תפריט עמוד

חופשה על המים באיים היוניים

אין כמו שייט ביאכטה בין איים יפהפיים הפזורים בים כחול. השייט שאני רוצה לספר לכם עליו מתחיל באי לפקדה ועובר בין האיים היוניים

האיים היוניים ממוקמים בין קורפו לזקינתוס, ביניהם נמצאים האיים לפקדה, קפלוניה, איתקה מגניסי ועוד. זהו אחד האזורים היפים ביותר לטיול, לא רק ביוון אלא באירופה כולה, איים קטנים עם נוף יפהפה, ים שקט ומזג אויר נעים, חופים לבנים, מפרצונים נסתרים, כפרי דייגים ועיירות תוססות, וזו הסיבה מדוע יאכטונרים רבים בוחרים להפליג באזור הזה.

מפת האיים היוניים

מפת האיים היוניים

כדאי שתדעו שחופשה על יאכטה אינה עוד חופשה בבית מלון, אלא חופשה עם פעילות, אתם עוזרים בהפעלת היאכטה ועוסקים בשלל פעילויות נהדרות כמו שחייה, דייג במים עמוקים, טיולים מעניינים במקומות שהגישה אליהם אפשרית רק מהים.

כחול, לבן וירוק - הצבעים המלווים את השייט בין האיים

כחול, לבן וירוק – הצבעים המלווים את השייט בין האיים

תחשבו על ים כחול כשהרוח מבדרת את השיער, האוויר צלול ומבושם ואתם שטים בלב ים מוקפים באיים ירוקים ונוף מרהיב, עוגנים במפרץ נסתר וקסום, יורדים לחוף מבודד, מטיילים בשבילים שעוברים בין שדות ופוגשים בדרך זקנה מקומית שמלקטת עשבי תבלין שיגיעו עוד מעט לארוחה הנהדרת שתאכלו בטברנה.

הרוח, הים השקט והירוק מסביב - כל מה שצריך לחופשה מושלמת על המים

הרוח, הים השקט והירוק מסביב – כל מה שצריך לחופשה מושלמת על המים

ביאכטות יש מקום לארבעה עד שמונה נוסעים, אם יש קבוצה גדולה יותר אפשר לצאת בשיירה של כמה יאכטות, בערבים כולם מתקבצים ביחד – הילדים משחקים, המבוגרים שותים בירה או פותחים בקבוק אוזו כדי להיכנס לאווירה המקומית, וכולם נהנים מהחברותא, השיחות והצחוקים.

במהלך השייט נהנים משלל פעילויות עם החברים או המשפחה

במהלך השייט נהנים משלל פעילויות עם החברים או המשפחה

בכל יום שטים בין שעתיים לארבע שעות, ובשאר הזמן נהנים מפעילויות שונות באיים. באי קפלוניה למשל אפשר לשוט בסירה במערה תת קרקעית, לשכור אופנועים או טרקטורונים לטיול שטח וליהנות בטברנה מעל מעיין. באיתקה אפשר לשכור ג'יפ ולטייל למנזר שנמצא בפסגת הר, במגניסי תוכלו להצטרף לזקני האי בחוף הנודיסטים המקומי… וזאת רק טעימה ממה שחווים במהלך ההפלגה.

האי לפקדה כפי שהוא נשקף מהיאכטה

האי לפקדה כפי שהוא נשקף מהיאכטה

בקיצור זו חופשה שנהנים בה מהשלווה הפסטורלית המושלמת באיים קטנים שאינם מוצפים בתיירים עם האנשים שאתם מכירים ואוהבים, היופי פשוט לא נגמר, היש טוב מזה?

עוד על איי יוון

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.