הדמיון שלכם נודד לעיתים לעבר הרחוק בהן אבירים אמיצים, רכובים על סוסים, נלחמו על לבן של נסיכות יפות, עכשיו זה אפשרי. כל מה שעליכם לעשות הוא להגיע לעכו ולהשתתף במשתה אבירים מפואר וססגוני. ביעדים שונים בחו"ל, כמו באזור אגם גרדה בצפון איטליה ואפילו בארצות הברית, מקובל לערוך ערבי אבירים, הכוללים משתה ומופעים ברוח התקופה. עכשיו החוויה המיוחדת הזאת מגיעה לעכו והיא נערכת במיקום מושלם: אולמות האבירים. 


חדר האוכל הצלבני במצודה ההוספיטלארית | צילום: אריה צדוק

הערב מתחיל בקבלת פנים מלכותית, כששחקנים מתיאטרון עכו, המחופשים למלך ריצ'רד לב הארי ורעייתו ברנגריה, מקבלים את פני האורחים. בחדר האוכל הצלבני של המצודה ההוספיטלארית מוגשת ארוחת אבירים מסורתית, שאוכלים אותה ממש כמו בימים עברו – בידיים… הארוחה מלווה ביין ובירה ומוגשת על ידי מלצרים מזמרים, הלבושים בבגדים ססגוניים ברוח התקופה. בזמן שהאורחים סועדים את ליבם, הם נהנים ממופעים של ליצנים, להטוטי אש, נגינה, שירה וריקודים, כשלצד מוסיקה בארוקית מושמעת גם מוזיקה מזרחית ומתקיימת הופעה של רקדנית בטן – תזכורת לכך שאנחנו במזרח התיכון ושריצ'רד לב הארי כבש את עכו מידי המוסלמים.


קרב אבירים | צילום: יוסי פתאל

אחרי הלחם מגיע זמן השעשועים, והאורחים עוברים להיפודרום, שם מתקיימים קרבות של אבירים על הקרקע, ולא פחות מרשים – על גבי סוסים. האורחים לא נותרים בגדר צופים בלבד ולוקחים חלק בחוויה כשהם מריעים ומעודדים את המשתתפים.

כמה? מחיר השקה מיוחד – 200 שקל לאדם
מתי? הפעילות תתקיים באופן קבוע בערבי שלישי וחמישי 
כרטיסים ניתן לרכוש בקופת האתר ברחוב וייצמן 1 בעכו ובטלפונים 04-9956708, 04-9956706
 

בתמונה הפותחת: האבירים קמים לתחייה בעכו 

 

 

צמחי המדבר - הצמחים הכי מתוחכמים בארץ

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.

כתבות מישראל

חוזרים לאילת: להירגע מול הים
חוזרים לאילת: להירגע מול הים

אחרי שאירחה מפונים בכמות הזהה למספר תושביה, אילת מנסה לחזור לשגרה ומייחלת לשובם של הנופשים. עם מיזם תיירותי חדש, שנקרא לוקאלס, ומקומות מושלמים להירגע, לאכול טוב ולמלא מצברים, העיר הדרומית היא המקום הנכון בימים אלו

מבוא לנדודים 64: הגברת של הטאבון
מבוא לנדודים 64: הגברת של הטאבון

רונן רז חונה על הכרמל הגשום והסוער, ומרגיש בבית. הוא מזדהה עם הקדמונים הפרהיסטוריים שאהבו לחיות בהר ובחוף הכרמל, אשר להם שפע מכל טוב - אדמה פוריה וגשם רב שהניבו צמחי מאכל, פירות ופטריות, יערות שהזינו את האש, ...

עין קינייא: כפר המעיינות הנסתר
עין קינייא: כפר המעיינות הנסתר

מבין ארבעת הכפרים הדרוזיים בגולן, עין קנייא הוא הפחות מוכר. יואב יעקובי ממליץ לא לוותר, ולהתרשם מזרימת נחל סער (בחורף), מהטראסות החקלאיות (בזמן הפריחה), מהגראפיטי הצבעוניים ופסלי האבן, ומהאתרים הרבים סביב הכפר. בתכנון בקרוב: שביל המעיינות, בין התצפיות ...