תפריט עמוד

ונציה: קרנבל המסכות

קרנבל המסכות של ונציה מספק חוויה ייחודית עם שורשים שנטועים עמוק בימי הביניים. במשך עשרה ימים מתמלאת העיר בשמלות נשף מפוארות, תחפושות ססגוניות והמון מסכות

בכל חורף, למשך עשרה ימים בחודש פברואר, רחובות ונציה ותעלותיה מתמלאים בחוגגים העוטים על עצמם תחפושות ססגוניות ומסכות מעוטרות. קרנבל המסכות של ונציה הוא אחד הקרנבלים המפורסמים ביותר בעולם, ובעקבותיו מגיעים לעיר המוני תיירים מכל העולם. ביקור בוונציה בתקופת הקרנבל הוא חוויה מומלצת – אחרי הכל, מי לא אוהב להתחפש ולהתחבא מאחורי מסכה מסתורית?

במהלך הקרנבל רחובות ונציה ותעלותיה מתמלאים בחוגגים מחופשים

מקור הקרנבל בימי הביניים. ככל הנראה הוא הופיע לראשונה במאה ה-10, והפך לאירוע רשמי בתקופת הרנסאנס. בשנת 1797, כאשר נפוליאון כבש את ונציה, נעלמו החגיגות לחלוטין ורק כעבור כמעט 200 שנים, בשנת 1979, הוא חזר להתקיים. מאז הוא גדל והתפתח (כאמור, יש הטוענים שהתפתח יתר על המידה) וכמות האירועים והמופעים גדלה מאוד. במהלך הקרנבל נערכים ברחבי העיר מצעדים ותהלוכות, נשפי תחפושות, מופעים, חגיגות רחוב, הרבה מוזיקה וכמובן – מסכות.


תמונות מקרנבל המסכות של ונציה

 
מידע מעשי
החגיגות נפתחות ערב לפני הפתיחה הרשמית בנשף מסכות מפואר שהכניסה אליו כרוכה בתשלום ומותנת בהזמנה זמן רב מראש. אפשר להשיג כרטיסים למופעים הקטנים בזמן הקרנבל, אך כרטיסים לאירועים הגדולים יש לרכוש מראש. מידע על רכישת כרטיסים, זמני המופעים והנשפים והמיקום שלהם באתר של לשכת התיירות של ונציה ובאתר של קרנבל המסכות.

קרנבל ונציה - למאה ה-18 ובחזרה

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.