תפריט עמוד

צימרים בגולן ובכנרת

אזור הכנרת ורמת הגולן מציע לא רק אינספור אטרקציות ומסלולי טיול, אלא גם צימרים משובחים שמציעים אירוח קרוב לטבע, אבזור מפנק ונוף חלומי. המה כמה המלצות

יש לנו ארץ קטנה אך מגוונת להפליא שמציעה מגוון גדול של נופים, מנחלי הצפון, דרך הים התיכון ועד המדבר. אבל רבים מסכימים שאחד המקומות המומלצים ביותר לחופשה ולטיול הוא אזור הכנרת והגולן. בנוסף לאגם הלאומי שלנו, שהוא יפה בכל קנה מידה, האזור מציע מגוון עצום של אתרי טיול ואטרקציות: שמורת גמלא, עם העיר העתיקה והמפל, שמורת יהודיה על שלל נחליה, בריכת המשושים, שמורת המג'רסה השופעת מים, יער אודם, מטעי דובדבנים ופירות יער לקטיף עצמי, וכמובן, הר החרמון. זה לא מפתיע שבאזור יש ריכוז גדול במיוחד של צימרים מצוינים.

לפניכם המלצות לכמה צימרים בכנרת וכן צימרים ברמת הגולן שמשקיפים על הכנרת ובכל אחד מהם מובטחת לכם חופשה מהנה:

דן בגולן, נאות גולן

במתחם דן בגולן יש שלושה צימרים מרווחים הבנויים כחלל אחד גדול ומפנק ומתאימים לאירוח משפחות וזוגות. הבונוס: לכל צימר יש גג פרטי עם פינות ישיבה אינטימיות, משם נשקפת הכנרת במלוא הדרה. בחצר המטופחת יש פינות ישיבה מוקפות בצמחייה שמשקיפות לנוף פתוח, ויש גם בריכת שחייה גדולה ומזמינה. הצימר צמוד לגן שעשועים גדול, מה שהופך אותו למתאים במיוחד לחופשה משפחתית.

יחידת אירוח מעוצבת בקפידה במתחם הצימרים דן בגולן

יחידת אירוח מעוצבת בקפידה במתחם הצימרים דן בגולן

יהלום של נוף

למרות שפע המסלולים והאטרקציות מסביב, לגמרי לא בטוח שתרצו לעזוב את מתחם הסוויטות יהלום של נוף, שמציע סטנדרט גבוה במיוחד של אירוח. במתחם יש שתי סוויטות מפוארות הבנויות מעץ ואבן, מאובזרות בכל הפינוקים האפשריים: ג'קוזי זוגי מול הנוף, קמין, סאונה יבשה, מערכת קולנוע ביתית ומכונת קפה. בחוץ יש בריכה פרטית, מקורה ומחוממת בחורף, ולידה מדשאה ומיטות שיזוף. בנוסף, במתחם יש גם וילה עם ארבעה חדרי שינה ושני חדרי רחצה, סלון עם קמין, פינת אוכל שמתאימה ל-12 סועדים, מטבח מאובזר ונוף חלומי של הכנרת והגולן שנשקף מהמרפסת. בקומת הקרקע של הווילה תמצאו בריכה פרטית המחוממת בחורף.

מתחם הבריכה ביהלום של נוף

מתחם הבריכה ביהלום של נוף

וילה קמילה רזורט

הווילה הממוקמת במושבה כנרת מושלמת לחופשה של משפחה גדולה או כמה זוגות חברים. בווילה יש ארבע סוויטות מפוארות, המעוצבות באדום ושחור, שבכל אחת יש חדר שינה, חדר רחצה צמוד, ג'קוזי ספא בחלל החדר ומטבחון מאובזר. בחצר, ממנה נשקפת הכנרת היפה, יש בריכת שחייה ענקית, מקורה ומחוממת בחורף, ג'קוזי ופינות ישיבה. בחצר נמצא גם המטבח המשותף לכל הסוויטות וכולל מקרר גדול, משטחי עבודה, כלי בישול ואוכל, כיריים ופינת ברביקיו.

הסוויטות היוקרתיות בווילה קמילה רזורט מעוצבות באדום ושחור

הסוויטות היוקרתיות בווילה קמילה רזורט מעוצבות באדום ושחור

חוות כנרת

חוות כנרת, שאף היא נמצאת במושבה כנרת, מציעה אירוח כפרי קרוב לטבע, עם טעם של פעם. במקום יש 18 יחידות סטודיו, שמתאימות למשפחות ולזוגות, בכולן מטבחון מאובזר ומרפסת פרטית עם פינות ישיבה. בחצר המטופחת יש דשא, דקלים וצמחייה ירוקה, והכנרת פרושה מלוא העין. האירוח כולל ארוחת בוקר קונטיננטלית והאורחים נהנים מכניסה חופשית לבריכה בקיבוץ אשדות יעקב ומכניסה לחוף פרטי בכנרת, המצוי במרחק 500 מטר ממתחם האירוח.

הנוף הנשקף מחוות כנרת

הנוף הנשקף מחוות כנרת

וילה לה ויסטה

וילה לה ויסטה שבמושבה כנרת היא מסוג המקומות שמהר מאוד רוצים לעבור לגור בהם. המיקום, אל מול הכנרת התכולה שנמצאת במרחק נגיעה, כשדבר לא מסתיר את הנוף, הוא רק סיבה אחת. הווילה, שבה שלושה חדרי שינה זוגיים, חדר שינה לילדים, סלון משמקיף לנוף, פינת אוכל גדולה ומטבח כפרי מאובזר היטב, מעוצבת כבית חמים ונעים עם הרבה תשומת לב לפרטים הקטנים. החצר היא הדובדבן שבקצפת. יש בה, מלבד נוף פנורמי אל הכנרת, גם בריכת שחייה המחוממת בחודשי החורף, ריהוט גן, מיטות שיזוף ופינות ישיבה מזמינות, פינת אוכל חיצונית, פינת בר ומנגל וג'קוזי ספא תחת כיפת השמים.

וילה לה ויסטה. עיצוב חמים ומזמין ונוף פנורמי לכנרת

וילה לה ויסטה. עיצוב חמים ומזמין ונוף פנורמי לכנרת

צמחי המדבר - הצמחים הכי מתוחכמים בארץ

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.

כתבות מהכנרת וטבריה

ההתגלות: חגיגות האפיפניה נחגגו בירדנית
ההתגלות: חגיגות האפיפניה נחגגו בירדנית

התגלות האלוהים בדמות אדם נחגגה בסוף השבוע הקודם בטקס האפיפניה שהתקיים הפעם באתר הטבילה "הירדנית" סמוך לכנרת. לידתו של ישוע היתה ההתגלות הפיזית שלו, אך ההתגלות השנייה והחשובה ביותר בנצרות, היתה באותם הרגעים בהם ירד ישוע כנער לטבול ...

פסטיבל כנרת לסרטי טבע ומסע יוצא לדרך זו הפעם השלישית
פסטיבל כנרת לסרטי טבע ומסע יוצא לדרך זו הפעם השלישית

הפסטיבל, אשר ייפתח בחמישי 23.3, ייערך בבית גבריאל ויתפרש על פני ארבעה ימים. בין השאר יכלול הפסטיבל סדנאות אמן, הרצאות, הצגות, סיורים ייעודיים, מופעים מיוחדים והופעות חיות. שילוב מושלם של נופש, טבע ותרבות

סיור סוף חורף באזור הכנרת
סיור סוף חורף באזור הכנרת

אוהבי היציאה לטבע מתחלקים לשתי קבוצות – אלו העומדים בפקקים בדרך לחרמון כדי לתפוס שאריות אחרונות של שלג ואלו העומדים בפקקים בדרך לדרום האדום מכלניות יפהפיות.  אנחנו בחרנו לצאת לטיול לכיוון אחר ואז לעמוד פחות בפקקים - יצאנו ...