טעם החיים הטובים – טוסקנה, אומבריה ורומא – 5 ימים

את טעם החיים הטובים כבר טעמתם? דרך דרכים קסומות ונופים עוצרי נשימה, נבקר במיטב המסעדות, השווקים ומעדניות איטלקיות מלאות כל טוב. טיול הנוגע במהות האיטלקית בעזרת החושים.

טעם החיים הטובים – טוסקנה, אומבריה ורומא – 5 ימים

טיולים לנוסע העצמאי

טוסקנה, אומבריה וקצת מרומא
איטליה – 5 לילות 6 ימים

אתם מוזמנים למסע מרגש ומפתיע למדינה חושנית ומגוונת, ליהנות מאוכל שגדל בתנאים מושלמים, פרודוקטים בשיא טריותם המגיעים מהשדה הישר לצלחת ולידי טבחים עם חיבור עמוק למסורת הבישול האיטלקי. נסיעות בנופים עוצרי נשימה בדרכים פתלתלות בין הצהוב המתמשך כציור שמן על בד של שדות החמניות הנעלמות באופק, כרמים, עצי זית והמון ירוק עז סביב. נבקר במסעדות מקומיות, שווקים ומעדניות איטלקיות מיוחדות. ניגע במהות האיטלקית בעזרת החושים שלנו, נגיע למקומות ופינות חמד מקומיים וחבויים מהזרם הכללי הצפוי והידוע.

על קצה המזלג:
אוכל איטלקי משובח
ייקבים וטעימות יין בדרך הקיאנטי
טרקטורונים בטוסקנה לקצת אדרנלין איטלקי
יום של השראה ואמנות בפירנצה
צהריים בחווה אורגנית טיפוסית אל מול נוף של ירוק אינסופי
שופינג ועוד הפתעות בעיר הנצח- רומא

עונות מומלצות: חודשים אפריל עד אוקטובר
עונות אפשריות: חודשים מרץ עד דצמבר
ניתן לבצע את המסע ללא תנועה בשבת

לפרטים נוספים והרשמה>>

מסלול המסע

יום 1 :ת"א – טיסה לרומא – אורבייטו – צ'יביטה די באנרג'יו- לינה באומבריה
הבוקר נצא צפונה על אוטוסטרדת השמש לכיוון טוסקנה. בדרך נעצור בעיירה מהממת, אורבייטו oOrviet הנמצאת במחוז אומבריה ויושבת על סלע טוף וולקני בראש לוע של הר געש כבוי בגובה של 325 מ'. נסייר בסמטאות העיירה ונחזה בתצפית מדהימה לעמק הפרוש תחתינו. משם נמשיך לעיירה ציורית צ'יביטה די באנרג'יו המחזירה אותנו בזמן לתקופת האגדות, שם גרים כיום כ-12 תושבים בלבד בחורף (ובקיץ היא עמוסה עם 100 תושבים). נסעד צהריים בטראטוריה מקומית ונכיר טעמים ראשונים של האזור. נמשיך בנסיעה לאומבריה ונגיע לעת ערב לחווה אורגנית טיפוסית, בה מגדלים את כל התוצרת באופן עצמאי ואורגני ולפי כללי הטקס של slow living/slow food – נטייל בשדות ונכיר מקרוב את מרכיבי הארוחה המצפה לנו, המורכבת ממטעמי החווה האורגנית בהתאם לעונה (כלול). נהנה מיין טוב, שיחות טובות ומוסיקה מקומית. במקום הקסום הזה גם נישאר ללון.
לינה: אומבריה בחווה אורגנית או מלון

יום 2: אסיסי – חווה לצהריים – גוביו – פרוג'יה‬
נתחיל את היום בביקור באסיסי – עירו של פרנציסקוס הקדוש, מייסד הזרם הפרנסיסקני בנצרות. נבקר ‬בקתדרלה המדהימה בה יש מחזור ציורים של ג'וטו. נסייר בעיר הקסומה ונמשיך בדרכנו לכיוון צפון מזרח מעבר להרי האפנינים לכיוון העיירה גוביוGubbio . עיירה קסומה זו נחבאת מהמוני התיירים בלב אומבריה הירוקה והדרך אליה משכרת ביופייה. ניתן לעלות ברכבל לקצה העיירה לתצפית ולטייל בכיכרות העיר הססגוניות. נגיע בצהריים לחוות סוסים פסטורלית לארוחת צהריים אורגנית ממטעמי החווה הנעשים במקום (כלול). בדרכנו חזרה אם יהיה לנו זמן נעצור לביקור בעיירת ימי הביניים פרוג'יה, הנוף והארכיטקטורה הייחודית לעיר משרים לה אווירה ציורית ורומנטית. לעת ערב נשוב לחווה או למלוננו שבאומבריה‬.
לינה: אומבריה בחווה אורגנית או מלון

יום 3: טוסקנה: סיינה- דרך הקיאנטי – צהריים ויין- סאן ג'מינינו
נעשה את דרכנו צפונה לעבר חבל טוסקנה המלכותית. נתחיל את הבוקר בסמטאות היפות של סיינה הקסומה, נגיע לכיכר הדומה לצדפה ענקית Piazza del campo. נבקר באתריה המרכזיים כולל הקתדרלה המקומית ונלמד על מרוץ הסוסים המסורתי והמיוחד – הפאליו. נצא מהעיירה ונצלול אל תוך הנופים הכל כך אופייניים לטוסקנה, ירוק, ירוק ועוד ירוק ועוד קצת צהוב של חמניות בדרך הקיאנטי המפורסם S222. בצהריים נגיע לארוחת בשרים במקום ייחודי, חוויה בפני עצמה! הכירו: ״הביסטקה פיורנטינה״ המפורסם (נתח רציני, בדרך כלל ק״ג של סטייק טיבון משובח). את הארוחה ילווה יין קיאנטי כיד המלך וכמובן נסיים בגראפה או לימונצ'לו להשלמת החוויה (כלול). נמשיך לעיירת המגדלים, סאן ג'מינינו, הידועה בזכות 14 המגדלים שנותרו מתוך (72 שהיו בימי הביניים) המגיעים לגובה של כ 50 מטרים. נבקר בכיכר הבאר ובאתרים מרכזיים נוספים. המשך לארוחת ערב טיפוסית וחזרה למלוננו. זהו יום המוקדש ל- "Dolce Vita".
לינה: אזור סאן ג'מינינו

יום 4: יום של רנסאנס והשראה – פירנצה
את היום נקדיש לערש התרבות המודרנית בעיר פירנצה, הולדת הרנסנס וההשראה האנושית.
סיור בפירנצה כמוהו כסיור במוזיאון פתוח לגדולת האדם ולרוח אנשי האשכולות ההומניסטים. מיכלאנג'לו, ליאונרדו דה וינצ'י (מהעיירה הקרובה ונצ'י), ג'וטו, וזארי, ארנולפו די קמביו, ברונלסקי ועוד רבים רבים. ננסה להספיק ״לראות״ את כולם. נתחיל בתצפית מדהימה על העיר מגבעת פיאצה מיכלאנג'לו. אחרי קפוצ'ינו כמובן נרד לסייר במקומות אליהם צפינו ממעל. נשוטט בסמטאות הרחבות ובשווקים השוקקים בזמן שנשמע סיפורים מרתקים על עלילות משפחת מדיצ'י והיסטוריית העיר. כמובן נסעד בטראטוריה מקומית טיפוסית ממטעמי המקום. חזרה למלון מלאי השראה, שלווה ותקווה בלב.
לינה: אזור סאן ג'מינינו

יום 5: טרקטורונים – דרך הקיאנטי הקטנה- רומא
לאחר ארוחת הבוקר, נצא לחצי יום פינוק במסע טרקטורונים בדרכים הצדדיות של גבעות טוסקנה. נעצור ביקב מקומי לטעימת יינות וממטעמי האזור ונמשיך בזהירות בנופים המשכרים של טוסקנה. ניתן להמשיך ישירות לרומא או להתעכב בדרך באחת או בשתי העיירות הקסומות באזור מדהים ביופיו המכונה 'דרך הקיאנטי הקטנה'. נעצור בעיירה פיאנצה Pienza כאן נולד האפיפיור פיוס השני. כאן, גם נולדה גבינת הפקורינו המיושנת והמשובחת Pecorino di pienza וטעמה עולה על כל דמיון, נטעם כמובן! ואו לעיירה קסומה נוספת בשם מונטפולצ'יאנו Montepolciano. המשך לרומא והגעה מאוחרת למלון.
לינה: רומא

יום 6: רומא – טיסה לת״א
נתעורר בעיר הנצח ולרשותנו יום שלם חופשי לטייל ולשוטט בהתאם לתחומי העניין שלנו. תחילה נפגוש במדריך מקומי מנוסה לסיור בן 3 שעות לפי בחירתנו ברחבי העיר. נוכל לבחור לתור את האתרים ההיסטוריים הקולוסיאום, הותיקן והפורום הרומאי או לשוטט בין כיכרות רומא המפורסמות ולשמוע סיפורים אודות היווצרותם והגלגלים שעברו במרוצת השנים: מזרקת המשאלות, הפנתיאון, המדרגות הספרדיות, פיאצה נאבונה, שוק ״הפרחים״ ועוד… כמובן נותיר זמן לשופינג איכותי, מסעדות, גלידה, ובתי קפה.
או בעצם הכי טוב… קצת מהכל. העברה לשדה התעופה בהתאם לשעת הטיסה חזרה.

טיסות
– ניתן להזמין טיסות עצמאית בהתאם להנחיות שלנו.
– למעוניינים בהצעת מחיר נשמח לסייע
– מחירי טיסות בודדים משתנים בהתאם למחלקות הפנויות ביום הטיסה הרלוונטי.

מסלול המסע נבנה בהתאם לשעות הגעת הטיסות המתאימות למסלול זה.
הזמנות יעשו ע"פ התאריכים שייבחרו על ידכם
מסלול המסע עשוי להשתנות בשל אילוצי זמנים, שעות אור, מזג אוויר, תקלות מכאניות והחלטות בשטח.
הסטנדרטים של חברת Xtrip מחייבים אותנו לשמור על כללים שיבטיחו חוויה מושלמת ובטוחה, כרוכות בכך עלויות רבות המשפיעות על מחיר המסע.

המחיר כולל
– 5  לילות בבית מלון ואו חוות מקומיות מיוחדות על בסיס ארוחת בוקר.
–  רכב שכור בנהיגה עצמית בהתאם למספר המשתתפים
–  ארוחת ערב אחת (מוזמן מראש)
– 2 ארוחות צהריים מיוחדות (מוזמן מראש)
–  טרקטורונים בטוסקנה (2 לטרקטורון)
–  מדריך מקומי לסיור 3 שעות בפירנצה וברומא
–  המלצות בתדרוך פרטי ותוכנית מפורטת למסלול המוצע
–  המלצות למסעדות
–  הזמנות מראש בלבד לסיורים וביקורים כמתואר ובהתאם לצורך.

המחיר אינו כולל
–  טיסות בינלאומיות לאיטליה
–  התייקרויות דלק לאחר תאריך ההזמנה בפועל
–  תשר לנותני שירותים בחו"ל. (לרבות שרות סבלים בבתי המלון)
–  תשלום: דלק, כבישי אגרה, חניות ודוחות תנועה
–  כל נזק שייגרם לרכב ויידרש תשלום נפרד
–  תשלום מס עירוני במקום במזומן בין 1 יורו ל 7 יורו לאדם ללילה בהתאם לחוק האיטלקי ורמת בתי המלון
–  עלויות כניסה לאתרים בכל המסלול וברומא בהתאם לבחירתכם
–  הוצאות אישיות לרבות משקאות בארוחות הכלולות.
–  טיפים למדריכים במהלך הטיול
–  כל מה שאינו תחת הסעיף "המחיר כולל".

ביטוח
כל משתתף מחויב בביטוח רפואי המתאים לסוג ואופי המסע כתנאי ליציאה למסע. מומלץ לרכוש את הביטוח החל מ 90 יום לפני היציאה.