תפריט עמוד

קניות בגרמניה: הערים הכי טובות לשופינג

גרמניה היא יעד נפלא לשופינג, עם היצע עצום של חנויות, מרכזי קניות ושווקים, וחשוב לא פחות - מחירים נוחים. לטובת הרוצים לעשות קניות בגרמניה, ריכזנו כאן מידע על רחובות קניות, בתי כלבו, שווקים מומלצים ואאוטלטים אטרקטיביים בכמה ערים מרכזיות, מברלין ועד המבורג

גרמניה היא יעד מושלם עבור מי שקניות הן חלק בלתי נפרד מהנאת הטיול. בכל הערים הגדולות בגרמניה יש אזורי קניות שוקקים, הממוקמים לרוב במרכז ומיועדים להולכי רגל בלבד. לצד היצע מסחרר של חנויות מכל הסוגים תמצאו באזורי הקניות גם בתי קפה, מסעדות ומוסדות תרבות, כך שנעים לשוטט שם גם אם אתם לא מתכננים לעשות קניות. הערים הגרמניות מציעות שילוב של רשתות בינלאומיות, בתי כלבו מפוארים וחנויות של מעצבי על לצד חנויות קטנות וייחודיות, בוטיקים של מעצבים צעירים ושווקים תוססים. מחוץ למרכז הערים תמצאו אאוטלטים עם מותגים בינלאומיים בהנחות גדולות. אם הגעתם לגרמניה בשבועות שלפני חג המולד (מסוף נובמבר עד 24 בדצמבר), אל תוותרו על ביקור בכמה משוקי חג המולד הנהדרים, שצצים כמעט בכל עיר, עיירה וכפר ברחבי המדינה.

רחוב קניות בדיסלדורף. בכל עיר גדולה בגרמניה תמצאו אזורי קניות יוקרתיים לצד שווקים ואאוטלטים

רחוב בדיסלדורף. בכל עיר גדולה בגרמניה תמצאו אזורי קניות יוקרתיים לצד שווקים ואאוטלטים | צילום: Duesseldorf Tourismus

אז איפה אפשר לקנות מה בגרמניה? הנה המלצות לאפשרויות שופינג מוצלחות בכמה ערים מרכזיות:

קניות במינכן

אזור הקניות המוביל במינכן נמצא בלב העיר העתיקה, באזור שסובב את כיכר מריאנפלאץ ונחשב לאחד מאזורי התיירות הבולטים בעיר. מכאן יוצאים כמה רחובות קניות גדולים, בהם Sendlinger Straße שבו הרבה עסקים קטנים ומשפחתיים וחנויות מיוחדות, בין היתר של עתיקות ועבודות יד. זהו רחוב נהדר לקנות בו מתנות ומזכרות. רחוב נוסף שיוצא מהכיכר הוא Kaufingerstraße, אחד מהרחובות העתיקים בעיר, וגם השוקקים שבהם. כאן תמצאו חנויות אופנה של מותגים מקומיים ובינלאומיים כמו H&M, C&A ו- Karstadt, לצד חנויות נעליים, תכשיטים וספרים.

Kaufingerstraße, אחד מרחובות הקניות הפופולריים במינכן

Kaufingerstraße, אחד מרחובות הקניות הפופולריים במינכן | צילום: Moosician / Shutterstock.com

בעיר העתיקה, סמוך למריאנפלאץ, פועל שוק האיכרים הוותיק בגרמניה, שוק ויקטואלין (Viktualienmarkt), שהחל לפעול ב-1807. בשוק, שמתקיים שישה ימים בשבוע, יש דוכני פירות וירקות, גבינות, בשרים, דגים, לחמים ומאפים, תבלינים ומעדנים מקומיים וטובי השפים של העיר באים להצטייד בו. לצד תוצרת טרייה תמצאו כאן גם פרחים, צעצועים ותיקים, גן בירה, ברים ומסעדות. האאוטלט המוצלח ביותר בקרבת מינכן הוא Ingolstadt Village ובו 110 חנויות אופנה של מותגים בינלאומיים, בהם ארמני, קלווין קליין, קולומביה, ג'ימי צ'ו, מרקו פולו, טומי הילפיגר ואחרים.

דוכן בשוק ויקטואלין במינכן | צילום: muenchen.de, Katy Spichal

דוכן בשוק ויקטואלין | צילום: muenchen.de, Katy Spichal

קניות בפרנקפורט

פרנקפורט, מרכז העסקים של גרמניה, היא יעד נהדר לעשות בו קניות. רחוב הקניות הראשי הוא זיל (Zeil), המכונה גם "השדרה החמישית של גרמניה". ברחוב הארוך, המיועד להולכי רגל, תמצאו בוטיקים אלגנטיים, חנויות תכשיטים, אלקטרוניקה, אביזרי אופנה, בתי כלבו וסניפים של רשתות בינלאומיות. גולת הכותרת היא  MyZeil, מרכז קניות בן שמונה קומות המעוצב כספירלה. כשתסיימו עם הקניות, תוכלו לעלות לקומה העשירית, משם יש תצפית נהדרת על העיר.

ניון MyZeil. אחרי הקניות עלו לקומה העשירית לתצפית יפה

קניון MyZeil. אחרי הקניות עלו לקומה העשירית לתצפית יפה | צילום: Gordon Bell / Shutterstock.com

למי שתקציב לא מהווה בעיה עבורו מומלץ להגיע לרחוב Goethestraße – רחוב הקניות האלגנטי של פרנקפורט עם בוטיקים של ורסצ'ה, ארמני ומעצבים נוספים, חנויות תכשיטים יוקרתיות, בהן קרטייה וטיפאני, ומסעדות גורמה.

אם אתם מעדיפים חנויות עצמאיות ובגדים של מעצבים צעירים, נסו את Berger Straße, Brückenstraße ו-Schweizer Straße, שבו תמצאו גם הרבה מסעדות וחנויות בישול. לחוויית קניות מסוג אחר בקרו באחד משווקי האיכרים הפועלים בעיר. הגדול שבהם הוא Konstablerwache שמתקיים בימי חמישי ובשבתות ומציע תוצרת מקומית טרייה.

יין תפוחים מסורתי בשוק בפרנקפורט | צילום: visitfrankfut, Holger Ullmann

יין תפוחים מסורתי בשוק בפרנקפורט | צילום: visitfrankfut, Holger Ullmann

לקניות בזול, מומלץ לבקר באאוטלט Wertheim Village, המרוחק כ-50 דקות ממרכז העיר – ניתן להגיע ברכבת ובאוטובוס או באוטובוס ה-Shopping Express שיוצא פעמיים ביום, בימים שני-שבת, מתחנת הרכבת המרכזית של פרנקפורט. האאוטלט מעוצב ככפר מסורתי וכולל 110 חנויות מותגים דוגמת הוגו בוס, ורסצ'ה, ארמני, גס, קלווין קליין ועוד.

קניות בהמבורג

רחוב הקניות הפופולרי ביותר בהמבורג הוא Mönckebergstraße, המכונה על ידי המקומיים Mö ונמתח מתחנת הרכבת המרכזית ועד לבית העירייה. הרחוב מיועד להולכי רגל והוא מעוטר בעצים נאים, הווילות ההיסטוריות שבהן גרו הסוחרים האמידים הוסבו לבתי כלבו ולחנויות. בין היתר תמצאו פה קניון ענק בשם Europa Passage, סניף של Karstadt – חנות ציוד הספורט הגדולה באירופה, וסניף של Saturn, ענקית מוצרי האלקטרוניקה. במקביל לשדרה נמצא רחוב Spitalerstrasse עם חנויות אופנה מובילות, תכשיטים, קוסמטיקה, עיצוב הבית וצעצועים, כולל חנות גדולה של לגו.

קניות ברובע Karoviertel הטרנדי בהמבורג | צילום: mediaserver.hamburg.de / Sven Schwarze

קניות ברובע Karoviertel הטרנדי בהמבורג | צילום: mediaserver.hamburg.de / Sven Schwarze

אווירה שונה לגמרי תמצאו ברובע Karoviertel הטרנדי, שבו רחובות צרים עם בוטיקים של מעצבים עצמאיים, חנויות יד שנייה ובגדי וינטג', חנויות תקליטים, ברים, מועדונים ובתי קפה. מדי שבת בבוקר מתקיים ברובע סנט פאולי שוק פשפשים פופולרי שבו אפשר למצוא בגדים, ספרים, תקליטים, עתיקות, ריהוט רטרו ועוד. אוהבי אאוטלטים ייהנו בסולאטו (Soltau), אאוטלט עם עשרות חנויות מותגים, כמו נייקי, לקוסט, דיזל וריי באן בהנחות של 70-30 אחוז.

קניון Europa Passage בהמבורג | צילום: mediaserver.hamburg.de / Christian Spahrbier

קניון Europa Passage בהמבורג | צילום: mediaserver.hamburg.de / Christian Spahrbier

קניות בברלין

גם אם אתם לא מכורים לשופינג, אל תוותרו על קניות בברלין. יש כאן כל מה שתחפצו – מבגדים של מעצבי על ועד חנויות יד שנייה, והכל במחירים מצוינים. רחוב הקניות המרכזי בצד המערבי הוא Kurfürstendamm, המוכר יותר בתור קו'דאם (Ku'damm). לאורך יותר משלושה קילומטרים תמצאו חנויות של מותגים בינלאומיים, כולל סניפים של H&M, מנגו, זארה ואדידס, חנויות נעליים, קוסמטיקה, שוקולד וצעצועים (ברחוב ממוקמת חנות הדגל של לגו) ועוד ועוד. גולת הכותרת כאן היא בית הכלבו הוותיק KaDeWe, השני בגודלו באירופה (אחרי הרודס בלונדון). חמש הקומות הראשונות של הכלבו המפואר מוקדשות לאופנה, תכשיטים, קוסמטיקה, תיקים ונעליים, מוצרים לבית, חפצי חן ועוד, הקומה השישית מוקדשת לקולינריה וכל הקשור בכך. כאן תמצאו גבינות מכל העולם, ממרחים ורטבים, סוגים שונים של תה, שוקולדים משובחים, צנצנות קוויאר, פטריות כמהין ושאר מעדנים. ואם כל אלו עוררו את התיאבון שלכם, תוכלו לסעוד על הבר בקומה השישית או לעלות לגג הכלבו שם ישנה מסעדת גן עם מזנוני אוכל מפתים.

חנות העיצוב Stilwerk באזור רחוב הקניות המפורסם קו'דאם | צילום: Visit Berlin

חנות העיצוב Stilwerk באזור רחוב הקניות המפורסם קו'דאם | צילום: visitBerlin

שדרת קניות נוספת בברלין היא Friedrichstraße שבה תמצאו סניף של בית הכלבו הצרפתי המפורסם גאלרי לאפייט, חנויות אופנה וגם את Dussmann, חנות עצומה שמשתרעת על חמש קומות ומתמחה בספרים ובמוזיקה, עם מחלקת המוזיקה הקלאסית הגדולה בעולם.

חווית קניות מסוג שונה לגמרי מצפה לכם ברובע פרנצלאואר ברג, בעיקר ברחוב Kastanienallee. ברחוב המקסים הזה יש שפע של חנויות תקליטים וספרים, בגדי וינטג', כלים מעוצבים לבית ועוד, כשכל החנויות מקומיות, בלי נוכחות של רשתות גדולות. בין החנויות פזורים בתי קפה וברים שנחמד לנוח בהם במהלך מסע השופינג. בפרנצלאואר ברג נמצא גם אחד משווקי הפשפשים השווים בעיר, שוק Mauerpark, שבו אפשר לקנות תקליטים, צעצועים, בגדים משומשים, כלי נגינה ועוד. שוק הפשפשים הגדול, הוותיק והמפורסם של ברלין נמצא בשדרות ה-17 ביוני, ברובע שרלוטנבורג, והוא גדוש בפיצ'פקעס, ענתיקות והמון מציאות, ויש כאן גם דוכני אוכל ובירה.

רחוב קניות בברלין. גם מי שלא מכור לשופינג לא יכול להתעלם מההיצע הגדול והמחירים הנוחים בברלין | צילום: Visit Berlin

קניות בברלין. גם מי שלא מכור לשופינג לא יכול להתעלם מההיצע הגדול והמחירים הנוחים | צילום: visitBerlin

ואחרי ששבעתם מהחנויות הרבות במרכז העיר, תוכלו להשלים את מסע הקניות באאוטלט המעצבים (Designer Outlet Berlin), שנמצא כחצי שעה נסיעה ממרכז העיר – אפשר להגיע אליו באוטובוס 663 ממרכז העיר או בשאטל מיוחד היוצא מרחוב Kurfürstendamm (הנסיעה בו עולה 10 אירו). באאוטלט יש יותר מ-100 חנויות מותגים (דיזל, גס, טימברלנד ועוד) בהנחות של 30 עד 70 אחוז.

שוק הפשפשים מאואר בשכונת פרנצלאואר ברג | צילום: gabriel12 / Shutterstock.com

שוק הפשפשים מאואר בשכונת פרנצלאואר ברג | צילום: gabriel12 / Shutterstock.com

קניות בדיסלדורף

דיסלדורף היא גן עדן למכורים לשופינג, עם מגוון גדול במיוחד של חנויות ומרכזי קניות. כאן נמצאת שדרת הקניות האלגנטית ביותר בגרמניה, שדרת המלכים (Königsallee), שהמקומיים מכנים פשוט קו (Kö). השדרה נמתחת לאורך קילומטר, עם תעלה שחוצה אותה ועצי ערמונים עתיקים המצלים עליה, כך שתענוג לשוטט בה גם אם אתם לא מתכננים לקנות. בשדרה תמצאו חנויות של מעצבי על, בוטיקים יוקרתיים וקניונים מפוארים. בין היתר, יש פה חנויות של ארמני, ברברי, קרטייה, פראדה, סברובסקי, גוצ'י, שאנל, הרמס ואחרים, וכן הקניון KÖ-Galerie המרשים ובית הכלבו המהודר Sevens.

שופינג בשדרת המלכים, המכונה בקיצור Kö, בדיסלדורף | צילום: Duesseldorf Tourismus

שופינג בשדרת המלכים, המכונה בקיצור Kö, בדיסלדורף | צילום: Duesseldorf Tourismus

בסמוך נמצא רחוב קניות נוסף, Schadowstraße, עם אופי קצת יותר עממי, ויש בו חנויות של רשתות אופנה בינלאומיות. כאן נמצא גם מרכז הקניות המפואר Schadow Arkaden המעוצב בצורת כוכב, ובו סניפים של חנויות אופנה כמו זארה ו-H&M לצד חנויות קוסמטיקה, מתנות, צעצועים ועוד. יצירות אמנות ועתיקות תמצאו באזור Carlstadt, הגדוש בגלריות, חנויות לממכר עתיקות, חנויות ספרים וחנויות תכשיטים.

הכלבו היוקרתי Sevens בדיסלדורף

הכלבו היוקרתי Sevens בדיסלדורף | צילום: Duesseldorf Tourismus

השוק הפופולרי בעיר מתקיים בימים שני עד שבת בכיכר Carlsplatz שבעיר העתיקה. בשוק נמכרת תוצרת חקלאית טרייה, בשר, דגים ונקניקים, תבלינים, מעדנים ועוד. אם אתם חובבים של שוקי פשפשים אל תחמיצו את השוק שמתקיים מדי שבת בבוקר סמוך ל-Aachener Platz. בשוק הזה מוכרים ענתיקות, פיצ'פקעס וחפצים שונים לבית, ובמרכזו ניצב אוהל ענק, המחומם בחורף, עם בית קפה והופעות.

למותגים מובילים במחירים מוזלים קפצו ל-Fashionesta Outlet בגדה המזרחית של נהר הריין בדיסלדורף, שם תוכלו למצוא מותגים כמו פראדה, ברברי והוגו בוס בהנחות משמעותיות.

בתמונה הפותחת: חנות וינטג' בברלין | צילום: visitBerlin, Philip Koschel ©
לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.

כתבות מגרמניה

מסע עסקי – גרמניה
מסע עסקי – גרמניה

לאן נסיעת העסקים שלכם? המבורג? מינכן? ברלין? פרנקפורט? זה השוק הרביעי בגדלו בעולם מבחינת תוצר משק גלמי. הוא לא יתאים את עצמו אליכם ויש לפעול בו בתאימות לדרך המקומית, הדרך הגרמנית. לשם כך יש להבין אותה ולהכיר אותה ...

טיול בשטוטגרט: בין גבעות, יקבים ומכוניות יוקרה
טיול בשטוטגרט: בין גבעות, יקבים ומכוניות יוקרה

הגבעות שמקיפות אותה מכל עבר, הכרמים שגולשים אל העמק והבנייה הנמוכה ברובה, כל אלה הופכים את שטוטגרט לעיר ירוקה ואטרקטיבית מאוד. במרחק קצר מהכיכר המרכזית השוקקת ומדרחוב הקניות הארוך בגרמניה, תגלו טבע שופע, עם מסלולי הליכה ביער, תצפיות ...

טיול בבאדן-באדן: מרחצאות, ארמונות וגנים פורחים
טיול בבאדן-באדן: מרחצאות, ארמונות וגנים פורחים

העיירה באדן-באדן, בדרום-מערב גרמניה, היא הרבה יותר מנקודת מעבר בטיול ביער השחור. ההוד וההדר של העבר ניכרים בה גם היום בכל פינה - מבתי המידות הנאים והגנים המטופחים ועד למרחצאות והקזינו המפורסם שאירח את כל המי ומי של ...