תפריט עמוד

חופשת סוף שבוע במרכז הארץ

בשביל ליהנות מסופשבוע רגוע, לא חייבים להרחיק. באזור המרכז יש מבחר גדול של צימרים ואטרקציות, שמאפשרים ליהנות מחופשה מפנקת, קרוב להכל

חופשה לא תמיד חייבת להיות כרוכה בנסיעה ארוכה. למעשה, לפעמים החופשות המוצלחות ביותר הן כאלה שמתקיימות קרוב לבית, במרכז הארץ, בלי צורך להתאמץ יותר מדי. אזור המרכז מציע חופים נפלאים, אתרים ארכאולוגים, שמורות טבע, אטרקציות לכל המשפחה וכמובן שפע של מקומות בילוי ומסעדות בערים הגדולות.

יש מבחר צימרים במרכז, הנה כמה מוצלחים במיוחד לבלות בהם את החופשה הבאה שלכם:

אירוח רוסו, רחובות

מתחם הסוויטות הזה הוא המקום המושלם למי שחושק בחופשה רומנטית ולא רוצה לנסוע למרחקים. המתחם כולל סוויטות יוקרתיות ומרווחות המעוצבות בסגנון ויקטוריאני ומאובזרות עד הפרט האחרון: מיטת אפריון זוגית, ג'קוזי עגול בחלל החדר, מערכת שמע וטלוויזיית LCD, בר משקאות עם שתייה חמה וקרה ובחלק מהסוויטות יש גם סאונה יבשה ומרפסת פרטית. ניתן להזמין לחדר ארוחת בוקר וטיפולי ספא. פארק המדע של רחובות נמצא במרחק נסיעה קצרצרה.

אירוח רוסו. חופשה רומנטית עם כל הפינוקים

אירוח רוסו. חופשה רומנטית עם כל הפינוקים | הצילומים בכתבה באדיבות אתר weekend

הצימר של תן תן, בית נקופה

בקתת עץ הממוקמת במושב בית נקופה, במרחק עשר דקות נסיעה מירושלים, אידאלית לחופשה זוגית או משפחתית. הבקתה המעוצבת מוקפת בנוף הפסטורלי של הרי ירושלים, וכדי שאפשר יהיה ליהנות מהנוף בכל מצב, יש בבקתה חדר חיצוני שניתן להפוך בן רגע למרפסת, ובו מיטת אפריון ופינת ישיבה.

הצימר של תן תן. הנוף של הרי ירושלים נשקף מהמרפסת

הצימר של תן תן. הנוף של הרי ירושלים נשקף מהמרפסת

בנוסף, בבקתה יש חדר שינה שגרתי יותר ובו מיטה זוגית, טלוויזיית LCD, מערכת קריוקי, מטבחון מאובזר ופינת אוכל. בחוץ יש מדשאה מטופחת עם עצי נוי, ג'קוזי ופינת מנגל. ארוחת הבוקר מוגשת בקפה הלל, שנמצא במרחק הליכה. במרחק נסיעה קצרצרה יש המון מסלולי טיול, כמו מעיינות הסטף, שמורת עין חמד ומאגר בית זית, וגם לירושלים על שלל אתריה אפשר להגיע בעשר דקות נסיעה בלבד.

סוויטות חלום לים, אשקלון

מעטים הדברים שמעניקים תחושת חופש גדולה יותר מאשר להתעורר מול הים בבוקר ולצפות עליו בשקיעה. ככה בדיוק תיראה החופשה שלכם בסוויטות חלום לים באשקלון. הסוויטות המעוצבות ממוקמות מול הים, כשמהמרפסת אפשר להשקיף על כל הכחול הזה. במתחם יש ארבע סוויטות, שבכל אחת מהן יכולים להתארח עד שישה אורחים.

הסוויטות המעוצבות בקפידה של חלום לים

הסוויטות המעוצבות בקפידה של חלום לים

בכל סוויטה יש מיטה זוגית, פינת ישיבה, מטבחון, טלוויזיה עם מסך 42 אינץ', חדר רחצה וגולת הכותרת – מרפסת שמשקיפה ישירות על הים. במיני לופט יש גם ג'קוזי. הסוויטות נגישות לנכים ומותאמות לשומרי שבת, ואם אתם מתקשים להיפרד מהכלב המשפחתי, תוכלו להביא אותו אתכם לחופשה. חופי אשקלון והמרינה נמצאים ממש בסמוך.

וילה קאסה ונסה, קיסריה

אם אתם אוהבים ים, וילה קאסה ונסה בקיסריה היא המקום בשבילכם. בווילה, ששוכנת על קו החוף, יש שלושה חדרי שינה והיא מתאימה לאירוח של עד עשרה אורחים.

מרפסת הדק בקומה השנייה של קאסה ונסה

מרפסת הדק בקומה השנייה של קאסה ונסה

הווילה משתרעת של שתי קומות, והיא כוללת סלון מרווח, מטבח מצויד היטב, פינת אוכל, חדרי רחצה, מרפסת דק גדולה וגג עם שמשיות ופינות שיזוף שאפשר להתרווח בהן עם כוס משקה מול הים. בחצר הגדולה והמטופחת תמצאו עוד מקומות נעימים לשבת ולהשקיף על הים.

בית העץ של אלכסיס, גבעת נילי

בית העץ של אלכסיס אמנם ממוקם במרכז הארץ, בגבעת נילי, לא רחוק מזיכרון יעקב ומרמות מנשה, אבל  הנוף, שכולל גבעות ירוקות, שדות  וכרמים, יגרום לכם לחשוב שנסעתם הרבה יותר רחוק. זוהי וילה המעוצבת בסגנון כפרי שמתאימה לאירוח של עד 12 אורחים.

בית העץ של אלכסיס טובל בנופים פסטורליים אבל ממוקם קרוב להכל

בית העץ של אלכסיס טובל בנופים פסטורליים אבל ממוקם קרוב להכל

בשלושת מפלסי הווילה תמצאו ארבעה חדרי שינה וארבעה חדרי רחצה, סלון, מטבח המצויד עד הפרט האחרון, אפילו מדיח הכלים תמצאו כאן. וכדי שתרגישו באמת בחופשה, יש שתי בריכות, אחת מהן היא בריכת גלים מחוממת, שתי סאונות, ברביקיו ומרפסת שמשקיפה על הנוף.

ומה עושים בחופשה?

כמובן שאם תרצו להסתפק במנוחה זה נהדר – הרי רבים מאיתנו יוצאים לחופשה בדיוק בשביל זה. יחד עם זאת, יש מבחר אטרקציות במרכז שנועדו לספק כל צורך – מחופים ושמורות טבע, דרך אתרים היסטוריים ועד לפעילויות אקשן מסעירות ופעילות מתחת לגג שמתאימות ליום קיץ חם או ליום חורף גשום. הנה כמה אטרקציות שוות במיוחד באזור המרכז:

רייזר קלאב, יער בן שמן

לא צריך לנסוע לצפון בשביל ליהנות מטיול רייזרים הרפתקני שמקפיץ את האדרנלין. ביער בן שמן, מהיערות הגדולים בישראל, אפשר לצאת לטיולי הרייזרים של רייזר קלאב בשבילי היער המפותלים ולהגיע לנקודות תצפית מרהיבות. בכל רייזר יש מקום לשניים או לארבעה נוסעים, ואפשר לנסוע במגוון מסלולים.

 הרפתקה מקפיצת אדרנלין: טיול רייזרים של רייזר קלאב ביער בן שמן

הרפתקה מקפיצת אדרנלין: טיול רייזרים של רייזר קלאב ביער בן שמן

אפשר להצטרף למסלול הרומנטי שנמשך שעתיים בשקיעה וכולל עצירה לתצפית יפה על גוש דן עם פלטת גבינות ויין, למסלול האתגרי במצוק שילת שכולל הרבה סלעים ועליות אתגריות (ניתן לשלב בו גם קמפינג), ואפילו לטיול של יום שלם במעיינות ירושלים. יש מסלולים נוספים לכל המשפחה וגם סדנת נהיגה אתגרית.

אדרנלין בשטח – פארק אתגרים, חולון

אתר נוסף המושלם לכל מי שאוהב אקשן הוא אדרנלין בשטח – פארק אתגרים בחולון, שמציע מגוון גדול של פעילויות אתגר במתחם אחד. בין היתר אפשר ליהנות במתחם ממשחק פיינטבול, בו המשתתפים מקבלים ציוד מגן, נשק וכדורי צבע ויכולים להתחיל להשתולל, מתחם לייזר טאג בו מתנהלים קרבות בעזרת רובי לייזר וחיישנים מיוחדים, ארבעה קירות טיפוס, קרטינג פדלים וירי בחץ וקשת.

פארק חבלים באדרנלין בשטח. מתחם אתגרי שיש בו הכל

פארק חבלים באדרנלין בשטח. מתחם אתגרי שיש בו הכל

האטרקציה החדשה במקום היא פארק חבלים שבו מסלול בגובה שישה מטרים ובאורך 45 מטרים שמתאים לגילאי 8 ומעלה, ובו שמונה מעברים מאתגרים ברמות קושי שונות.

היכל הקרח, חולון

אם חשקה נפשכם באטרקציה קרירה לכל המשפחה, היכל הקרח בחולון הוא מקום נהדר לבילוי מהנה. בהיכל נמצאת זירת ההחלקה על הקרח הגדולה ביותר בגוש דן,  בגודל 900 מ"ר. כרטיס הכניסה למקום מקנה כניסה חד פעמית להחלקה על הקרח, נעלי החלקה וקסדה.

היכל הקרח בחולון. בילוי נהדר לכל המשפחה

היכל הקרח בחולון. בילוי נהדר לכל המשפחה

בנוסף להחלקה, שמתגלה כחוויה מהנה במיוחד, אפשר לצפות באימוני קבוצות ההחלקה וההוקי שמתקיימים במקום.

אביב בישראל - ממעוף הציפור

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.

כתבות מישראל

סופשבוע בשדה בוקר: גן עדן מדברי
סופשבוע בשדה בוקר: גן עדן מדברי

שדה בוקר ומדרשת בן גוריון מציעים כל מה שצריך לסופשבוע מדברי גדוש בנופים, טבע, הרפתקאות ואפילו קצת היסטוריה. הצעה לסופשבוע קצר עם תצפיות נוף, טיולים רגליים, טיםוס קירות, ספארי לילה, אוכל טוב והמון יעלים

טעם מקומי – חופשה קולינרית בהרי ירושלים
טעם מקומי – חופשה קולינרית בהרי ירושלים

החופשה הקולינרית "טעם מקומי" מתקיימת בסוף השבוע האחרון של כל חודש (ימי רביעי וחמישי). היא מתחילה בארוחת שף מופלאה בערב רביעי, ששמה על הבמה חומרי גלם של היצרנים המקומיים, בכל ארוחה במה ליצרן אחר, ולמחרת ממשיכה בבראנץ' עשיר ...

חוזרים לאילת: להירגע מול הים
חוזרים לאילת: להירגע מול הים

אחרי שאירחה מפונים בכמות הזהה למספר תושביה, אילת מנסה לחזור לשגרה ומייחלת לשובם של הנופשים. עם מיזם תיירותי חדש, שנקרא לוקאלס, ומקומות מושלמים להירגע, לאכול טוב ולמלא מצברים, העיר הדרומית היא המקום הנכון בימים אלו