תפריט עמוד

לינה בדבלין

בדבלין יש מגוון מקומות לינה שיענו על כל צורך ועל כל תקציב: מהוסטלים לתרמילאים, דרך בד אנד ברקפסט ומלונות בוטיק לחופשה רומנטית, ועד למלונות יוקרה ומלונות לאנשי עסקים. שבעה מקומות לינה מומלצים בעיר

The Westbury Hotel: לישון בסטייל
מלון Westbury הוא אחד המלונות היוקרתיים ביותר בדבלין. זה ניכר כבר בקבלה – האורחים מתקבלים במגבות חמות לרענון אחרי הטיסה וזוכים לכוס תה חם. זה ממשיך בחדרים המרווחים, הנעימים והנקיים להפליא, שגם בפשוטים שבהם יש טלוויזיה עם מסך שטוח וגדול, מכונת קפה, מיטות מפנקות במיוחד ותמרוקים משובחים. אורחי המלון נהנים גם ממסעדת שף, מבית קפה ומבר יוקרתי עם אווירה של שנות העשרים. תמורת 25 אירו אפשר לשבת בגלריה שמשקיפה על רחוב גרפטון וליהנות מתה של השעה חמש מלווה בכריכונים, סקונס ומאפים קטנים ומתוקים. אבל הבונוס הגדול באמת של המלון הוא מיקומו ברחוב גרפטון, אחד הרחובות היפים והתוססים בעיר, במרחק הליכה קצרה מהטריניטי קולג' וממגוון עצום של חנויות, פאבים, מסעדות ובתי קפה.
כתובת: Grafton St, דבלין
אתר אינטרנט

חדר במלון וסברי. ממוקם באחד הרחובות היפים והתוססים בעיר

Brooks Hotel: לאנשי עסקים (ולא רק להם)
מלון Brooks נהנה ממיקום אידיאלי, דקות הליכה אחדות מטמפל בר ומרחוב גרפטון המפורסם. החדרים מרווחים וכוללים את כל הנוחיות: מיזוג, טלוויזיה עם מסך פלסמה שניתן לסובב לכיוון חדר האמבטיה, כספת, מיני-בר, מקלחות עם זרם חזק במיוחד ואפילו קרש גיהוץ ומגהץ, כדי שתוכלו להגיע מסודרים לפגישות העסקים. מרכז העסקים במלון כולל מחשב ואינטרנט מהיר. אחרי יום עמוס תוכלו להשתחרר בחדר הכושר המצויד, להירגע בסאונה או לשבת בניחותא בלאונג' עם קוקטייל וספר טוב מהספרייה שבמקום. במלון יש גם מסעדת שף מצוינת, כך שמרגע שחזרתם אליו בערב אין סיבה ממשית לצאת ממנו.
כתובת: 59-63 Drury Street
אתר אינטרנט

Number 31: ארוחת הבוקר הטובה בעיר
Number 31 הוא מלון קטן עם אווירה אינטימית של בד אנד ברקפסט. 21 החדרים שוכנים בבית שמשלב אדריכלות ג'ורג'יאנית עם שיק עדכני. החדרים מעוצבים בסגנון ייחודי ונעים וכוללים מיטות מפנקות במיוחד, מצעים משובחים וחדרי רחצה מרשימים. השטחים הציבוריים כוללים לאונג' בעיצוב מרשים עם אח מבוערת וגן מטופח. שמה של ארוחת הבוקר המוגשת במקום כבר יצא למרחוק. היא מורכבת ברובה ממוצרים אורגניים וכוללת לחמים וריבות וגרנולה תוצרת בית, יוגורט ושמנת ביתיים, פירות יער, אגסים ברוטב וניל, ביצים מקושקשות עם סלמון מעושן, אגס בנדיקט, פריטטה פטריות וכמובן, איך אפשר בלי, ארוחת בוקר אירית מסורתית. המיקום נהדר – ברחוב שקט ובטוח, מרחק דקות הליכה אחדות מפארק סנט סטפן גרין, מוזיאונים, מסעדות ופאבים.
כתובת: Leeson Close 31, דבלין
אתר אינטרנט

אברדין לודג'. בית הארחה מקסים מוקף בגנים

Aberdeen Lodge: אחוזה רומנטית
Aberdeen Lodge הוא בית הארחה קטן ומקסים הממוקם בבית אחוזה מוקף גנים. הוא שוכן באזור Ballsbridge היוקרתי, שני קילומטרים ממרכז העיר, מה שמתאים למי שרוצה להיות במקום שקט, קרוב למרכז העניינים, אך לא בלב ההמולה. החדרים האלגנטיים כוללים מיטות מפוארות וריהוט תקופתי ומשקיפים לגנים היפים. ארוחת הבוקר המצוינת מוגשת בחדר אוכל מרשים המשקיף גם הוא לגנים. בספריה אפשר ליהנות ממנוחה, מספר טוב וגם מתה ועוגיות המוגשים בשעות אחר הצהריים. אורחי המלון מדווחים על שירות יוצא מן הכלל ועל צוות ששמח לעזור בכל, מארגון תחבורה ועד הזמנת מקומות במסעדה.חניה פרטית עומדת לרשות האורחים, אבל מי שלא מגיע מצויד ברכב יכול להגיע למרכז דבלין ברכבת הממוקמת כ-250 מטר מהמלון.
כתובת: 53-55 Park Avenue, Ballsbridge
אתר אינטרנט

Azalea Lodge: כמו בבית
בד אנד ברקפסט נעים הממוקם בבית יפה מ-1917, הבנוי מלבנים אדומות. המיקום לא מאוד מרכזי, כשני קילומטרים מצפון למרכז העיר, אבל אוטובוסים היוצאים בסמוך לבית כל 20 דקות מובילים למרכז העיר ולשדה התעופה. בקרבת מקום יש פאבים ומסעדות. החדרים נעימים, נקיים ופונקציונליים, ובכולם מקלחת ושירותים צמודים, מייבש שיער וטלוויזיה. בחדר האוכל האלגנטי מוגשת ארוחת הבוקר האירית המסורתית, למרות שבעלי המקום ישמחו לספק תחליפים לצמחוניים ולמי שלא אוהב בשר על הבוקר. מה שעושה את המקום הוא המארחים שמפגינים יחס חם וידידותי להפליא וגורמים לאורחים להרגיש בבית, והמחירים הנוחים (החל מ-35 אירו לאדם ללילה), שעבורם התמורה המתקבלת היא יותר מהולמת. אלה הופכים את המקום לאחד ממקומות הלינה האהובים על תיירים בעיר.
כתובת: 67 Upper Drumcondra Road
אתר אינטרנט

חדר ההסבה באזליה לודג'. יותר מתמורה הולמת

Globetrotters: הוסטל איכותי במיקום מרכזי
לינה בהוסטל היא דרך מצוינת לטייל, במיוחד אם אתם צעירים והתקציב שלכם מצומצם. היא מאפשרת ללון בזול ולפגוש מטיילים נוספים מכל העולם. הבעיה שקשה למצוא הוסטל איכותי באמת שייתן תמורה טובה למחיר. Globetrotters Tourist Hostel הוא הוסטל ידידותי הממוקם בבניין בן 200 שנה, שתי דקות מרחוב או'קונל. החדרים (שמתאימים ל-10,8,6 או 12 אורחים) מנוקים מדי יום, אפילו המצעים מוחלפים מדי יום, ובמקלחות יש מים חמים. בשטח ההוסטל יש כמה שטחים ציבוריים נעימים, ובהם גן יפני קטן, חדר טלוויזיה ולאונג' בו ניתן ליהנות מגלישה באינטרנט בחינם. ארוחת הבוקר הכלולה במחיר כוללת ביצים, נקניקים, תפוחי אדמה, שעועית, פירות, טוסטים, דגני בוקר, מיצים ועוד.
כתובת: 46 – 48 Gardiner Street Lower
אתר אינטרנט

חדר שינה באחת מדירות סט אוגוסטין. לחיות כמו המקומיים

St Augustine Apartments: דירה להשכיר
דירות נופש להשכרה הן פתרון מצוין כשנוסעים לחו"ל בהרכב משפחתי ולא רוצים להצטופף בחדר מלון קטן, כשרוצים לחסוך בסעיף האוכל ולבשל לבד במקום להוציא כסף במסעדות, כשנוסעים לתקופה ארוכה יחסית ורוצים להרגיש בבית וגם סתם כשרוצים לחיות כמו המקומיים. דירות St Augustine נותנות מענה לכל הצרכים הללו. הן מרווחות, נעימות, כוללות מטבח מצויד ופינת אוכל, וממוקמות ממש במרכז העיר. יש גדלים שונים של דירות והן מתאימות לבודדים, לזוגות ולמשפחות. בכל דירה יש כל מה שצריך לשהות ארוכה (למרות שאפשר להגיע רק ללילה אחד): טלוויזיה ודי.וי.די, מצעים ומגבות, אינטרנט חופשי, מכונת כביסה ומייבש כביסה, מגהץ וקרש גיהוץ וגם כסא אוכל גבוה לתינוק אם תבקשו. למרות שלא מדובר במלון, יש קבלה המאוישת 24 שעות וצוות ידידותי שישמח לתת מענה לכל בעיה. אם תרצו להתפנק, תוכלו להזמין, בתשלום נוסף, ארוחת בוקר וניקיון של החדר. הדירות ממוקמות במרחק הליכה מרחוב גרפטון ומהטמפל בר, אזור הבילויים של העיר. לא צריך לדאוג לחניה, שכן כל אורח נהנה מחניה פרטית ומאובטחת.
כתובת: 42-76 Saint Augustine Street / Oliver Bond Street
אתר אינטרנט

למידע נוסף על דבלין, אטרקציות והצעות בילוי, לחצו כאן >>


לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.