תפריט עמוד

החופש הגדול בפתח. זה הזמן לתכנן את חופשת הקיץ המשפחתית. בקיץ הישראלי הלוהט, כמעט הכרחי לבלות את החופשה ממש על המים, שמהווים מפלט צונן מהחום והלחות. אבל יש עוד כמה דברים שכדאי לחשוב עליהם כשיוצאים לחופשה משפחתית: מרחבים שהילדים יכולים להתרוצץ בהם, דירות מרווחות כדי שלא יהיה צורך להצטופף בחדר קטן אחד, פעילויות לכל המשפחה בסביבה הקרובה, ואם אפשר – גם נוף יפה ומרגיע, כזה שיספק להורים את תחושת הנופש שהם מחכים לה במשך כל השנה.

כפר הנופש עין גב עונה בהצלחה רבה על כל התנאים האלה: הוא שוכן על שפת אחד החופים היפים ביותר בכנרת, מול הנוף הפסטורלי של הכנרת, שדי בו כדי להשרות את השלווה המתבקשת; בתוך כפר הנופש ובסביבתו הקרובה מוצע מגוון גדול של פעילויות לילדים; קיימות בו דירות נופש בגדלים שונים, מסעדה כשרה המגישה ארוחת בוקר ישראלית, עשירה ומפנקת בסגנון ישראלי, ומסביב מרחבי דשא מול הכנרת, כולל חוף פרטי רק לאורחי כפר הנופש. כל אלה הופכים את כפר הנופש בעין גב, למקום שמתגעגעים אליו וחוזרים אליו שוב ושוב.


הכפריות החדשות בעין גב, עיצוב בסטייל ונוף לכנרת

166 היחידות של כפר הנופש פזורות בכמה מבנים בין מדשאות ירוקות הנושקות לחוף הכנרת. יחידות האירוח נחלקות ליחידות זוגיות ומשפחתיות, כשביחידות האירוח המשפחתיות ניתן לשכן עד חמישה אורחים. יש בהן כל מה שצריך בחופשה – ממטבחון עם פינת קפה, מקרר וכיריים לבישול, טלוויזיה ואפילו פינת ישיבה בחוץ הכוללת גם עמדת ברביקיו. ה"כפריות" החדשות, שמיועדות לאירוח משפחות, מעוצבות בסטייל ושוכנות סמוך לחוף הרחצה של הכפר, חלקן ממוקמות בשורה הראשונה לנוף.

רבים מהאורחים בעין גב הם אורחים חוזרים, שמגיעים לכאן שנה אחר שנה. אפשר לראות משפחות שמגיעות בהרכב מלא, כולל סבא וסבתא, וגם כאלה שנפשו כאן כילדים ובחרו לשוב לחופשה על שפת הכנרת, הפעם עם הילדים שלהם, או קבוצת משפחות של חברים.

קל להבין את סוד ההצלחה של המקום: מעט מאוד מקומות מספקים את תחושת החופש שיש בעין גב. מתעוררים בבוקר מול הנוף היפה של הכנרת, יוצאים לטיול של בוקר על החוף, אוכלים ארוחת בוקר ואת שארית היום מבלים בפעילויות שמציע כפר הנופש וגם פעילויות בנמל עין גב, ברחצה ובשיזוף בחוף היפה. מי שזקוק לשנת יופי, יכול לחזור לחדר הממוזג לשנת צהריים. בערב ניתן לערוך ברביקיו משפחתי במדשאה הצמודה לחדר וליהנות ממראה הילדים שמשתוללים יחפים ומאושרים על הדשא. היתרון הוא, שניתן להעביר יום שלם עם המשפחה, מבלי להניע את האוטו אפילו פעם אחת, בלי להתלבט לאן ללכת, ובעיקר – בלי למהר לשום מקום.


חוף הרחצה של עין גב. אחד החופים החוליים היחידים בכנרת

גולת הכותרת של כפר הנופש עין גב היא חוף הרחצה הפרטי המטופח, שהכניסה אליו פתוחה רק לאורחי כפר הנופש, מה שמבטיח שקט ושלווה שקשה למצוא כמותם על שפת הכנרת. החוף, אחד החופים היפים בכנרת, הוא גם אחד החופים החוליים היחידים באזור, מה שמבטיח כניסה נעימה למים, בלי לדרוך על אבנים דוקרניות. זהו חוף מסודר, עם קיוסק ותחנת הצלה ויש בו מרחבי דשא מטופחים, מתקנים לילדים, כסאות נוח ונדנדות – כל מה שצריך לשלווה מול האגם.

מי שיצליח לגבור על הפיתוי להישאר ליד המים כל היום, ימצא בכפר הנופש שפע של אטרקציות לילדים: מגרש משחקים, שולחן ביליארד, טניס שולחן ומשחקייה שמאובזרת בבריכת כדורים, צעצועים, משחקי שולחן, משחקי מחשב ופלייסטיישן. בעונה מתקיימות במשחקייה פעילויות יצירה והפעלות שונות עם מדריכים.

כפר הנופש עין גב, טלפון: 04-6659800, אתר אינטרנט.

אביב בישראל - ממעוף הציפור

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.

כתבות מהכנרת וטבריה

ההתגלות: חגיגות האפיפניה נחגגו בירדנית
ההתגלות: חגיגות האפיפניה נחגגו בירדנית

התגלות האלוהים בדמות אדם נחגגה בסוף השבוע הקודם בטקס האפיפניה שהתקיים הפעם באתר הטבילה "הירדנית" סמוך לכנרת. לידתו של ישוע היתה ההתגלות הפיזית שלו, אך ההתגלות השנייה והחשובה ביותר בנצרות, היתה באותם הרגעים בהם ירד ישוע כנער לטבול ...

פסטיבל כנרת לסרטי טבע ומסע יוצא לדרך זו הפעם השלישית
פסטיבל כנרת לסרטי טבע ומסע יוצא לדרך זו הפעם השלישית

הפסטיבל, אשר ייפתח בחמישי 23.3, ייערך בבית גבריאל ויתפרש על פני ארבעה ימים. בין השאר יכלול הפסטיבל סדנאות אמן, הרצאות, הצגות, סיורים ייעודיים, מופעים מיוחדים והופעות חיות. שילוב מושלם של נופש, טבע ותרבות

סיור סוף חורף באזור הכנרת
סיור סוף חורף באזור הכנרת

אוהבי היציאה לטבע מתחלקים לשתי קבוצות – אלו העומדים בפקקים בדרך לחרמון כדי לתפוס שאריות אחרונות של שלג ואלו העומדים בפקקים בדרך לדרום האדום מכלניות יפהפיות.  אנחנו בחרנו לצאת לטיול לכיוון אחר ואז לעמוד פחות בפקקים - יצאנו ...