תפריט עמוד

מלונות בוטיק בישראל – המומלצים ביותר

כפטריות אחרי הגשם צצים ברחבי הארץ מלונות המתהדרים בתואר "מלון בוטיק". אבל מה הופך מלון לבוטיק, האם זה הגודל או אולי העיצוב? ואיך תדעו לבחור מלון בוטיק מצוין? כדי לעזור לכם, הנה המלצות לכמה ממלונות הבוטיק הטובים בישראל

בשנים האחרונות השם "מלון בוטיק" מוצמד ללא מעט מלונות בעולם, וגם בישראל. אבל האם באמת כל מלון קטן יכול להיקרא מלון בוטיק? ומה בעצם הופך מלון לבוטיק?

מלון בוטיק נועד לתת למתארחים בו חוויה מיוחדת, שונה לגמרי מזו שבמלונות ענקיים עם מאות חדרים זהים. כאן העיקר הוא לא להמם את האורחים במזנון ארוחת בוקר גדוש באינספור גבינות, מאפים וסלטים, או להציע שלל פעילויות לכל המשפחה לצד הבריכה. מלבד הגודל, או יותר נכון הקוטן, מלונות בוטיק בישראל מתהדרים בעיצוב מושקע להפליא, לאו דווקא פאר והדר, אלא רהיטים ופריטי עיצוב ייחודיים, מהסוג שלא תמצאו במלונות סטנדרטיים, וגם לא אצלכם בבית. לרוב, כל חדר יהיה שונה מרעהו, עם אופי משלו. וכשיש רק כמה חדרים בודדים, בעלי המקום יכולים להקדיש תשומת לב לפרטים הכי קטנים, כמו סבונים של חברת תמרוקים צרפתית ידועה, ציורים מקוריים על קירות החדר במקום רפרודוקציות נדושות, מצעים מכותנה מצרית, שנחשבת איכותית במיוחד, וכן הלאה. לכל הפינוקים האלה יש כמובן מחיר, והוא בהחלט לא זול. אבל מצד שני, גם התמורה גדולה.

רבים ממלונות הבוטיק הישראלים נמצאים בתל אביב, אבל לא רק בה. למעשה, ברחבי הארץ ישנם מלונות בוטיק בישראל המציעים ניתוק מבורך מלחצי החיים ואפשרות ליהנות מפינוקים מיוחדים ומיחס אישי.

לערוץ מלונות בוטיק בישראל – לחצו כאן >>

הנה כמה ממלונות הבוטיק הטובים ביותר בישראל:

מלונות בוטיק מומלצים בתל אביב

דה רוטשילד
מלון בוטיק דה רוטשילד נמצא במיקום נהדר, בלב שדרות רוטשילד הירוקות, מרחק הליכה קצר ממרכזי התרבות והבילוי של העיר. המלון האלגנטי שוכן במבנה באוהאוס אלגנטי משנות השלושים, שתוכנן על ידי האדריכל הנחשב זאב רכטר, ועבר שיפוץ מסיבי, תוך שימור ושחזור של הסממנים האדריכליים האופייניים. החדרים והסוויטות מעוצבים בקווים נקיים ומודרניים, עם רצפות פרקט. לכל אחת מ-25 הסוויטות יש אופי משלה: יש סוויטות עם חללים פתוחים ואחרות עם הפרדה בין אזור השינה והסלון, יש הפונות לנוף השדרה ואחרות פונות לחצר המקסימה של המלון. בכל הסוויטות יש רצפות עץ והן מצוידות במכונת אספרסו, כספת אלקטרונית המותאמת למחשב נייד, פינת עבודה עם מדפסת משולבת, מיטה רחבה נוחה במיוחד, חלוקים רכים, מוצרי טואלטיקה יוקרתיים ועוד. ברחבי המלון יש אינטרנט אלחוטי חינם, ומי שמעדיף לבלות את הזמן בקריאה מעמיקה יותר מוזמן לשבת בלאונג' הספרייה, לטעום מהחטיפים והמשקאות המוגשים שם ולעלעל בספרי אומנות ואדריכלות. בחזית הבניין נמצאת מסעדת קנטינה, החביבה על ידוענים מתחומי האמנות, התרבות והפוליטיקה, והמגישה מנות מצוינות מהמטבח האיטלקי עם השפעות מכל אגן הים התיכון. המרפסת של המסעדה היא מקום מצוין להשקיף ממנו על העוברים ושבים בשדרה הכי מפורסמת בעיר.

כתובת: שדרות רוטשילד 71
טלפון: 03-6290555

להשוואת מחירים והזמנות לחצו כאן


סוויטה במלון דה רוטשילד. לכל סוויטה אופי משלה

TLV88
מלון TLV88 שוכן ברחוב הירקון, מול הים, שנשקף ממרבית החדרים – נקודת פתיחה מצוינת לחופשה שלווה בלב העיר הגדולה. החדרים המרווחים מעוצבים בצבעים רכים ורגועים, חלקם פונים לים, אחרים – לנופי העיר. בחלק מהחדרים יש מרפסת-גינה לישיבה נינוחה בחוץ. החדרים הטובים ביותר נמצעים על גג המלון – אלו הן שתי סוויטות המציעות נוף פנורמי על הים והטיילת. אחת מהן מתאימה לזוגות, השנייה יכולה לאכלס ארבעה אורחים, ולשתיהן גג ענק ומרוצף עם פינת ישיבה וג'קוזי מול הים. במרפסת הגג של המלון אפשר ליהנות מטיפולי ספא ועיסויים שונים. ארוחות הבוקר מוגשות במסעדה בכניסה למלון, שם אפשר ליהנות גם מקוקטייל או מכוס יין בזמן השקיעה. הצוות הקשוב של המלון ישמח להמליץ על מקומות ביקור ובילוי בתל אביב, כמו גם להשיג עבורכם כרטיסים להופעות.
כתובת: הירקון 88, תל אביב
טלפון: 03-6204676

להשוואת מחירים והזמנות לחצו כאן


סוויטת פנטהאוז במלון TLV88. מהחלון מבצבץ הים

עלמה
מלון עלמה נמצא בלב הסיטי של תל אביב, ברחוב יבנה, מרחק הליכה קצרה משדרות רוטשילד. המלון נמצא בבניין משנות ה-20, שעבר תהליך מקיף של שחזור ושימור. חזית הבניין צבועה בירוק והוא מתהדר בתריסי עץ ומרפסות קטנות ומסוגננות. 15 חדרי המלון מעוצבים בסגנון אקלקטי, עם פריטי וינטאג' שנאספו בכל העולם, ואין חדר אחד שדומה למשנהו. גם אם התוצאה אינה לטעמו של כל אחד, קשה שלא להתפעל. אורחי הסוויטות נהנים ממרפסות נוף ומחדרי אמבטיה המעוצבים בסגנון ייחודי. האבזור בחדרים כולל טלוויזיה בתלת מימד, תמרוקים של חברת בולגארי, מכונת אספרסו ועוד. על מסעדת המלון, עלמה לאונג', מנצח השף יונתן רושפלד, מה שהופך אותה לאחת המסעדות המדוברות והמסקרנות בעיר. התפריט משתנה מדי יום, בהתאם לעונה ולהיצע בשוק.
כתובת: יבנה 23, תל אביב
טלפון: 03-6308777

להשוואת מחירים והזמנות לחצו כאן


מלון עלמה. כל אחד מהחדרים מעוצב באופן שונה | צילום: איתי סיקולסקי

גורדון
בפינת הרחובות הירקון וגורדון, מול פיסה כחולה של ים, נמצא מלון הבוטיק גורדון. המלון שוכן בבניין באוהאוס משנות ה-30 שעבר שיפוץ מקיף. יש בו 12 חדרים, שחלקם משקיפים לים, החדרים האחרים פונים לחצר האחורית. הגוון הלבן שולט בחדרים, והאבזור כולל מקלחת עם ראש גשם, אינטרנט אלחוטי, מיני בר חופשי, חלוקי רחצה ומערכת שמאפשרת לשלוט בלחיצת כפתור על התאורה, הווילונות והקירור או החימום. בקומת הכניסה נמצאת מסעדת Salt, בה מוגשת ארוחת הבוקר, ואפשר ליהנות שם גם מארוחות צהריים וערב ומקוקטייל בשעת השקיעה.
כתובת: גורדון 2, תל-אביב
טלפון: 03-5206100

להשוואת מחירים והזמנות לחצו כאן


חדר פונה לים במלון גורדון. הלבן שולט

ורסנו
המלון הקטן, בן ארבע סוויטות בסך הכל, נמצא במיקום נהדר, ליד מתחם סוזן דלאל בנווה צדק. הסמטאות הציוריות של נווה צדק, על שלל המסעדות, בתי הקפה והחנויות המיוחדות, שדרות רוטשילד, מתחם התחנה, חוף הים ויפו העתיקה – כל אלה נמצאים במרחק הליכה מהמלון. ארבע הסוויטות שוכנות במבנים היסטוריים, והן נבדלות בעיצוב ובגודל, אבל כולן נהנות מחללים פתוחים ומעיצוב עכשווי. לסוויטת הלופט יש חצר פרטית וגלריה שמהווה את אזור השינה, בסוויטת הדה לוקס יש סלון וחדר אוכל, והסוויטה המשפחתית היא כבר בית של ממש, עם שתי קומות, שלושה חדרי שינה ומטבח מאובזר. בחצר הפנימית המשותפת לכל הסוויטות אפשר ליהנות מהקפה של הבוקר.
כתובת: שבזי 11, תל אביב
טלפון: 077-5545500

להשוואת מחירים והזמנות לחצו כאן


פינת ישיבה במלון ורסנו, בלבה של שכונת נווה צדק

מונטפיורי
מלון מונטיפיורי, השוכן בבניין משוחזר ומשופץ ברחוב בעל אותו שם, היה הסנונית הראשונה בין מלונות הבוטיק התל אביביים. החזית הצבועה בכתום, תריסי העץ השחורים והגוונים הכהים בתוך המלון, כל אלה מקנים לו אווירה אלגנטית. המיקום המרכזי, בלב העיר, אידיאלי למחפשים פעילויות ועניין על סף הדלת; מי שמחפש שקט, טוב יעשה אם יבקש חדר שאינו פונה לחזית. החדרים המרווחים מעוצבים בטוב טעם, עם רצפת עץ, תקרות גבוהות, אמבטיות משיש שחור ומרפסות קטנות מהן אפשר לצפות על העוברים ושבים ברחוב. על קירות החדרים תלויים ציורים של אמנים ישראלים צעירים, ולאורחים מצפים שלל פינוקים, בהם מצעים מכותנה מצרית, חלוקי רחצה רכים, תמרוקים איכותיים שמיוצרים במיוחד עבור המלון וגולת הכותרת – ספרייה עשירה עם ספרים איכותיים במגוון שפות. המסעדה בקומת הכניסה, אחת היוקרתיות בתל אביב, מציעה מטבח גורמה צרפתי-וייטנאמי.
כתובת: מונטיפיורי 36, תל אביב
טלפון: 03-5646100

להשוואת מחירים והזמנות לחצו כאן


מלון מונטיפיורי. אווירה אלגנטית בלב העיר | צילום: נתן דביר

בראון
מלון בראון הוא מלון אינטימי, במרחק כמה דקות הליכה משדרות רוטשילד, מדרחוב נחלת בנימין ושוק הכרמל. העיצוב חמים, בצבעים כהים, ויש שפע של פריטי וינטאג' נוסטלגיים. בחדרים תמצאו את כל הפינוקים שצריך בחופשה עירונית – מחדר רחצה עם קיר שקוף ומקלחת מפל, דרך מצעים מכותנה מצרית וחלוקי רחצה ועד עמדת עבודה ואינטרנט אלחוטי בחינם למי שלא יכול להתנתק גם בחופשה. בחלק מהחדרים יש אמבט ג'קוזי ומרפסת קטנה. במלון יש ספא קטן ורומנטי, סלון בעיצוב מסוגנן עם ספריה, עמדות מחשב ובר ועל הגג מרפסת שיזוף עם פינות ישיבה, בר והרבה נוף אורבני. ארוחת הבוקר מוגשת, לבחירה, באחד מבתי הקפה באזור: קפה בירנבאום בנחלת בנימין, טאצה ד'ורו בנווה צדק או אספרסו בר ברוטשילד.
כתובת: קלישר 25, תל אביב
טלפון: 03-7170200

להשוואת מחירים והזמנות לחצו כאן


חדר משודרג במלון בראון. עיצוב חמים ורומנטי

מלונות בוטיק מומלצים בצפון

אמירי הגליל
בשונה ממלונות בוטיק עירוניים, שנמצאים בלב ההמולה האורבנית, מלון בוטיק אמירי הגליל מציע למתארחים בו שלווה מבורכת ונופים קסומים. המלון ניצב בלב חורש טבעי, בדרך המתפתלת ליישוב אמירים, ומכל פינה בו נשקפים ממנו נופים יפהפיים של רכסי הגליל, כשמרחק מבצבץ כחול הכנרת. המלון עצמו מעוצב בסגנון של חאן דרכים מסורתי, עם אזור אירוח מרכזי, שסביבו בנויים החדרים. הנוף, שנכנס פנימה דרך החלונות הגדולים, עץ הזית העתיק הצומח במרכז הלובי והפתחים המקושתים – כל אלה תורמים לאווירה המיוחדת. 17 חדרי האירוח מעוצבים בקווים נקיים ובצבעים רגועים; בקומת הקרקע ממוקמות מיני סוויטות עם יציאה פרטית למדשאה, בקומה השנייה יש חדרים זוגיים הפונים לחורש וסוויטות בנות שני חדרים עם ג'קוזי, פינת קפה ומרפסות נוף. אמירי הגליל נודע גם בספא המצוין המציע טיפולים רבים ומגוונים, כולל טיפול זוגי למחפשים פינוקים רומנטיים. האירוח כולל שתי ארוחות – בוקר וערב, המוגשות במסעדת השף המצוינת (והכשרה).
טלפון: 04-6989815

להשוואת מחירים והזמנות לחצו כאן


מרפסת נוף באמירי הגליל. מקום נפלא להתענג בו על כל הירוק מהסביב

ספא וילג', חמת גדר
מלון בוטיק ספא וילג' שבחמת גדר מופרד מהמתחם הכללי, והוא מאפשר למתארחים בו שלווה מבורכת בצירוף פינוקי ספא מגוונים. המלון מכיל 29 סוויטות כפריות, מעוצבות בסגנון אירופי ומוקפות בצמחייה ירוקה. בכל סוויטה יש ג'קוזי רחב ידיים עם מי מעיינות מקומיים, ולצדו מחכה לכם בקבוק יין וחלוקי רחצה. חדר השינה מרווח ונעים ויש בו טלוויזיה ומיני בר מצויד, חדר אמבטיה רומנטי משלים את החוויה. סמוך לסוויטות יש בריכות עם מים תרמו-מינרלים הבוקעים מבטן האדמה, ג'קוזי, סאונה וחדרי טיפולים המציעים מגוון רחב של טיפולי ספא. בנוסף, אורחי המלון יכולים ליהנות מכל האטרקציות של חמת גדר – המרחצאות הגדולים, חוות התנינים, הפארק הטרופי וכדומה.
טלפון: 6393*

להשוואת מחירים והזמנות לחצו כאן


סוויטה כפרית בספא וילג'. שלווה מבורכת לצד טיפולי ספא מפנקים

האפנדי, עכו
אורי ירמיאס, המוכר יותר בכינוי "אורי בורי", הוסיף לעסקי המסעדנות שלו גם מלון בוטיק מושקע במיוחד בלב עכו העתיקה. מלון האפנדי שוכן במבנה צלבני עתיק, ששוחזר בקפדנות ובאהבה, תוך שמירה על הרוח האדריכלית והמאפיינים המקוריים, כמו ציורי קיר, עמודי שיש, ריצוף מקורי ועוד. במלון 12 חדרים, שלכל אחד מהם אופי ועיצוב ייחודי. בחלק מהחדרים יש תקרות מצוירות, באחרים תקרות עץ משומרות, שלצורך שחזורן הובאו מומחים לרסטורציה מוונציה. גם רצפות שיש מקוריות, אמבטיות חופשיות (פרי סטנדינג) ונוף לים, להרי הגליל או לעכו העתיקה הם חלק מהחבילה. גם כאן לא חוסכים בפרטים הקטנים, כמו מצעים מכותנה מצרית, כרים ושמיכות מפלומת אווזים, מכונת אספרסו ומחמם מגבות בחדר הרחצה. ארוחת הבוקר מוגשת על שולחן ענקי בחדר האוכל, ובמרתף היינות עטור הקשתות מתקיימות ארוחות טאפאס מלוות ביינות ישראלים. להשלמת הפינוק אפשר לקבל טיפולים בחמאם תורכי מסורתי בן מאות שנים.
כתובת: רחוב לואי התשיעי, עכו
טלפון: 074-7299799

להשוואת מחירים והזמנות לחצו כאן


מלון אפנדי. שיפוץ רב שנים החזיר את ההדר הצלבני לחיים | צילום: אסף פינצ'וק

המלון הסקוטי, טבריה
המלון הסקוטי שוכן במתחם היסטורי ששימש בעבר כבית חולים של הכנסייה הסקוטית, ומאוחר יותר, ב-1959, הוסב לבית הארחה. ב-2004 המקום עבר שיפוץ נרחב והפך למלון בוטיק יוקרתי. 69 החדרים פזורים בכמה מבנים, מומלצים במיוחד הם חדרי הענתיק, עם קירות מאבני בזלת שחורות וריהוט עץ כבד. הפינוקים הקטנים כוללים חלוקי רחצה, נעלי בית, תמרוקים איכותיים ומכונת אספרסו. חלק מהחדרים משקיפים לכנרת, מאחרים אפשר לראות את הגנים המטופחים של המלון, שמומלץ לצאת בהם לסיור רומנטי. אמנם אין גישה ישירה לחופי הכנרת, אבל למען האמת לא בטוח שתרצו לצאת החוצה: אפשר ליהנות במלון מבריכת שחייה, גלריות, ספא ותוכנית תרבותית עשירה של הופעות וקונצרטים, פאב סקוטי עם עשרות סוגים של ויסקי ומרתף יינות עשיר. גם בכל הנוגע לצד הקולינרי אין מה לדאוג: מסעדת המלון, טורנאס, מגישה ארוחות גורמה (לא כשרות, יש לציין), שנחשבות לטובות מסוגן בארץ.
כתובת: גדוד ברק 1, טבריה
טלפון: 04-6710701

להשוואת מחירים והזמנות לחצו כאן


המלון הסקוטי עם הכנרת מבצבצת ברקע

קולוני, חיפה
מלון קולוני נהנה ממיקום מצוין במושבה הגרמנית המתחדשת, עם תצפית נהדרת על הגנים הבהאיים. המלון שוכן במבנה טמפלרי מ-1905, שעבר שיפוץ מקיף תוך שמירה על המאפיינים המקוריים, בהם מעקות עץ ורצפות מצוירות. במלון ארבעים חדרים נעימים המרוהטים ברהיטי עץ בסגנון עתיק. מומלץ לבחור באחד מחדרי הדלוקס המרווחים, שחלונותיהם צופים על הגנים הבהאיים, הים או את בתיה היפים של המושבה הגרמנית. אורחי החדרים הללו גם נהנים מתמרוקים איכותיים, חלוקי רחצה ואמבטיה נפרדת ("פרי סטנדינג") שבה אפשר לטבול ולהשקיף על הנוף בעת ובעונה אחת. במלון יש חדר אוכל, בית קפה, בר, מרפסת גג וחדר לטיפולי ספא.
כתובת: שדרות בן גוריון 28, חיפה
טלפון: 04-8513344

להשוואת מחירים והזמנות לחצו כאן


מלון קולוני בבניין טמפלרי מתחילת המאה שעברה

וילה כרמל, חיפה
מלון וילה כרמל שוכן ברחוב שקט וירוק במרכז הכרמל, במקום בו היה בעבר מלון וכטל, שהוקם בשנות הארבעים ואירח לא מעט אורחים חשובים, בהם פולה ודוד בן גוריון. המבנה המקורי עבר שחזור מקיף, והוא הותאם לפינוקים מודרניים. במלון 15 חדרים וסוויטות, שנבדלים זה מזה בגודל ובעיצוב. בכל החדרים יש ערכה להכנת תה, חלוקי רחצה, תמרוקים איכותיים ומצעים מכותנה מצרית, בחלק מהחדרים יש גם אמבט זרמים. במרפסת הגג יש ג'קוזי וסאונה יבשה, ובחדרי הטיפולים אפשר להתענג על מגוון רחב של עיסויים. ארוחת הבוקר מוגשת במסעדת וילה כרמל בקומת הכניסה, שבה מוגשות גם ארוחות צהריים וערב. מי שמעדיף לגוון, יכול ליהנות ממבחר גדול של מסעדות ובתי קפה במרחק הליכה קצר.
כתובת: כיכר היינריך היינה 1, חיפה
טלפון: 04-8375777, 04-8375778

להשוואת מחירים והזמנות לחצו כאן

מלונות בוטיק מומלצים בירושלים
מלון הר ציון
מלון הר ציון אמנם גדול ממרבית המלונות המופיעים כאן – יש בו 117 חדרים ו-20 סוויטות, אבל הוא שומר על צביון אינטימי ואווירה מיוחדת, השונה מאוד מזאת שתמצאו במלונות רגילים. המלון, הממוקם ליד הסינמטק הירושלמי, הוקם במבנה מהמאה ה-19, ששימש כבית חולים למחלות עיניים. בתי האבן הישנים, ששופצו ביד אוהבת, משקיפים על נופים שכמו נלקחו מתוך גלויה: מגדל דוד, הר ציון, גיא בן הינום. החדרים מרווחים, חלקם מקושטים בקרמיקה ארמנית, ומרובם נשקף נוף מפעים של העיר העתיקה.


הווילה בתחומי מלון הר ציון. קירות אבן חשופים ועיצוב ים תיכוני חם

בתחומי המלון נמצאת גם וילה גדולה, שבעבר שימשה כמגורי משפחתו של הרופא, והיום היא מכילה שלושה חדרי אירוח – יחידה גדולה בת שני חדרים וחדר אמבטיה צמוד, ושני חדרי שינה קטנים יותר. החלונות המקושטים משקיפים אל העיר העתיקה והעיצוב הים תיכוני כולל רצפות שיש, אריגים צבעוניים ורהיטים מצוירים. עוד במתחם המלון – בריכת שחייה פתוחה, ספא וחדר כושר.

כתובת: דרך חברון 17, ירושלים
טלפון: 02-5689555

להשוואת מחירים והזמנות לחצו כאן

אלגרה

מלון אלגרה, השוכן בשכונת עין כרם הציורית, מסתתר מאחורי חומת אבן ומוקף בבוסתן של עצי פרי וצמחי תבלין. מבנה האבן העתיק שימש בעבר כביתם של זוג האוהבים אלגרה בילו, יהודיה ממחנה יהודה, וג'ברה רחיל, ערבי נוצרי מעין כרם, שלא ויתרו על אהבתם למרות לחצי הסביבה והבדלי הדתות והתרבויות. גם היום האווירה כאן רומנטית להפליא: שבע הסוויטות של המלון קרויות על שם זוגות אוהבים מפורסמים, וכל אחת מהן מעוצבת בסגנון שונה וייחודי. בחלק מהסוויטות יש חלונות אבן מקושתים, באחרות המיטה מוגבהת על במה או ניצבת בתוך נישת אבן, ויש כאלה עם אמבטיית שיש ענקית.


חדר במלון אלגרה בעין כרם

האבזור והפינוקים זהים, וכוללים מכונת אספרסו, מצעים מכותנה מצרית, חלוקי רחצה ממשי, שמפניה ושוקולד, ואפילו ספריית אמנות אישית. גן המלון מזמין לטיול נינוח, ויש בו גם בריכת טבילה שמתאימה לשכשוך בימים חמים. במסעדת המלון, בניהולו של השף ירון וינקלר, מוגשות ארוחות בוקר, ובתוספת תשלום אפשר לאכול גם ארוחת ערב, שנחשבת לאחת הטובות בעיר, עם תפריט שמשתנה מדי יום ומבוסס על חומרי גלם מקומיים ועונתיים.
כתובת: דרך האחיות 13, ירושלים
טלפון: 02-6500506

להשוואת מחירים והזמנות לחצו כאן

 

לטייל עם אופניים בנגב

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.

כתבות מישראל

חוזרים לאילת: להירגע מול הים
חוזרים לאילת: להירגע מול הים

אחרי שאירחה מפונים בכמות הזהה למספר תושביה, אילת מנסה לחזור לשגרה ומייחלת לשובם של הנופשים. עם מיזם תיירותי חדש, שנקרא לוקאלס, ומקומות מושלמים להירגע, לאכול טוב ולמלא מצברים, העיר הדרומית היא המקום הנכון בימים אלו

מבוא לנדודים 64: הגברת של הטאבון
מבוא לנדודים 64: הגברת של הטאבון

רונן רז חונה על הכרמל הגשום והסוער, ומרגיש בבית. הוא מזדהה עם הקדמונים הפרהיסטוריים שאהבו לחיות בהר ובחוף הכרמל, אשר להם שפע מכל טוב - אדמה פוריה וגשם רב שהניבו צמחי מאכל, פירות ופטריות, יערות שהזינו את האש, ...

עין קינייא: כפר המעיינות הנסתר
עין קינייא: כפר המעיינות הנסתר

מבין ארבעת הכפרים הדרוזיים בגולן, עין קנייא הוא הפחות מוכר. יואב יעקובי ממליץ לא לוותר, ולהתרשם מזרימת נחל סער (בחורף), מהטראסות החקלאיות (בזמן הפריחה), מהגראפיטי הצבעוניים ופסלי האבן, ומהאתרים הרבים סביב הכפר. בתכנון בקרוב: שביל המעיינות, בין התצפיות ...