תפריט עמוד

עגלות קפה: הכי טובות בארץ

עגלות הקפה שצצו בשנים האחרונות ברחבי הארץ מזמינות לבילוי רגוע בחיק הטבע, עם נוף, קפה, נשנושים ואווירה טובה. הנה כמה עגלות קפה מוצלחות במיוחד בקרבת מסלולי טיול ברחבי הארץ, למרות שעם כל הטוב הזה, הטיול הוא רק תירוץ. בחרנו לכם כמה עגלות קפה מצטיינות ברחבי הארץ, מצפון לדרום

בשנים האחרונות עגלות הקפה בארץ נמצאות בפריחה. עגלות קפה החלו לצוץ פה ושם עוד לפני הקורונה, אבל הקורונה הביאה לכך שעגלות קפה צצו בארץ כמו פטריות אחרי הגשם. מה שהתחיל כאילוץ בשל מגבלות הקורונה הפך לטרנד בילוי שאנחנו יכולים רק לשאול את עצמנו איך לא חשבנו עליו קודם. כי מה יכול להיות נחמד יותר מקפה טוב ואוחה קלה בטבע, מול הנוף, במקום להיות סגורים בין ארבע קירות? עגלות הקפה הן כבר מזמן לא רק עצירה על הדרך. להרבה עגלות קפה מגיעים במיוחד, כדי ליהנות מהנוף, מהטבע, וגם מקפה, נשנושים משובחים ואווירה טובה. במקום לשאול איפה לעצור לקפה אחרי הטיול, אפשר לשאול איפה לטייל אחרי הקפה.

בחרנו לכם כמה עגלות קפה מצטיינות ברחבי הארץ, מצפון לדרום.

לקריאה נוספת:

העגלה של עוז פטיסרי, מעיין ברוך: מאפים ששווים נסיעה לצפון

עוז פטיסרי היא כבר הרבה זמן אחת הקונדיטוריות המובילות בצפון ובכלל בארץ. המאפים של עוז שחרי צברו להם הרבה מעריצים שמוכנים לנסוע מהמרכז במיוחד בשבילם. אחרי כמה גלגולים, כרגע אין לקונדיטוריה בית קבוע, אבל יש לה עגלה בחניון מעיין ברוך שם אפשר להתענג על המאפים וקינוחי הוויטרינה המופלאים של עוז על הדשא או לאכול ליד הנחל הסמוך. אם אתם מעדיפים מלוח על פני מתוק, תמצאו פה כריכים נהדרים כמו כריך לחם שאור עם גבינת שמנת, מוצרלה, קונפי שום, סלק מוחמץ ורוקט, או לחם גרעינים עם פסטו ואנטיפסטי. יש גם סלטים, אבל הכי שווה להזמין את הקרואסונים  – קרואסון סלמון, קרואסון סביח וגולת הכותרת – קרואסון עם קרם ערמונים, בצל קלוי קונפי שום וברי פקאן. רק בשביל זה שווה להגיע עד כאן.

מאפי בוקר מפתים אצל עוז פטיסרי | צילום: עוז שחרי

מאפי בוקר מפתים אצל עוז פטיסרי | צילום: עוז שחרי

מה בסביבה? שמורת נחל שניר, שמורת תל דן, חורשת טל, אתרי קיאקים ורפטינג

שעות פתיחה: ב'-ה' 15:00-8:00, ו' 14:00-8:00, שבת 15:00-9:00, סגור בראשון

טלפון: 054-8842204

עוז פטיסרי. קרואסנדוויץ' שווה להרחיק בשבילו, ליד הנחל | צילום: עוז שחרי

עוז פטיסרי. קרואסנדוויץ' שווה להרחיק בשבילו, ליד הנחל | צילום: עוז שחרי

קפה מוייז, רמות: קסם מעל כנרת

יש הרבה עגלות קפה בטבע, אבל אין הרבה עגלות קפה שמציעות תצפית עוצרת נשימה לכנרת. זו אחת הסיבות לפופולריות הגואה של קפה מוייז במושב רמות. בצמוד לעגלה, שנמצאת בחצר של מתחם הסדנאות לול ארט, יש מרחבים מטופחים של דשא עם פינות ישיבה מזמינות בצל העצים, כשמכל פינה נשקפת תצפית עוצרת נשימה של הכנרת. זוהי לא הסיבה היחידה להגיע לקפה מוייז. האוכל הוא הסיבה השנייה והלא פחות חשובה. התפריט מבוסס ברובו על תוצרת מקומית טרייה וכל הרכיבים, מהגבינות ועד הבירות, מגיעים מהגולן. הוא כולל טוסטים, כריכים, סלטים ומאפים, ובהם מאפה בושה  – קרואסון חמאה עם גבינת בושה, פסטו, דבש, עלים ירוקים  ופרמזן. אם זה לא מספיק, בכל חמישי בערב מתקיים במקום מופע שקיעה של מוזיקאים מקומיים, מה שהפוך את קפה מוייז למקום בילוי הרבה יותר מעוד עגלת קפה לעצור בה על הדרך.

נוף לכנרת מקפה מוייז ברמות | צילום: טל אדרי

נוף לכנרת מקפה מוייז ברמות | צילום: טל אדרי

מה בסביבה? חופי מזרח הכנרת, עין קשתות, שמורת טבע גמלא, שמורת טבע מג'רסה, פארק הירדן.

שעות פתיחה: א'-ה' 21:00-9:00, ו'-שבת 15:00-9:00

טלפון: 052-6221993

מאפים ומשקאות מתוצרת מקומית בעגלת הקפה מוייז | צילום: טל אדרי

מאפים ומשקאות מתוצרת מקומית בעגלת הקפה מוייז | צילום: טל אדרי

קפה חמה, מבוא חמה: הנוף הכי יפה

גם מקפה חמה שבמבוא חמה נשקפת תצפית עוצרת נשימה לכנרת, במיוחד בשעת השקיעה. העגלה ממוקמת בין שמורת סוסיתא לשמורת נחל מיצר, כך שהמבקרים נהנים לא רק מתצפית נהדרת אלא גם מפריחות משגעות בעונה ומציוץ הציפורים, בכל עונה.

קפה בשקיעה בקפה חמה | צילום: קפה חמה

קפה בשקיעה בקפה חמה | צילום: קפה חמה

בתפריט – מגוון משקאות חמים (לא רק קפה לסוגיו, גם שוקו וסחלב), משקאות קרים, כלל בריזרים ובירות, סמבוסק, קרואסון גבינת פטה ומנצ'גו וקינוחים בעבודת יד. אל תוותרו על גלידת המוצ'י – קינוח יפני טעים להפליא של כדור גלידה עטוף בבצק אורז.

מה בסביבה? מעיין עין שוקו שמזמין לטבילה נעימה נמצא במרחק הליכה (או נסיעה של שלוש דקות). גם יער מבוא חמה, חמת גדר, שמורת הטבע סוסיתא ושמורת נחל מיצר נמצאים במרחק נסיעה קצרה.

שעות פתיחה: שישי-שבת, מ-9:00 עד השקיעה.

טלפון: 050-7250101

זה הנוף שמחכה למבקרים בקפה חמה | צילום: קפה חמה

זה הנוף שמחכה למבקרים בקפה חמה | צילום: קפה חמה

קפה קירשנר, בית לחם הגלילית: מאפים משובחים ואווירה גלילית

המושבה הציורית בית לחם הגלילית היא מקום ששווה לא רק לעצור בו על הדרך אלא גם להגיע במיוחד. ואם כבר מגיעים, לא כדאי לפסוח על קפה וארוחה קלה בקפה קירשנר, עגלת קפה ששוכנת בחצר של בית אבן טמפלרי. קפה קירשנר הוא עסק משפחתי – ינון קשת ואבא שלו אחראים על התפעול ואמא אתיקה אחראית על המאפים. ואיזה מאפים! שמעם של המאפים של אתיקה יצא למרחוק, ובכל יום היא אופה מאפים מופלאים שמשתנים לפי מצב הרוח, כמו קלצונה תרד, פוקאצ'ות ושלושה סוגים של בורקס תורכי. יש גם סלטים, כריכים ופודינג צ'יה, וכמובן קפה (של Primo Aroma), שוקו, סיידר חם ואייסים למיניהם.

מה בסביבה? שביל פרות החלב, שמורת אלוני אבא, גן לאומי בית שערים.

טלפון: 052-6365888

שעות פתיחה: ו' 14:30-8:00, שבת 15:30-8:00

קפה בחוות Mamas, דליה: תפריט של שפית

בין עצי הזית, בכניסה לקיבוץ דליה, נמצאת עגלת הקפה של אביב רגב, שהיתה השפית של מלון אלמא בזכרון יעקב. כיאה לעגלת קפה של שפית, התפריט פה משובח במיוחד, וכולל לא רק כריכים (כולם מלחם מלא או לחמי מחמצת מקמח כוסמין), סלטים וטוסטים, אלא גם שלושה סוגי קישים, פריקסה ביום שישי, ג'חנון בשבת ואת מנת הדגל של המקום: חצ'פורי עם גבינת מוצרלה, חמאת שום שמיר, עגבניות, זיתים, פסטו וביצת עין.

חצ'פורי מושלם בקפה בחווה

יש גם קינוחים ייחודיים, כמו ברד פודינג או קינוח טפיוקה בחלב קוקוס ופירות. כאן חושבים על כולם, כך שתמיד יש גם מנות ללא גלוטן (כולל כריכים) ומנות לטבעונים (אפילו משקה קקאו raw). מכל הטוב הזה אפשר ליהנות במתחם נעים במיוחד שכולל פינות ישיבה, מחצלות וערסלים שתלויים בין עצי הזית, מה שאומר שכדאי שתגיעו לכאן אחרי הטיול, כי אם תגיעו לפני לא בטוח שתרצו לעזוב.  בשבת יש גם פעילויות יצירה לילדים ובועות סבון ענקיות.

מה בסביבה? גבעת הרקפות, נחל שלף, פארק רמות מנשה, נחל השופט

שעות פתיחה: ד', ה', שבת – 14:00-8:00, ו' – 13:00-8:00.

טלפון: 054-6747467

קפה בחווה. אבן שואבת למטיילים בגלל המיקום, האוכל והאווירה

קפה בחווה. אבן שואבת למטיילים בגלל המיקום, האוכל והאווירה

טראק במושבה, בת שלמה: גורמה קרוב לטבע

העגלה שממוקמת במושבה הציורית בת שלמה ומוקפת בנופים פסטורליים היא אבן שואבת למטיילים ורוכבי אופניים בזכות המיקום המצוין שלה – בין זכרון יעקב ליוקנעם, קרוב לכביש 6, עצירה מצוינת בדרך לצפון או כשרוצים לטייל באזור הכרמל. הרבה מהמטיילים האלה חוזרים לשם שוב ושוב בזכות הקפה המצוין והכריכים המשובחים, וגם פינת המשחקים לילדים שמאפשרת ליהנות מהקפה בנחת.

טראק במושבה. סביבה פסטורלית | צילום: דיאנה דבלמן

טראק במושבה. סביבה פסטורלית | צילום: דיאנה דבלמן

התפריט כולל כריכים בשריים כמו כריך הודו איטלקי ורוסטביף עם איולי חרדל ודבש, וכריכים חלביים, בהם כאלה שלא תמצאו בשום מקום אחר כמו כריך עם גבינת בושֶה, פסטו, בטטה קלויה, שקדים, תמרים וזעתר. לצד אלה תמצאון כריך אווז וגאודה, כריך טבעוני, סלט מוצרלה, בורקס תורכי שמוגש בשישי ושבת וכדורי תמרים.

מה בסביבה? נחל דליה, נחל רקפת, רמת הנדיב, שמורת נחל השופט.

שעות פתיחה: ב'-ה' 15:00-8:00, ו' 14:00-8:00, שבת 15:00-9:00, סגור בראשון.

כריכי גורמה, מאפים וסלטים בטראק במושבה | צילום: דיאנה דבלמן

כריכי גורמה, מאפים וסלטים בטראק במושבה | צילום: דיאנה דבלמן

Vicky's bake shop, נורדיה: כמו בפריז

כמה פעמים קרה לכם שבאמצע הדרך חשקה נפשכם במאפה מפתה ובמקום זאת נאלצתם להסתפק בקרואסון עבש בתחנת הדלק הסמוכה? עגלת הקפה Vicky's bake shop שממוקמת בנורדיה, מבטיחה להפוך את הנסיעה הבאה על כביש 4 להרבה יותר טעימה ומתוקה.

עגלת הקפה המושקעת של ויקי

עגלת הקפה המושקעת של ויקי בורשטיין

ויקי בורשטיין היא קונדיטורית ושוקולטיירית שלמדה בתדמור ובאסטלה, והיתה אחראית על הקונדיטוריה של מסעדת שגב ארט. בשנה וחצי האחרונות היא מוכרת בעגלת הקפה המתוקה שלה במושב נורדיה מאפים מושלמים (ויפהפיים) שישכיחו מכם שאתם ליד צומת בית ליד ויגרמו לכם לחשוב שאתם בפטיסרי פריזאי. המבחר משתנה בכל יום, לפי ויקי "בהתאם להרגשה ולרגש". הנה כמה דברים שהיא מכינה, רק בשביל לגרות את בלוטות הטעם: קרואסון שוקולד עם קרמל מלוח וגנאש שוקולד חלב, משובץ בפקאנים מלוחים;  בצק קרואסון ממולא בקרם פטל וגנאש שוקולד לבן, מקושט בעלי כותרת של סיגליות וורדים; קרואסון עם קרם אוכמניות ושנטילי שוקולד לבן ולמי שמעדיף דווקא מלוח, יש בצק עלים עם בטטה, גבינת עזים וטימין או עם פטריות מוקפצות, בצל וגבינת פרמזן.

מה בסביבה? יער אילנות, נחל אלכסנדר, אגמון חפר, שמורת האירוסים בנתניה

מתי? שני-חמישי מ-8:00 ועד אחרון המאפים (סביב 12:00 בצהריים, פחות או יותר).שישי – מ-9:00 ועד אחרון המאפים.

המאפים המפתים של ויקי יגרמו לכם לחשוב שאתם בפטיסרי פריזאי

המאפים המפתים של ויקי יגרמו לכם לחשוב שאתם בפטיסרי פריזאי

ילדתי שלי, אבו גוש: קפה במשתלה

במשתלת שתילי הר המקסימה שבכניסה לאבו גוש, בין צמחים ירוקים, פרחים לרוב, מזרקות וצלילי פכפוך מים, נמצאת עגלת הקפה המקסימה "ילדתי שלי". את השם, שנלקח מהשיר ההוא של מאיר אריאל, בחרו מיכל ברנס ויעקוב ברהום משום שהבריסטה המוכשרת, לארה, היא גם הבת שלהם. על האוכל אחראית מיכל, שכל מה שקשור לבישול ואפייה לא חדש לה משום שכבר 11 שנה היא ויעקוב מפעילים את מסעדת מאג'דה המצליחה בעין רפא.

ילדתי שלי. אווירה פסטורלית במשתלה, בין העצי ולצליל פכפוך המים | צילום: סימי שאואר

ילדתי שלי. אווירה פסטורלית במשתלה, בין העצי ולצליל פכפוך המים | צילום: סימי שאואר

התפריט כולל, לצד מאפים וקינוחים מוכרים כמו קרואסון שוקולד ושקדים, עוגיות שיבולת שועל וצימוקים או קראנץ חלבה ושוקולד, הרבה מאפי בוקר וקינוחים לא שגרתיים. בין היתר תמצאו פה שבלול מלוח של חציל, זעתר וגבינת פטה, בורקס דלורית וגאודה, קרואסון פסטו, זעתר וגבינת תום, קואסון שקדים ותותים קראנץ מרציפן קוקוס. גם כריכים נהדרים יש פה. על הלחם אחראי איש הלחם מתעוז, ועל המילויים היצירתיים, מיכל. היא מכינה, למשל, ברוסקטה של לחם כפרי עם רוטב עגבניות, לבנה וחוביזה, וברוסקטה של חמאה, גבינת קקמבר ותותים. יש גם מאפים לנמנעים מגלוטן, כמו עוגת שקדים עשירה.

מה בסביבה? גן לאומי עין חמד נמצא במרחק שתי דקות נסיעה, וגם גן לאומי קסטל נמצא במרחק נסיעה קצרצרה.

מתי? ב'-ה' 15:00-8:30, ו' 14:00-8:00.

ויטרינת המאפים בילדתי שלי. טעים ולא שגרתי | צילום: סימי שאואר

ויטרינת המאפים בילדתי שלי. טעים ולא שגרתי | צילום: סימי שאואר

פק"ל קפה,  משמר דוד: נוף לשדות ואנרגיות טובות

בתוך חורשה, בכניסה לקיבוץ משמר דוד, נמצאת עגלת הקפה פק"ל קפה של יפעת דודי צוקרמן, גרפיקאית שהחליטה להחליף את העבודה לבד מול המסך בעבודה עם אנשים מול נוף השדות שליד ביתה. זוהי אחת מעגלות הקפה הוותיקות ברשימה הזו. היא קיימת כבר חמש שנים, ויש לה קהל קבוע של אמהות בחופשת לידה, אנשים שמעדיפים לעבוד עם המחשב הנייד בטבע, חיילים ורוכבי אופניים, לצד מטיילים שעוברים על הדרך.

פק"ל קפה מול הנוף הפסטורלי של השדות

פק"ל קפה. מול הנוף הפסטורלי של השדות | צילום: פק"ל קפה

הקפה המשובח נטחן במקום, ולצדו אפשר ליהנות מסחלב, צ'אי, שוקו עם פינוקים, שייקים ומיצים טבעיים של נאות סמדר. יש גם כריכים המוגשים בלחמי מחמצת, ארוחת פרעצל ניגובים ובימי שישי יש גם ארוחת סמבוסק ופלטת גבינות ממחלבה מקומית. שווה לבוא גם בשביל הנוף של שדות החיטה והכותנה והאנרגיות הטובות.

מה בסביבה? גן הפסלים של משמר דוד נמצא במרחק 650 מטר. במרחק נסיעה קצרה תגיעו גם ליער חולדה, יער המגינים, תל גזר וגבעת הרקפות בטל שחר.

מתי? א'-ו' 11:30-7:30

טלפון: 052-3347020

יפעת דודוי צוקרמן מפק"ל קפה. החליפה את העבודה מול המסך במפגש עם אנשים וטבע

יפעת דודי צוקרמן מפק"ל קפה. החליפה את העבודה מול המסך במפגש עם אנשים וטבע | צילום: פק"ל קפה

השמורה 215, שמורת פורה: בין הכלניות

שמורת פורה מפורסמת במיוחד בתקופת הפריחה, אז היא מתכסה במרבדים עצומים ואדומים של כלניות. גם כשהכלניות לא פורחות הכל ירוק ויפה. בתוך כל היופי הזה נמצאת עגלת הקפה השמורה 215. לא רק נוף יש כאן, אלא גם קפה מצוין שבני, הבעלים, מבשל במקום וכבר הפך לשם דבר באזור כולו. להשבעת הרעב תמצאו כאן שקשוקה מעולה, כריכים חמים עם שניצל, חביתה או טונה וג'חנון בשבת.

הקפה המפורסם של בני בשמורה 215 | צילום: בני גל

הקפה המפורסם של בני בשמורה 215 | צילום: יסמין שנהב, מתוך האתר sunny side up

מה בסביבה? העגלה נמצאת ממש בכניסה לשמורת פורה. יער דבירה ושמורת בתרונות רוחמה נמצאים במרחק נסיעה קצרה.

מתי? א'-ה' 15:00-8:30, ו' 17:00-9:30, שבת 15:00-10:00

קפסיטו, מצפה שלם: איזו מן שלווה

העגלה הזו שוכנת על כביש 90, מול הנוף המהפנט של ים המלח, בדיוק במקום שבו אתם בדרך כלל אומרים לעצמכם שמה שחסר עכשיו זה רק קפה טוב. אז בקפסיטו יש קפה משובח, וגם אייסים ושייקים ואפשר לשבת ולבהות בנוף ולתת לשלווה המדברית להשתלט עליכם. אם תגיעו רעבים, תמצאו, לצד המאפים והכריכים שתמיד אפשר לראות בעגלות הקפה, גם אסאדו משובח בבישול ארוך, בכריך או בצלחת עם פירה וסלט קולוסלאו. יש גם מתוקים אותם מכין אודי, הבעלים, שהוא קונדיטור – עוגת גבינה, בראוניז, אלפחורס וגולת הכותרת – אצבעות שוקולד עם אגוזי לוז, נוגט ושבבי קראנץ'.

קפסיטו. עגלת קפה מול נופי ים המלח | צילום: אודי קרן

קפסיטו. עגלת קפה מול נופי ים המלח | צילום: אודי קרן

מה בסביבה? חוף מינרל, עין קדם, מצוקי דרגות, שמורת עין גדי

שעות פתיחה: ה' 16:00-12:00, ו' ושבת 16:00-9:00, א' 15:00-10:00, סגור בב'-ד'

טלפון: 054-2002266

עוגת גבינה של קפסיטו. אודי, הבעלים, הוא קונדיטור שמכין בעצמו את הקינוחים למקום | צילום: דריה ברדריאן

עוגת גבינה של קפסיטו. אודי, הבעלים, הוא קונדיטור שמכין בעצמו את הקינוחים למקום | צילום: דריה ברדריאן

פולה קפה.לב.מדבר, דימונה: כשפריז פוגשת את סיני

בעוד שבצפון ובמרכז נפתחות חדשות לבקרים, במדבר הורגש חסרונה של עגלת קפה משובחת עם אווירה מדברית, עד שאליה ועטרה, בני זוג, הקימו לפני כשנה וחצי את העגלה הזו בשכונה האקולוגית מעלה שחק, ששווה כתבה בפני עצמה. התוצאה היא מה שקורה כשפריז פוגשת את סיני – המיקום מדברי, מול נוף בתולי עוצר נשימה ואילו המאפים והקינוחים, מעשה ידיעה של עטרה, קונדיטורית בוגרת אסטלה, מוקפדים ועשויים מחומרי גלם איכותיים, כמו בפריז. בין היתר תוכלו ליהנות פה מבראוניזלוז, עוגות מוס וקינוחי ויטרינה, כריכים סלטים וקרואסנדוויצ'ים. אל תוותרו על טארט הלימון הנהדר ועל בורקס אנטיפסטי שעשוי מבצק עלים אמיתי עם פסטו, בולגרית, חציל ובטטה.

מה בסביבה? גן לאומי ממשית, עין ירקעם, אגם ירוחם והמכתש הגדול

שעות פתיחה: ד'-ו' 13:00-9:00

טלפון: 052-5681924

קפה , מאפה ונוף מדברי בפולה

קפה , מאפה ונוף מדברי בפולה | צילום: עטרה ויינר

הדרוזית, חניון הרועה, ליד שדה בוקר: פיתה במדבר

פיתה דרוזית באמצע המדבר? יש טעות בכתבה?
לא, אין פה טעות יש פה עגלה מדויקת במיקומה ונראותה.
והדרוזית היא עגלת קפה הממוקמת בדיוק איפה שמתחילים להרגיש עייפים בדרך לדרום, בחניון הרועה מ- ול-שדה בוקר (הקיבוץ), לפני מצפה רמון.

הדרוזית, חניון הרועה, ליד שדה בוקר

הדרוזית, חניון הרועה, ליד שדה בוקר

תמצאו כאן פיתה דרוזית לצד מיץ סחוט במקום – תפוזים או רימון תלוי בעונה כמובן, עם מלבי ביתי מעולה וקפה.
אווירה מדברית ואנשים מקסימים – שווה עצירה.

מה בסביבה? צריף בן גוריון כ-2 דקות נסיעה. מדרשת בן גוריון, גן לאומי עין עבדת וחניון לילה סרפנטינות במרחק כמה דקות נסיעה דרומה.

מתי?
שישי שבת וחגים 17:00-10:00

צמחי המדבר - הצמחים הכי מתוחכמים בארץ

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

  1. עופר בן מאיר הגיב:

    כתבה נפלאה , באמת מקומות יפים.
    אך פיספסתם לדעתי את עגלת הקפה של מלו(כפר ויתקין) מושקע, טעים, פסטורלי, שירות נפלא .
    עם לא שמעתם, כדי לעצור שם לקפה , מאפה, ג'חנון ועוד…
    Peace

  2. המקום הכי מדובר בארץ.דרך הזית במושב זמרת קפה במשתלה ושמורת עצי זית עתיקים מהממת

  3. אילנית סוויסה - עוד עגלות, בדרום הגיב:

    עגלת קפה ( כשר) מול כרם ירוק ומלבב בתוך נוף פסטורלי במושב תקומה, רק בימי שישי. ארוחות בוקר מרהיבות.

    עגלת קפה( כל השבוע, משעות הבוקר עד 15. לא בטוחה לגבי שבת, בדרום אדום הייתה פתוחה בשבת) באתר החץ השחור, בין קיבוץ מפלסים לקיבוץ כפר עזה, עם מאפים של קונדיטורית קוסמת, טוסטים וכריכים.

    • "קפה קטן" יער ניר משה בדרום. עגלת קפה מהממת עם אוכל ביתי מושקע וטעים סוף אווירת טבע מהממת והמון פריחות מסביב.

  4. אני מוסיפה לרשימה את "קפה על הקצה" ביער השומרים בטבעון. נוף מקסים. שירות ויחס נפלא. בצמוד לגן משחקים לילדים. ממש מומלץ.

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.

כתבות מישראל

חוזרים לאילת: להירגע מול הים
חוזרים לאילת: להירגע מול הים

אחרי שאירחה מפונים בכמות הזהה למספר תושביה, אילת מנסה לחזור לשגרה ומייחלת לשובם של הנופשים. עם מיזם תיירותי חדש, שנקרא לוקאלס, ומקומות מושלמים להירגע, לאכול טוב ולמלא מצברים, העיר הדרומית היא המקום הנכון בימים אלו

מבוא לנדודים 64: הגברת של הטאבון
מבוא לנדודים 64: הגברת של הטאבון

רונן רז חונה על הכרמל הגשום והסוער, ומרגיש בבית. הוא מזדהה עם הקדמונים הפרהיסטוריים שאהבו לחיות בהר ובחוף הכרמל, אשר להם שפע מכל טוב - אדמה פוריה וגשם רב שהניבו צמחי מאכל, פירות ופטריות, יערות שהזינו את האש, ...

עין קינייא: כפר המעיינות הנסתר
עין קינייא: כפר המעיינות הנסתר

מבין ארבעת הכפרים הדרוזיים בגולן, עין קנייא הוא הפחות מוכר. יואב יעקובי ממליץ לא לוותר, ולהתרשם מזרימת נחל סער (בחורף), מהטראסות החקלאיות (בזמן הפריחה), מהגראפיטי הצבעוניים ופסלי האבן, ומהאתרים הרבים סביב הכפר. בתכנון בקרוב: שביל המעיינות, בין התצפיות ...