תפריט עמוד

אירלנד עם ילדים

1. תיאטרון הבובות של למברט
תיאטרון בובות מקסים בכפר קטן במחוז דבלין. התיאטרון, שמנוהל על ידי משפחת למברט, פועל כל השנה. אפשר להמשיך בנסיעה לאורך החוף של העיירה בריי (Bray), ולערוך שם פיקניק. 
איפה: Clifton Lane, מונקסטאון (Monkstown), מחוז דבלין.
טלפון: 2800974־1־353
אתר אינטרנט

2. שייט ב"ברווז"
סיור מקורי בדבלין ב"ברווז" – רכב אמפיבי משוחזר מימי מלחמת העולם השנייה עם מדריך מחופש לוויקינג. בחלק הרטוב של הסיור תשייטו בתעלה הגדולה של דבלין. הסיורים מתקיימים מאמצע פברואר ועד סוף נובמבר, ויוצאים מרחוב Bull Alley, ליד כנסיית סנט פטריק. 
טלפון: 7076000־1־353
אתר אינטרנט

3. הגנים הבוטניים
הגנים נמצאים מצפון למרכז העיר דבלין וכוללים חממות מקוריות מאמצע המאה ה־19 עם מגוון צמחים – מצמחייה טרופית ועד לצמחים אירופיים ומקומיים. 
איפה: גלאסנווין (Glasnevin), מחוז דבלין.
טלפון: 8374388־1־353
אתר אינטרנט

4. פארק השעשועים קלרה־לארה (Clara Lara)
פארק הרפתקאות הנמצא בלב ההרים שמדרום לדבלין. הפארק, שכולו טבול בירק, מציע לילדים בתים הבנויים על עצים, נדנדות בסגנון טרזן, גשרי חבלים, סירות שיט, מגלשות מים, מכוניות לילדים, מיני גולף ואזורי פיקניק. פתוח בין מאי לאוגוסט.
איפה: כשמונה קילומטרים מדרום לעיירה גלנדלוך (Glendalough) שבמחוז וויקלו.
אתר אינטרנט

5. פארק החיות פוטה (FOTA)
ספארי שבו החיות נהנות ממרחבים ירוקים גדולים ופתוחים ונכנסות למגורים מוגנים רק כשמתחשק להן. כל החיות בגן הן כאלה שמסתדרות היטב עם האקלים האירי. יש גם מקומות רבים לפיקניקים, רכבת קטנה שבה אפשר לסייר ברחבי הגן ומגלשה ענקית בצורת ג'ירף.
איפה: קריגטווהיל (Carrigtwohill), מחוז קורק.
טלפון: 4812678־21־353
אתר אינטרנט

6. חוות גלנרו (Glenroe open farm)
חווה ובה מבחר גדול של בעלי חיים כגון סוסים, צבאים, כבשים, ברווזים וטווסים. את מקצתם אפשר לראות ממש מקרוב וגם ללטף. יש גם גן משחקים ובית קפה נעים. בלב החווה ניצב בית בן 350 שנים המשמש מוזיאון.
איפה: קילקול (Kilcoole), מחוז וויקלו.
טלפון:  2872288־1־353
אתר אינטרנט

7. פסטיבל אמנות לילדים גולוויי
"באבורו", פסטיבל אמנות בינלאומי לילדים, מתקיים מדי שנה באוקטובר, בעיר גולוויי (Galway). מטרת הפסטיבל היא "לאפשר לילדים לחקור את נפלאות העולם דרך קסמו של הביטוי היצירתי". הפסטיבל מיועד לזאטוטים, לילדים ולבני נוער, וכולל מופעי תיאטרון, מוזיקה, הקראת סיפורים, תערוכות, סרטים ועוד. 
אתר אינטרנט

צילום באדיבות ארגון Blast

8. בלאסט
אם הילדים שלכם הם כבר בני נוער, ואתם רוצים קצת חופש אלה מאלה, אחד מהאירועים של Blast יכול להיות אפשרות מצוינת עם מסר חינוכי. הארגון מקיים הופעות רוק של בני נוער לבני נוער במועדונים בדבלין ובמקומות נוספים. בניגוד למסורת השתייה האירית, באירועים הללו אסור בתכלית האיסור לנגוע באלכוהול.
טלפון: 6632203־1־353
אתר אינטרנט

9. מפעל הממתקים של דודה סנדרה, בלפסט
מפעל הממתקים של דודה סנדרה מייצר שוקולדים וסוכריות בעבודת יד מאז 1953. ביקור בחנות ובמפעל הקטן הוא כמו מסע אחורה בזמן, שבו אפשר להריח ולטעום ממתקים וללמוד כיצד ייצרו אותם לפני שהחברות הענקיות השתלטו על התחום. 
איפה: 60 Castlereagh Road, בלפסט.
טלפון: 90732868־28־44
אתר אינטרנט

10. פארק פיניקס (Phoenix), דבלין
זהו ה"סנטרל פארק" של דבלין, והוא גם הפארק העירוני הסגור הגדול ביותר באירופה – הוא מוקף חומה שאורכה 11 קילומטרים. בפארק תמצאו גנים מעוצבים, אגמים, מסלולי אופניים ורולרבליידס ומסלולי טיול באזורים מיוערים. כאן שוכן גם גן החיות של דבלין, שנפתח ב־1830. 
איפה:
הכניסה הראשית לפארק נמצאת ברחוב Parkgate ליד Castleknock.
טלפון:  6770095־1־353
אתר אינטרנט

לכתבה המקורית>>

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.