תפריט עמוד

קסבה טמדו, מרוקו – אלף לילה ולילה

מלון הבוטיק קסבה טמדו (Casba Tamadot) הוא אחד מהמיזמים של המיליארדר הבריטי סר ריצ'רד ברנסון, שלקח בית פרטי משנות הארבעים השוכן למרגלות הרי האטלס, והפך אותו למלון בוטיק מהחלומות. ב-1998 הגיעה לקסבה, שהיתה שייכת אז לסוחר עתיקות איטלקי, אמו של ברנסון, שגילתה מיד את הפוטנציאל שטמון במקום. תוך זמן קצר קנה ברנסון את המקום ושבע שנים לאחר מכן, לאחר שיפוץ יסודי, פתח את המלון לקהל הרחב. ברנסון אולי הגשים חלום פרטי כשפתח את המלון, אבל עבור רבים חופשה במלון הזה מהווה את התגשמות הפנטזיה המרוקאית, עם עיצוב אותנטי שמסעיר את הדמיון, חדרים מפנקים להפליא, נוף נפלא ואוכל משובח ממיטב המטבח המרוקאי.


אמבט בחלל החדר ודק עם בריכת טבילה פרטית

במלון 15 סוויטות המעוצבות כל אחת באופן שונה, אך בכולן ניכר שימוש בצבעים עזים, עיצוב מרוקאי אותנטי ונגיעות מודרניות. יש חדרים שצבועים בסגול מהפנט, באחרים שולט הצבע הכחול, וגם החדרים היותר שגרתיים רחוקים מרחק מזרח ממערב מחדר מלון סטנדרטי. בין היתר, החדרים מעוטרים באריחי טרקוטה, פתחים מקושתים, רהיטי עץ מגולפים, מיטות אפריון ואמבטיות שקועות. לצד אלה, לא הוזנחו הפינוקים המודרניים – בכל החדרים יש טלוויזיה, די.וי.די ונגן דיסקים, מיני בר וחלוקי רחצה. וכיוון שמזג האוויר בהרי האטלס קר למדי בעונת החורף, האורחים נהנים משכמיות, סדינים חשמליים וגם אח בחלק מהחדרים.


חדר סגול במלון. כל החדרים מאופיינים בצבעים עזים ובעיצוב ייחודי

לצד הגנים המרהיבים של המלון יש תשעה אוהלים ברבריים רחבי ידיים, שישכיחו מכם את כל מה שידעתם עד היום על אוהלים וקמפינג. אלו הן סוויטות מפוארות וססגוניות בעיצוב ברברי, עם רצפת עץ, טלוויזיה, מזגן, מיטות גדולות ונוחות במיוחד, אמבט זוגי גדול שניצב בחלל החדר, ודק פרטי עם מיטות שיזוף ונוף מרהיב להרי האטלס. בחלק מהאוהלים יש גם בריכת טבילה פרטית.


אוהל-סוויטה. תשכחו את כל מה שידעתם על לינה באוהלים

הפרידה מהאוהל או החדר לא קלה, אבל בחוץ יש לא מעט פיתויים, כמו גנים מרהיבים, בריכות שוות במיוחד וגם אוכל מצוין. במסעדת המלון אפשר להתענג על כל הקלאסיקות של המטבח המרוקאי, כמו טאג'ין בקר או כבש וקוסקוס עם עוף, נקניקיות מרגז וירקות, כשכל המנות מוכנות מרכיבים מקומיים. יש גם מספר מצומצם של מנות מערביות מתוחכמות, כמו קונפי של סלמון נורווגי או חזה ברווז צלוי עם ירקות. מי שחושש להתגעגע לטעמים המופלאים האלה יכול להשתתף בסדנאות הבישול הקצרות שמתקיימות במלון בהדרכת השף.


ארוחת ערב ליד הבריכה

יש עוד כמה פעילויות שאפשר לעסוק בהן בזמן השהות. טיול בגני המלון היפים, רחצה באחת משתי הבריכות – אחת מקורה ומחוממת והשנייה פתוחה ומתמזגת עם הנוף – משחק טניס במגרש של המלון ורכיבה על אופניים. כשמזג האוויר סוער אפשר לבלות בלאונג' שיש בו שולחן פול, בר, וגם מבחר של ספרים, משחקים, דיסקים וסרטי די.וי.די שאותם אפשר להשאיל לחדר. יש גם ספא, עם בריכה מחוממת, ג'קוזי חיצוני, סאונה, חמאם מרוקאי וחמישה חדרי טיפולים.


בריכת השחייה הפתוחה, שהקצה שלה מתמזג עם הנוף

הסביבה הקרובה מציעה שפע של פעילויות: רכיבה על סוסים או על חמורים, רכיבה על אופני הרים בעמקי האזור, טיולים רגליים באטלס הגבוה, ביקור בכפרי האזור וטיול לשווקים הססגוניים של מרקש שנמצאת במרחק נסיעה קצרה.

כפי שניתן לשער, לא זול להתארח כאן. המחיר ללילה בחדר זוגי מתחיל ב-4,600 דירהם (כ-415 אירו), לילה באוהל ברברי מתחיל ב-8,150 דירהם (כ-735 אירו). אפשר להתנחם בכך שהמחיר כולל ארוחת בוקר ושימוש חופשי במיני בר בחדר. אתר המלון

ביקור בוולוביליס, מרוקו

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.