תפריט עמוד

מלון מלודי: להרגיש תיירים, קרוב לבית

מלון מלודי התל אביבי, שממוקם במיקום הכי שווה בתל אביב, מול הים, מציע גג עם תצפית מדהימה לשקיעה, אופניים לדיווש זוגי על הטיילת, שירות מוקפד, ארוחות נפלאות ואינספור מסעדות וברים במרחק נגיעה, כל אלה יגרמו לכם להרגיש הכי תיירים שאפשר, קרוב לבית

מתי בפעם האחרונה הייתם תיירים ליד הבית? הרעיון לבלות סופשבוע במרחק 20 דקות נסיעה מהבית עשוי להיראות מעט מופרך, אבל לפעמים, ובעיקר כשיש ילדים קטנים, יש משהו מושך בחופשה זוגית קרוב לבית, כזו שמאפשרת למצות את תום את הזמן הקצוב בו הילדים אצל סבא וסבתא. על הדרך, אפשר לגלות מחדש מקומות מוכרים ולהרגיש כמו תיירים ל-24 שעות. מלון מלודי מרשת מלונות אטלס, שמממוקם ברחוב הירקון בתל אביב, מול הים, התגלה כבחירה מושלמת לחופשה זוגית קרוב לבית.

שיחת טלפון שקיבלנו מהמלון כמה ימים לפני החופשה עוררה ציפייה לבאות. הנציג החביב להפליא של המלון התקשר לספר קצת על המלון, לתת פרטים על החנייה (יש חנייה קטנה וחינמית במלון על בסיס מקום פנוי, ואפשר גם לחנות בחניון הילטון, ממש ממול), לשאול אם חוגגים אירוע מיוחד (אני, שחגגתי יום הולדת, זכיתי לברכה אישית ומתנה) ואפילו לשאול בנדיבות אם נרצה עזיבה מאוחרת.

ספרים ומשחקים בלובי המזמין של המלון | צילום: סיון אסקיו

ספרים ומשחקים בלובי המזמין של המלון | צילום: סיון אסקיו

השיחה הזו היא פן אחד של השירות האישי והמוקפד במלון, ותשומת הלב שניתנת בו לפרטים קטנים וגדולים כאחד. גם החדרים של המלון, אשר כמו המלון כולו עברו שיפוץ מקיף לאחרונה, משרים תחושה של חופש אמתי. כולם מוארים ומעוצבים בעיצוב נעים ושמח, עם דלתות כחולות שמזכירות שאנחנו ליד הים וספות בצהוב-חרדל שמתכתבות עם החול של החוף הסמוך. המיטות נוחות, המקלחת נעימה ומרווחת, ובחדר מחכות הרבה הפתעות קטנות, כמו שוקולדים, ספרים מספריית המלון ואפילו ספר צביעה למבוגרים וקופסה מלאה בעפרונות צבעוניים, למקרה שתנוח עליכם רוח יצירתית. בשונה ממלונות אחרים ברחוב, מלודי ממוקם ממש מול גן העצמאות, כך ששום דבר לא יסתיר לכם את הים הנשקף במלוא הדרו מן החדר, במיוחד אם הוא ממוקם בקומות הגבוהות.

מהחדרים של מלון מלודי נשקף נוף נפלא לים | צילום: סיון אסקיו

מהחדרים של מלון מלודי נשקף נוף נפלא לים | צילום: סיון אסקיו

אם אתם רוצים תצפית מלאה על הים, ללא הפרעות, עלו לגג המלון. בגג, ממנו נשקף נוף נפלא של הים,  יש מיטות שיזוף מרופדות ונוחות להפליא, פינות ישיבה מזמינות והרבה צמחייה. יש גם מקלחת בה תוכלו לשטוף את החול מהים לפני שאתם נכנסים לחדר. בערב אפשר להפנות את הגב לים, להביט לקו הרקיע של תל אביב ורמת גן ולדמיין שאתם במנהטן. גג המלון אמור לארח בהמשך פעילויות כמו שיעורי יוגה או סדנאות קוקטיילים.

שום חופשה אינה שלמה בלי ארוחת בוקר מוצלחת, וזו של מלון מלודי עונה על כל הדרישות. בשבת בבוקר חיכו לנו שקשוקה, ג'חנון, תבשילים חמים, מגוון סלטים, גבינות, לחמים, דגני בוקר וגם עוגות ומאפי בוקר טריים, הכל טעים ואיכותי. ארוחת הבוקר מוגשת בלובי הנעים, שעל שולחנותיו ניצבים משחקי חשיבה וקופסה. בשעות אחר הצהריים מחכה לכם הפתעה נעימה בלובי – בכל יום בין חמש לשבע האורחים נהנים מ-Happy Hour שכולל כיבוד קל –  תה וקפה, יין וקאווה, פירות יבשים, קרקרים ופיצוחים ואפילו מרק חם וטעים שהשביע אותנו וגרם לנו לבטל את ארוחת הערב המוקדמת שהזמנו באחת ממסעדות האזור. זו לא היתה בעיה גדולה. במרחק דקות הליכה ספורות מהמלון יש עשרות מסעדות, בתי קפה וברים, בתי הקפה של דיזינגוף נמצאים במרחק הליכה קצרה ורק עשר דקות הליכה הפרידו בינינו לבין נמל תל אביב, כך שכשהרעב התעורר מאוחר יותר היו אינספור אפשרויות בהישג יד.

מזנון ארוחת הבוקר במלון מלודי | צילום: סיון אסקיו

מזנון ארוחת הבוקר במלון מלודי | צילום: סיון אסקיו

לא רק מסעדות וברים יש ליד המלון. מה שהופך את המלון לחביב התיירים (במעלית ובלובי אכן שמענו בליל של שפות) הוא כמובן חוף הים שנמצא ממש מעבר לכביש.  כדי שהבילוי בחוף הים יהיה מושלם, דואגים לצייד אתכם בקבלה בתיק לים ובו מגבות, מים מינרלים ואפילו קופסה עם פירות טריים.

כדי למצות היטב את המיקום של המלון, כדאי ליהנות משירות השאלת האופניים שאורחי המלון נהנים ממנו ללא תשלום. בחנייה של המלון המתינו כמה זוגות אופניים נוחים במיוחד עם עיצוב רטרו וסלסלת קש, ואיתם יצאנו לגלות את הסביבה. שכחנו כמה כיף זה לרכב על אופניים, במיוחד כשעושים את זה בשעת שקיעה ליד הים, כשרוח נעימה מבדרת את השיער. אם תעדיפו, יש במלון גם קורקינט ממונע, כשהאורחים נהנים מחצי שעה ראשונה בחינם. כך או כך, תוך רכיבה נעימה, כפר סבא נראתה לנו מאוד רחוקה והבנו שיש סיכוי לא רע שגם את החופשה הזוגית הקצרה הבאה שלנו נבלה בתל אביב.

מגג המלון תוכלו להשקיף על הים ללא הפרעה | צילום: שרית גופן

מגג המלון תוכלו להשקיף על הים ללא הפרעה | צילום: שרית גופן

מלון מלודי
כתובת: הירקן 220, תל אביב
טלפון: 03-5425555
אתר

 

הכותבת היתה אורחת המלון

יפו החדשה ישנה

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.

כתבות מתל אביב וגוש דן

מלון סינמה בתל אביב: לילה מהסרטים
מלון סינמה בתל אביב: לילה מהסרטים

מצלמות ומסרטות ישנות וכרזות קולנועיות בלובי, מוזיקה מפסקולים ברקע ואפילו פופקורן לכל אורח - מלון סינמה בכיכר דיזנגוף בתל אביב מציע לאורחיו חוויה קולנועית יוצאת דופן. יחד עם המיקום המנצח בכיכר דיזינגוף והנשנושים והאלכוהול שמוגשים בגג המלון בשעות ...

מפגש פסגה של הצלמים הטובים בעולם
מפגש פסגה של הצלמים הטובים בעולם

במסגרת פסטיבל הצילום הבינלאומי יתקיים מפגש פסגה מרתק בהשתתפות כמה מהצלמים המובילים בעולם. אנחנו מזמינים אתכם להכיר את הצלמים ואת יצירותיהם. לא תוכלו להישאר אדישים

מאחורי הקלעים: הצצה למלון בקסטייג'
מאחורי הקלעים: הצצה למלון בקסטייג'

כמעט מאה שנה אחרי שקבוצת תיאטרון האהל הוקמה, ושמונים שנים אחרי שזכתה במשכן קבע משלה, מלון בייקסטייג' נפתח במבנה ההיסטורי של תיאטרון האהל. החזית הלבנה והמעוגלת בגבה של כיכר דיזנגוף שוחזרה לימי הזוהר, החלל הפנימי הפך למלון בוטיק ...