תפריט עמוד

לגוף ולנפש: טיפולי ספא מענגים במיוחד

לכבוד השנה החדשה הרשו לעצמכם פינוק אמיתי בספא איכותי. הדאגות ייעלמו, החסימות ישתחררו, השרירים יודו לכם. גם אחרי החגים אפשר (ואפילו רצוי) להתפנק מדי פעם בעיסוי טוב. הנה כמה הצעות מפתות

אין כמו שנה חדשה כדי להרשות לעצמכם להתפנק קצת. ואין כמו פינוק בספא מטופח ומושקע: מוזיקת עולם רכה ממלאה את החדר האפלולי למחצה, זוג ידיים מיומנות מחליקות על השרירים התפוסים, מורחות את העור בשמנים ארומתרפיים, מניחות אבנים חמות לאורך עמוד השדרה. העינים נעצמות, המחשבות הטורדניות נעלמות, השרירים נרגעים, החסימות משתחררות. תענוג אמיתי. הנה המלצות לכמה טיפולי ספא שיפתחו את השנה בדרך הנעימה ביותר.

ספא וילג': צלילים טיבטיים
אתר הספא היוקרתי בחמת גדר מהווה אלטרנטיבה מצוינת למי שרוצה ליהנות מהמרחצאות, אך סולד מההמוניות. הכניסה מוגבלת ל־120 איש בלבד ומגיל 16 ומעלה. במרכז הספא מוקמות בריכות של מעיינות מים טרמומינרליים, הנובעים מבטן האדמה, ממעין הבושם. מרכיביהם הדומיננטים הינם גופרית ומינרלים טבעים. בבריכות מפל מלטף ומעסה עם זרמי מים חמים, מיטות שיזוף ומסביבן חדרים המציעים טיפולי ספא מפנקים במבני עץ וסאונה יבשה. אחד הטיפולים הייחודיים שתוכלו לקבל פה הוא טיפול באמצעות קערות טיבטיות: לצד הגוף ועליו מונחות קערות וצלילים המופקים מהן מכניסים את המטופל למצב מדיטטיבי ועוזרים לשחרר לחצים וחסימות. כדי להשלים את הפינוק כדאי ללון במלון שבמקום, הכולל 29 בקתות עץ נפרדות, בכולן בריכת ג'קוזי אליה מגיעים מי מעיין. חמת גדר יפה תמיד, אבל בלילות, כשהבריכות הטרמו-מינרליות מוארות בלפידים, הקסם מתעצם.

ספא וילג'
טלפון: 04-6659999
אתר אינטרנט
משך הטיפול: 45 דקות

מצפה הימים: חלב ודבש
רבות סופר, ועוד יסופר, במעלותיה של אחוזת הבריאות מצפה הימים. אין כמו המשק האורגני רחב הידיים שתוצרתו הופכת למנות נפלאות במטבחו של השף חיים טיבי, אבל הפעם התמקדנו בטיפולי הספא. אחד המוצלחים שבהם נקרא הרמוניה גלילית: מתחילים באמבט חלב אורגני, אחר כך העור מקורצף בתערובת צמחי תבלין מגינת החווה והגוף נמשך במסכה מועשרת בדבש. אחרי מקלחת מרעננת עוברים למיטת טיפולים לקבלת עיסוי בתערובת שמנים שנרקחה באופן מיוחד עבור הטיפול הזה.

מצפה הימים
טלפון: 04-6994555
אתר אינטרנט
משך הטיפול: 75 דקות


פסטורל ספא: פינוק מתוק
מלון פסטורל בקיבוץ כפר בלום הפך זה מכבר לשם נרדף למוזיקה ולפעילות תרבותית. אבל גם חובבי תענוגות הגוף ימצאו בו את מבוקשם בספא המעוצב למשעי, ששוכן בבניין נפרד. מומלץ לבוא די זמן לפני הטיפול כדי ליהנות מכוס תה צמחים בלובי הנעים ואחריו לטבול רגליים בכיורי רפלקסולוגיה, להפקיר את הגוף למטחי מים במערת הזרמים ולהזיע בחמאם התורכי. עכשיו הגיע תור הטיפול. אפשר, למשל, לבחור בטיפול מתוק: טבילה בג'קוזי פרטי עם ניחוחות של דבש ולאחר מכן עיסוי שוודי בשמן שקדים.

פסטורל ספא
טלפון: 04-6836614
אתר אינטרנט
משך הטיפול: 70 דקות


ספא שיזן: ענף במבוק
דבר כזה עוד לא פגשנו: במקום ידי המטפל, הצוואר, השכמות, הגב, המותניים והרגליים זכו לעיסוי בעזרת מקלות במבוק. הטיפול, שנקרא טיאן די (אדמה ושמים בסינית), נעשה בעזרת מקלות במבוק מחוממים שאותם מגלגלים, מתופפים ומסובבים על אזורי הגוף השונים. התוצאה – עיסוי שונה ומפתיע, שמבטיח לשחרר ערוצי אנרגיה ולנקות רעלים.

ספא Shizen
טלפון: 09-9528272
אתר אינטרנט
משך הטיפול: 60 דקות

חמאם צאלים: עוצמת הרכות
בקצה העולם שמאלה, בנופי לס שמבתר נחל הבשור, נמצא החמאם של קיבוץ צאלים. החמאם בנוי מבריכה ומג'קוזי של מים תרמו־מינרליים בטמפרטורה של 37־40 מעלות ומחדר סאונה יבשה, ששלושתם נמצאים בבריכת המים ההיסטורית של הקיבוץ שעוצבה כבית מרחץ לכל דבר. התקרה המקומרת והגבוהה יוצרת הד שמאפיין חמאם תורכי, והאווירה בהתאם: ידידותית וחמימה.

בחדר הטיפולים אפשר להזמין עיסוי שוודי וטיפול אינדיאני באבנים חמות, אך גולת הכותרת היא טיפול בשיטת "עוצמת הרכות" שמעבירה רותי טנר, שנחשבת המומחית בארץ. המטופל מנוענע בכל גופו בקצב פעימות לב של עובר עד להרפיית שרירים מוחלטת וקבלת תחושה של זרימה ואיזון. גם כאן נשמר האיזון העדין בין גוף לתרבות ונערכות סדנאות ספרות ותיאטרון (בהזמנה מראש).

חמאם צאלים
טלפון: 08-9989268
אתר אינטרנט

ויטליס ספא: שילוב מנצח
אגף הספא של מלון הרודס באילת, בו 52 חדרים, מוקדש כולו לנהנתנות ופינוק, תוך שימת לב לפרטים הקטנים ולעיצוב מרשים. החדרים גדולים במיוחד, צופים לים האדום ומאובזרים כולם בג'קוזי. הספא של המלון הוא מהמרשימים בארץ וכולל מגוון מתקנים מענגים, כמו מפלי עיסוי חמים וקרים, בריכות עיסוי, בריכת שחייה, שחציה מקורה וחציה פתוחה וצופה לנוף, סאונות וכמובן מגוון טיפולים. עיסוי הוליסטי ארוך משלב כמה סגנונות עיסוי (שוודי, תאילנדי ועוד), כשכל פיסת גוף זוכה להתייחסות אישית, איטית ומענגת.

ויטליס ספא
08-6380000
אתר אינטרנט
משך הטיפול: 70 דקות

אביב בישראל - ממעוף הציפור

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.

כתבות מישראל

סופשבוע בשדה בוקר: גן עדן מדברי
סופשבוע בשדה בוקר: גן עדן מדברי

שדה בוקר ומדרשת בן גוריון מציעים כל מה שצריך לסופשבוע מדברי גדוש בנופים, טבע, הרפתקאות ואפילו קצת היסטוריה. הצעה לסופשבוע קצר עם תצפיות נוף, טיולים רגליים, טיםוס קירות, ספארי לילה, אוכל טוב והמון יעלים

טעם מקומי – חופשה קולינרית בהרי ירושלים
טעם מקומי – חופשה קולינרית בהרי ירושלים

החופשה הקולינרית "טעם מקומי" מתקיימת בסוף השבוע האחרון של כל חודש (ימי רביעי וחמישי). היא מתחילה בארוחת שף מופלאה בערב רביעי, ששמה על הבמה חומרי גלם של היצרנים המקומיים, בכל ארוחה במה ליצרן אחר, ולמחרת ממשיכה בבראנץ' עשיר ...

חוזרים לאילת: להירגע מול הים
חוזרים לאילת: להירגע מול הים

אחרי שאירחה מפונים בכמות הזהה למספר תושביה, אילת מנסה לחזור לשגרה ומייחלת לשובם של הנופשים. עם מיזם תיירותי חדש, שנקרא לוקאלס, ומקומות מושלמים להירגע, לאכול טוב ולמלא מצברים, העיר הדרומית היא המקום הנכון בימים אלו