תפריט עמוד

מלון קיפריאני בוונציה: לה דולצ'ה ויטה

ונציה היא אחת הערים הרומנטיות בעולם, אבל לפעמים, בתוך ההמולה הבלתי פוסקת של כיכר סן מרקו, קשה להרגיש את זה. כשהאורחים של מלון קיפריאני (Hotel Cipriani) רוצים לברוח מההמולה, הם ניגשים לסירה הפרטית של המלון שממתינה להם במזח בכיכר סן מרקו. כעבור ארבע דקות הם מגיעים למלון שנמצא באי ג'ודקה, מהעבר השני של הלגונה, ומהווה אי של שקט ושלווה בתוך העיר.


מסעדת הגן של המלון נחשבת לאחת מהטובות בוונציה

המלון הוקם ב-1958 על ידי ג'וזפה קיפריאני, המייסד של הארי'ס בר המיתולוגי בוונציה, וב-1976 הוא נרכש על ידי רשת המלונות היוקרה אוריינט אקספרס. במרוצת השנים זכה המלון לארח לא מעט מפורסמים, כמו רונאלד רייגן, מרגרט תאצ'ר, אל פאצ'ינו, פול מקרטני, בראד פיט ואנג'לינה ג'ולי, וב-2006 אף צולמו במלון סצנות מהסרט קזינו רויאל של ג'יימס בונד. אפשר להבין למה המלון הפך לחביבם של העשירים והמפורסמים. המיקום, הנוף של העיר, השירות המצוין, הבריכה הגדולה בעיר והמרחבים הפתוחים שנדיר למצוא שכמותם בוונציה – כל אלה מהווים סיבות טובות להגיע למלון וגם לחזור אליו בכל ביקור בעיר.


חדרי המלון מעוצבים באלגנטיות מוקפדת

המלון שוכן בשלושה מבנים, ששניים מהם, Palazzo Vendramin ו-The Palazzetto, הם ארמונות מהמאה ה-15. 79 החדרים שבמבנה המרכזי כולם אלגנטיים, נעימים, מעוצבים בטעם ומשקיפים ללגונה ולגנים, אבל 16 החדרים שבשני הארמונות הם הדובדבן שבקצפת. בנוסף לריהוט עתיק, בר פרטי ותצפית נהדרת על כיכר סן מרקו, נהנים אורחי הארמונות גם משירות צמוד של משרת אישי שדואג לכל מבוקשם, בין אם מדובר בהזמנת כרטיסים להצגה או בהכנת ארוחת ערב רומנטית. השירות המצוין, אגב, לא נגמר כאן. כל האורחים מתקבלים על ידי מנהל המלון או מישהו בכיר מצוות העובדים עם הגיעם, וזוכים במהלך השהות לתשורות קטנות, כמו בקבוק שמפניה ופירות. בניגוד למלונות יוקרה רבים, כאן גם ילדים מתקבלים בברכה, והם זוכים למתנה עם הגיעם, לסרטי די.וי.די ולחלוקי רחצה ונעלי בית במידותיהם.


טיפול בספא. ליהנות מהחיים הטובים

סוויטה פלאדיו היא הסוויטה המפוארת ביותר במלון. יש בה חלונות שנמתחים מהרצפה ועד התקרה ומכניסים את נוף הלגונה לחדר, ריהוט עתיק, פינת אוכל אלגנטית, מרפסת עם בריכת טבילה פרטית וג'קוזי, שני חדרי רחצה מפנקים במיוחד, גן פרטי ואפילו מזח פרטי.


בריכת המלון, הבריכה הגדולה בעיר

סוד ההצלחה של המלון, טמון, בין היתר, בשטחים הציבוריים הגדולים שלו. נדיר למצוא בוונציה מלון עם בריכה, ואילו במלון קיפריאני מתהדרים לא רק בבריכה הגדולה בעיר אלא גם בגנים נהדרים שמהווים מקום מפלט מצוין מהמולת העיר. ליד הבריכה האולימפית יש מיטות שיזוף ושמשיות, והאורחים נהנים מפירות שמוגשים להם בעודם משקיפים על נופי העיר. מי שזקוק לפעילות ולא מסתפק בבריכה יכול ליהנות ממגרש הטניס הפרטי, מחדר כושר ומשיט באיי ונציה בסירה הפרטית של המלון. גם ספא יש במלון, והוא קרוי על שמו של המאהב הנודע קזנובה.


הנוף הנשקף מהמסעדה. מקום מושלם לארוחה רומנטית

במלון יש כמה מסעדות וברים, ועל כולם מתעלה מסעדת Fortuny המפוארת, שנחשבת לאחת מהטובות בעיר. זוהי מסעדה מושלמת לארוחה רומנטית, בשל העיצוב המפואר שכולל בדי קטיפה ומראות ענבר, תשומת הלב לפרטים הקטנים והמרפסת שמשקיפה לנוף נהדר. התפריט מציע מטבח מקומי מעודן וכולל דגים טריים, בשרים ופסטות בעבודת יד. אחרי ארוחת הערב אפשר לטייל בגן הפורח שמקיף את המסעדה, להשקיף על האורות שמנצנצים בלגונה ולהרהר בכך שהחיים, בעצם, די יפים.


מלון קיפריאני. תענוגות ונציאנים על המים

וכמה תשלמו עבור כל התענוגות הללו? המלון נחשב ליקר ביותר בוונציה, והמחיר לזוג ללילה מתחיל ב-930 אירו לחדר הפשוט ביותר. אתר המלון

קרנבל ונציה - למאה ה-18 ובחזרה

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.