תפריט עמוד

שווה ביקור: מקומות שכדאי להכיר

תל אביב, העיר ללא הפסקה, לא מפסיקה לחדש ולהפתיע, עם אטרקציות חדשות, מסעדות חדשות ומלונות חדשים או מתחדשים. הנה שני מקומות שכדאי לבקר בהם:

TLV Balloon
ערים גדולות רבות בעולם, ובהן פריז וברלין, מציעות למבקרים בהן טיסה בכדור פורח שמופעל על ידי גז הליום ומאפשר תצפית על העיר מלמעלה כאשר הוא מחובר לקרקע באמצעות כבל מיוחד, מה שמאפשר גם לבעלי לב חלש ליהנות מחוויית הטיסה בכדור פורח. לאחרונה תל אביב הצטרפה לרשימת הערים הללו, ומי שנוסע על נתיבי איילון לא יכול לפספס את הכדור הפורח הלבן שמרחף מעל גני יהושע. ממרומיו של הכדור הפורח התל אביבי, TLV Balloon, אפשר ליהנות מאחת התצפיות הכי מיוחדות ומרגשות על תל אביב והסביבה.

הכדור הפורח התל אביבי, מבט מלמעלה גם בשעות החשכה

הכדור, שיכול להכיל בכל טיסה כ-30 איש, מתנתק מהקרקע ומתרומם למעלה במהירות של 35 מטר לדקה עד שהוא מגיע לגובה מקסימלי של 400 רגל (כ-120 מטר). לאט לאט כל מה שנמצא על הקרקע הולך וקטן – העצים שבפארק, הברווזים שבאגם, המכוניות באיילון וגם מי שנשאר למטה כדי לצלם. ככל שהכדור עולה למעלה, תל אביב הולכת ונפרשת מתחת לרגליים. ומלמעלה היא יפה במיוחד. עם המיקום של הכדור מעל הפארק היא גם נראית ירוקה במיוחד, ומלמעלה אפשר לראות בדיוק את המהלך של הירקון עד הנקודה המדויקת בה הוא נשפך לים, ועם כל הצמחייה מסביב אפשר לדמיין שאנחנו מעל יער טרופי קטן ולא מעל נתיבי איילון. כשמגיעים לשיא הגובה, אפשר להסתובב בכדור בחופשיות ובבטחה ולראות את תל אביב מכל זווית אפשרית, ולהציץ גם על הערים השכנות. כשמגיעים עם ילדים מדובר בחוויה מהנה במיוחד, שכוללת גם משחקי זיהוי של מקומות מוכרים בעיר. החוויה כולה נמשכת רבע שעה, אבל תחושת השלווה שהיא מקנה תישאר אתכם לשארית היום. בשונה מכדור פורח רגיל, הטיסה בכדור הפורח של תל אביב בטיחותית מאוד ומתאימה לכל גיל וגם לנשים בהריון.
כמה? 75 שקלים מגיל 8 ומעלה, 65 שקלים לתושבי תל אביב, 50 שקלים לילד מגיל 3 עד 8, ילד עד גיל 3 ללא תשלום.
מתי? חורף – א'-ה' 20:00-8:00, ו' 17:00-8:00, שבת 17:00-9:00, קיץ – א'-ה' 22:00-9:00, ו' 17:00-8:00, שבת 22:00-9:00
פרטים נוספים: טלפון 03-5589722, אתר אינטרנט

המלון ברחוב מנדלי
בשנים האחרונות נפתחו בתל אביב עשרות מלונות בוטיק, אבל אחד ממלונות הבוטיק המוצלחים בעיר היה פה הרבה לפני כולם. זהו המלון ברחוב מנדלי, מלון משפחתי שנפתח בסוף שנות השישים ועבר שיפוץ מקיף שהפך אותו למלון צעיר, מעוצב ומעודכן. יש במלון מנדלי כל מה שצריך במלון בוטיק – מיקום מנצח בלב תל אביב ובמרחק הליכה קצרצרה מהטיילת, עיצוב ייחודי, שירות אישי והרבה תשומת לב לפרטים הקטנים.

המלון ברחוב מנדלי – צעיר, מעוצב ומעודכן

במלון 66 חדרים נעימים הנבדלים ביניהם בגודל ובאבזור, כאשר בכולם יש רצפות עץ אלון, חדר רחצה עם מקלחת מפנקת, טלוויזית לד רב ערוצית, מיני בר מאובזר במשקאות, אינטרנט אלחוטי ללא תשלום, כספת אישית ופינוקים קטנים כמו חלוקי רחצה, תמרוקים איכותיים, מצעים מכותנה אורגנית ובקבוק מים מינרלים. במרבית החדרים יש גם שולחן כתיבה ומכונת אספרסו. מי שאוהב מרחב, ייהנה מחדרי הלופט שבהם חלונות גדולים במיוחד וחדר רחצה הפתוח למרחב החדר. אחרי כל אלה, הסיבה שבגללה אסור לוותר על המלון הזה היא האוכל. במלון שוכנת מסעדת משייה עטורת השבחים של השף יוסי שטרית, שהפכה מאז פתיחתה לאחת המדוברות בתל אביב.

חדר במלון ברחוב מנדלי

הלינה במלון כוללת את ארוחת הבוקר במשייה, שנחשבת לאחת מארוחות הבוקר הטובות בארץ. הארוחה כוללת מנה עיקרית (המגוון כולל מנות כמו פריטטה מנגולד, ביצים עלומות בנוסח פלורנטין עם תרד וסלמון ושקשוקה לבנה עם רוטב יוגורט, חציל שרוף, תרף ושקדים קלויים), לצד בופה עשיר עם סלטים יצירתיים, גבינות משובחות, לחמים ומאפים טריים ועוד. את כל הקלוריות העודפות תוכלו להוריד בחדר הכושר של המלון או בטיולים רגליים על החוף שנמצא במרחק שתי דקות הליכה.
איפה? מנדלי מוכר ספרים 5, תל אביב, טלפון: 03-5202700, אתר אינטרנט


 

 

יפו החדשה ישנה

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.

כתבות מתל אביב וגוש דן

מלון סינמה בתל אביב: לילה מהסרטים
מלון סינמה בתל אביב: לילה מהסרטים

מצלמות ומסרטות ישנות וכרזות קולנועיות בלובי, מוזיקה מפסקולים ברקע ואפילו פופקורן לכל אורח - מלון סינמה בכיכר דיזנגוף בתל אביב מציע לאורחיו חוויה קולנועית יוצאת דופן. יחד עם המיקום המנצח בכיכר דיזינגוף והנשנושים והאלכוהול שמוגשים בגג המלון בשעות ...

מפגש פסגה של הצלמים הטובים בעולם
מפגש פסגה של הצלמים הטובים בעולם

במסגרת פסטיבל הצילום הבינלאומי יתקיים מפגש פסגה מרתק בהשתתפות כמה מהצלמים המובילים בעולם. אנחנו מזמינים אתכם להכיר את הצלמים ואת יצירותיהם. לא תוכלו להישאר אדישים

מאחורי הקלעים: הצצה למלון בקסטייג'
מאחורי הקלעים: הצצה למלון בקסטייג'

כמעט מאה שנה אחרי שקבוצת תיאטרון האהל הוקמה, ושמונים שנים אחרי שזכתה במשכן קבע משלה, מלון בייקסטייג' נפתח במבנה ההיסטורי של תיאטרון האהל. החזית הלבנה והמעוגלת בגבה של כיכר דיזנגוף שוחזרה לימי הזוהר, החלל הפנימי הפך למלון בוטיק ...