תפריט עמוד

לינה בניו אינגלנד – רחש הגלים, רשרוש העלים

בין אם אתם מעדיפים מלון מפואר במרכזה של עיר סואנת, בקתה רומנטית בלב יער או מוטל על חוף הים, בניו אינגלנד תמצאו את שחשקה נפשכם. הנה המלצות למקומות שכיף לבלות בהם לילה, אבל רצוי להישאר עוד כמה ימים

בוסטון: ישן וחדש נפגשים
בשונה מערים אחרות בניו אינגלנד, תיירים רבים מגיעים לבוסטון באופן מיוחד, לאו דווקא כחלק מטיול ארוך בניו אינגלנד. בין אם קפצתם לביקור בעיר היפה הזאת או שאתם עוברים בה בדרככם צפונה, מומלץ ללון במלון לנוקס The Lenox Hotel. המלון נמצא במבנה מרשים משנת 1900, ובמיקום מצוין: במרכז העיר, מרחק הליכה מכנסיית טריניטי וממוקדי הקניות והבילוי של רחוב ניוברי. יש בו שילוב נעים של ישן וחדש, השירות קשוב, החדרים המרווחים מרוהטים בהידור ובמסעדת השף המשובחת מגישים ממיטב מהמטבח המקומי עם נגיעות צרפתיות ואסייתיות.

The Lenox Hotel
61 Exeter Street
אתר אינטרנט
מחיר: החל מ-350 דולר לחדר זוגי

פרובינסטאון, מסצ'וסטס: לגעת בקצף
אם הייתם קונים בית במיקום הזה הייתם צריכים להיפרד ממיליוני דולרים, וזה בהנחה שאפשר בכלל למצוא בתים למכירה במיקום הזה. בית החוף של דאייר Dyer's Beach House עומד ממש על החוף. לא ליד, לא כמעט. על החוף. את הנוף שנשקף ממרפסת החדר תקבלו אמנם לתקופה קצובה, אבל לפחות לא תצטרכו לקחת משכנתא. זהו בית מידות מעץ, בסגנון טיפוסי לאזור, עם חמישה חדרי אירוח. לכל חדר יש כניסה נפרדת, מרפסת המשקיפה אל קצף הגלים, עיצוב נקי ומאופק וחיבור בחינם לאינטרנט אלחוטי.
פרובינסטאון שוכנת בקצה-קצהו של קייפ קוד, חצי אי שחופיו היפהפיים והעיירות הציוריות שלו מושכים המוני תיירים, בעיקר בחודשי הקיץ. מכאן גם יוצאים סיורים לצפייה בלוויתנים. בעבר פרובינסטאון היתה כפר דייגים, אלא שמזה עשרות שנים היא הפכה למרכז אמנותי ומוקד משיכה לקהילה הגאה.

Dyer's Beach House
171 Commercial, Provincetown
אתר אינטרנט
מחיר: 250 דולר לחדר זוגי בחודשי הקיץ, 155 דולר בשאר השנה

מנצ'סטר, ורמונט: נופים לשלכת
אם המילה "מוטל" מעלה בכם חששות על מקום זול ומוזנח שנמצא לצדו של כביש סואן, אל תדאגו. נורת' שייר מוטל North Shire Motel הוא מקום נעים ומזמין והמיקום שלו פשוט מושלם: נופים פתוחים של שדות מנוקדים בבתי חווה מסורתיים והמוני עצים שבסתיו נצבעים בצבעי שלכת מסחררים. המוטל עצמו מורכב מ-15 בקתות עץ אדומות, צמודות זו לזו, וכל אחת מרוהטת במוטיב שונה: יש חדר פטריוטי בצבעי אדום-כחול-לבן, חדר שמעוטר ביצירות של ציירים מקומיים ועוד. יש גם ספריית וידאו גדולה, בריכה מחוממת ואינטרנט אלחוטי בכל החדרים.

North Shire Motel
97 Main Street, Manchester
אתר אינטרנט
מחיר: 119 דולר לחדר זוגי

לינקולן, ניו המפשייר: על הנהר
היתרון המרכזי של Mt. Coolidge Motel הוא המיקום שלו. לניו המפשייר באים בשביל הטבע, וכאן אפשר ליהנות מן הטבע במלוא הדרו. המוטל שוכן בכניסה לפארק המדינה פרנקוניה נוטש בהרים הלבנים ולצידו זורם נהר. הנוף של ההרים והנהר נשקף מהחדרים ומהבקתות המשפחתיות. החדרים בסיסיים למדי אבל מבריקים בניקיונם וכוללים כל מה שצריך, כולל מזגן, טלוויזיה ומקרר. האורחים יכולים ליהנות גם מבריכת שחייה מחוממת.

Mt. Coolidge Motel
386 Rt. 3 (Daniel Webster Hwy), Lincoln
טלפון: 603-7458052
אתר אינטרנט
מחיר: 99-49 דולר לחדר זוגי

בת'אל, מיין: B & B מהאגדות
במבט ראשון, ריבנדייל האוס Rivendell House נראה כאילו יצא היישר מתוך ספר אגדה: בית עץ צבוע אדום, עם גג מחודד, גינה פרועה משהו ומרפסת ארוכה עם כיסאות נדנדה. המבט השני והשלישי רק מחזקים את התחושה. יש משהו פשוט, חם ומזמין במקום הזה, ובעלי הבית הלבביים תורמים לרצון להישקע פה ליותר מלילה או שניים. זהו B &B קלאסי, עם כל החן והחום האופייניים לצורת האירוח הזאת, אבל קחו בחשבון שאולי לא תקבלו חדר עם שירותים צמודים.
בת'אל היא עיירה ציורית, עם היסטוריה שמגיעה עד המאה ה-17. היא סמוכה להרים מיוערים, נהר ואתר סקי פופולרי. במרחק קצר מריבנדייל האוס נמצאות חנויות מקומיות שמזמינות לשוטט בהן.

Rivendell House
16 Park Street, Bethel
טלפון: 207-8240508
אתר אינטרנט
מחיר: 110 דולר לחדר זוגי

קמדן, מיין: יופי ואופי
קשה לחשוב על מקום מתאים יותר מקמדן לבלות בו חופשה שלווה. הכפר השוכן במקום בו ההרים פוגשים את הים, מציע נופים נפלאים, פארקים ירוקים ומסלולי הליכה בחיק הטבע לצד נמל ציורי, מסעדות מצוינות, סמטאות צרות עם חנויות ייחודיות ותבים היסטוריים. אחד מהבתים האלה הוא Camden Maine Stay Inn, בית עץ גדול צבוע לבן שנמצא שם כבר מ-1802. אין צורך לחשוש, הבית משופץ ובתוכו אפשר ליהנות, לצד רצפת העץ המקורית וריהוט תקופתי, מכל נפלאות העולם המודרני, כולל טלוויזיה, די.וי.די ואינטרנט מהיר. מן החדרים אפשר להשקיף על הגן היפהפה שמקיף את הבית. המארחים לבביים במיוחד וארוחת הבוקר המוגשת במקום היא דרך מצויינת לפתוח את היום. היא כוללת, בין היתר, מיץ טרי, פרנץ' טוסט, וופל אמריקאי, נקניקים, גרנולה אפויה במקום עם סירופ מייפל טהור, קדירת ביצים ופנקייקס עם אוכמניות.

Camden Maine Stay Inn
22 High St. Camden
טלפון: 207-236-9636
אתר אינטרנט

 

לאן נעלמו הכוכבים?

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.