תפריט עמוד

שווה ביקור: מקומות שווים במיוחד

הקיץ הוא זמן נהדר להכיר אטרקציות חדשות, להשתתף באירועים מיוחדים וללון במלון בוטיק ייחודי. כל מה ששווה ביקור בקיץ הנוכחי

בעיצומו של הקיץ, כשכולם יוצאים לחופשה, זה הזמן להכיר כמה מקומות ואטרקציות ברחבי הארץ. ממזרקה מוזיקלית חדשה ומרהיבה באילת, דרך מלון בוטיק מיוחד בלב תל אביב ועד לאירועי קיץ משמחים באזור כרמלים. 

אילת 1: המזרקה המוזיקלית
עיר הנופש הדרומית שלנו לא מפסיקה להתחדש ולחדש. הנופשים הקיץ באילת ישמחו לגלות שתי אטרקציות חינמיות חדשות ומהנות במיוחד: מזרקה מוזיקלית, הגדולה מסוגה בארץ, ומתחם סקייטפארק אקסטרים.

המזרקה המוזיקלית במופע אורקולי בלילה

המזרקה המוזיקלית משתרעת על שטח של כ- 1,500 מ"ר והיא ב-350 מתזים המוזנקים עד לגובה של 30 מטר. סילוני המים מוארים על ידי מאות פנסי לד צבעוניים בגוונים שונים ובעוצמות עזות במיוחד. בלילה המזרקה פועלת כמופע אורקולי, בעוד שבמהלך היום, בשונה ממזרקות דומות בעולם, המזרקה האילתית הופכת למוקד של שעשועי מים, כשהמשתתפים יכולים לקפץ בין סילוני המים. כדי שלא יסבלו מכוויות בכפות הרגליים, משטחי האבן מצוננים על ידי מערכת קירור מיוחדת. בנוסף, בימים אלה מפותחת אפליקציה שתאפשר לאורחי המזרקה "להשתלט" על מערכות המזרקה ולהפעילה מהטלפונים הסלולריים האישיים שלהם. המזרקה, שעלות בנייתה הגיע לכ-28 מיליון שקל, הוקמה על ידי משרד התיירות, החברה הממשלתית לתיירות ועיריית אילת. הכניסה למזרקה ללא תשלום.

בשעות היום המזרקה הופכת למוקד של שעשועי מים 

מתי? במהלך הקיץ יתקיים במזרקה מופע קבוע בימים שני, שלישי, חמישי, שישי ושבת בשעות 20:00, 21:00 ו-22:00. מדי יום, בין השעות 12:00 ל-19:00 אפשר להשתעשע בין סילוני המים של המזרקה.

סרטון המראה את המזרקה המוזיקלית החדשה באילת

אילת 2: סקייטפארק אקסטרים
מתחם הסקייטפארק של אילת הוא אטרקציה שנבנתה במיוחד לטובת חובבי האקסטרים, בדגש על גלגלים. מתחם הסקייטפארק כולל מסלולי פעלולים מקצועיים ומקורים ברמה בינלאומית, המאפשרים אירוח תחרויות בתחום. הכניסה ללא תשלום.

חלום ליל קיץ בכרמלים
עמותת התיירות "כרמלים" מציעה פעילויות קיץ לכל המשפחה בשעות בין הערביים רגע לפני השקיעה: סיורים מומחזים, קבלות שבת, סיור עששיות בנמל קיסריה ועוד. בנוסף, שפע אירועי יום באתרי האקסטרים, מוזאונים ומרכזי מבקרים, בחופי הים ובשמורות הטבע.

אירועי אחר הצהריים וערב במרחב כרמלים

נמל קיסריה
ערבי מוזיקה: בשני ערבי שלישי הראשונים בחודש אוגוסט ייהנו מבקרי הנמל מערבי מוזיקה נפלאים בניחוח נוסטלגי, בביצוע להקת RockVille – במופע עם הלהיטים הגדולים של ענקי הרוק של שנות ה-70 וה-80.
מתי? 4 באוגוסט ו-11 באוגוסט 2015, המתחם ייפתח החל מהשעה 18:00, התחלת מופע בשעה 20:30. הישיבה על הדשא. ללא תשלום

לילות קיסריה

סיור עששיות בעתיקות קיסריה: הזדמנות לראות את העיר העתיקה קיסריה באור אחר. סיור ערב חווייתי בעתיקות קיסריה, בליווי עששיות, כולל מעבר סתרים סודי המוביל אל העיר העתיקה, ביקור בנמל העתיק ובהיפודרום הגדול. הסיור מתאים לקבוצות ולמשפחות.
מתי? בכל ערב, משעת השקיעה. בתיאום מראש בטלפון: *3639 או 04-9841750/2

קבלת שבת והופעות בביץ' בר: קבלת שבת ופעילויות לכל המשפחה בסופי שבוע בקיץ בביץ' בר בנמל קיסריה. ילדים מוזמנים להעיף עפיפונים, להרכיב סירות מפרש ולצבוע את התפריטים המאוירים שהופכים לפלייסמט אישי. בערבי שישי ושבת – מופעים חיים של הרכבים מוזיקליים שונים בכל הסגנונות. הכניסה למופעים ללא תשלום נוסף לאורחי המסעדה.

פארק רמת הנדיב
סדנאות וסרטים תחת כיפת השמים: בימי רביעי בחודש אוגוסט, החל משעה 18:00 סדנאות פעילות באנרגיה ירוקה, מופע מוזיקלי חי "חלילי הקסם", והחל מהשעה 20:00 – הקרנה סולארית של סרטים תחת כיפת השמים.
מחיר כניסה: 10 שקל לאדם, כולל סדנאות, לפרטים נוספים: 04-6298-111

פעילות בפארק רמת הנדיב | צילום: טל גליק

מפגשים ביער
סיורי ערב עם שחקן ביערות הכרמל: סיור מודרך חוויתי ביער. במהלך הסיור יזכו המשתתפים למפגש מצחיק ומרגש עם "הובו" – שריד אחרון למשפחת הקדמונים ביער.
מתי? מדי יום חמישי במהלך חודש אוגוסט, בשעה 17:00
נקודת מפגש: ים כרמל – מצפה יער עופר
עלות למשתתף: 30 שקל
הסיור בהרשמה מראש ומותנה במינימום נרשמים. לפרטים נוספים והרשמה: 04-9841114

לילה בעתלית
פעילות לילה בלתי נשכחת למשפחות במחנה המעפילים עתלית. הפעילות משלבת מסלול הליכה בחוף הים, מציאת סרטיפיקטים, "מעצר" על ידי מארב בריטי וכניסה למחנה המעפילים עתלית. הפעילות מותנית במינימום משתתפים.
מתי? הפעילות מתקיימת בימי חמישי במהלך חודש אוגוסט, ניתן לתאם תאריכים נוספים למינימום 10 משפחות. פרטים בטלפון: 054-9986901 או 054-9985569.

בנוסף, יש שפע של פעילויות מיוחדות על חופי הים ובאתרי התיירות של כרמלים: שלישי משפחתי בינקו דאדא בעין הוד, סיור פיראטים בחוף הבונים, טיבוע ציפורים בפארק הצפרות של מעגן מיכאל, טיול לקטנטנים בלגונת חוף דור, בילוי רטוב באמת התנינים, שפע אטרקציות בפארק הדיג. פעילות חוויתית בים כרמל ובחווית הרוכבים ועוד. 
אירועי קיץ נוספים באתר כרמלים www.carmelim.co.il

שינקין הוטל – מלון בוטיק בתל אביב
לפעמים, כדי להתרחק מהלחצים והמתחים, חייבים לקחת פסק זמן קצר מהכל ולצאת לחופשה זוגית במלון בוטיק עירוני, יפה ומושקע להפליא. שינקין הוטל נמצא בלב העניינים, באחת השכונות הנחשקות של העיר הלבנה, מוקף בבנייני באוהאוס ובאינספור ברים, מסעדות ובוטיקים. במרחק קצרצר מהמלון נמצא רחוב שינקין הטרנדי, שדרות רוטשילד הנהדרות עם בתי הקפה הכי טובים בעיר, שוק הכרמל הססגוני ושכונת נווה צדק ההיסטורית. חוף הים של תל אביב נמצא במרחק 12 דקות הליכה מפתח המלון. 


הלובי בשינקין הוטל. 12 דקות הליכה מהים, דקה הליכה משדרות רוטשילד

אחרי שהכרנו את המיקום המצוין, הגיע הזמן להציץ למלון עצמו. בשינקין הוטל יש 30 חדרי אירוח מעוצבים ומאובזרים, עם הקפדה על כל הפרטים החשובים. החדרים נעים מחדר ג'וניור המתאים לאורח יחיד ועד חדר סטודיו גדול ומפנק המתאים לאירוח של עד שלושה אנשים. גג המלון הוא מקום מצוין להירגע בו אל מול נוף של גגות תל אביב כשפיסת ים ממסגרת את התמונה באופק. אפשר להתכרבל על כיסא נוח מתחת לשמשייה, לקרוא ספר טוב, לנמנם לצלילה המוזיקה הנעימה ולשכוח את הצרות. עוד דרך מצוינת להירגע ולהשתחרר מלחצים היא בספא. בין הטיפולים המוצעים כאן – עיסוי שוודי, רפלקסולוגיה או עיסוי רקמות עמוק. 


חדר בשינקין הוטל. כל מה שצריך לחופשה עירונית מוצלחת

במהלך הקיץ מציעים בשינקין הוטל כמה מבצעים מפתים במיוחד:
שוק הכרמל והעיר הגדולה – חוויה קולינרית בלב העיר הגדולה, לילה במלון, סיור טעימות מיוחד במינו בשוק הכרמל וארוחת בוקר במגוון בתי קפה.
ספא והעיר הגדולה – חבילה מפנקת הכוללת לינה וארוחת בוקר במגוון בתי קפה, טיפול זוגי של 45 דקות ובקבוק קאווה צונן.

חבילת עיר מפוארת – שילוב מנצח בין נופש קולינרי לרוגע ושלווה. לילה במלון שינקין על בסיס לינה וארוחת בוקר במגוון בתי קפה, סיור טעימות ייחודי בשוק הכרמל, טיפול זוגי של 60 דקות ובקבוק קאווה צונן.

לפרטים נוספים על מבצעי הקיץ לחצו כאן >>

איפה? רח' ברנר 21, תל אביב, טלפון:  03-600-9400, אתר אינטרנט

 

צמחי המדבר - הצמחים הכי מתוחכמים בארץ

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.

כתבות מישראל

חוזרים לאילת: להירגע מול הים
חוזרים לאילת: להירגע מול הים

אחרי שאירחה מפונים בכמות הזהה למספר תושביה, אילת מנסה לחזור לשגרה ומייחלת לשובם של הנופשים. עם מיזם תיירותי חדש, שנקרא לוקאלס, ומקומות מושלמים להירגע, לאכול טוב ולמלא מצברים, העיר הדרומית היא המקום הנכון בימים אלו

מבוא לנדודים 64: הגברת של הטאבון
מבוא לנדודים 64: הגברת של הטאבון

רונן רז חונה על הכרמל הגשום והסוער, ומרגיש בבית. הוא מזדהה עם הקדמונים הפרהיסטוריים שאהבו לחיות בהר ובחוף הכרמל, אשר להם שפע מכל טוב - אדמה פוריה וגשם רב שהניבו צמחי מאכל, פירות ופטריות, יערות שהזינו את האש, ...

עין קינייא: כפר המעיינות הנסתר
עין קינייא: כפר המעיינות הנסתר

מבין ארבעת הכפרים הדרוזיים בגולן, עין קנייא הוא הפחות מוכר. יואב יעקובי ממליץ לא לוותר, ולהתרשם מזרימת נחל סער (בחורף), מהטראסות החקלאיות (בזמן הפריחה), מהגראפיטי הצבעוניים ופסלי האבן, ומהאתרים הרבים סביב הכפר. בתכנון בקרוב: שביל המעיינות, בין התצפיות ...