שיטת סימון השבילים נולדה באירופה בסוף המאה ה־19 והועתקה לארצות רבות ובהן ישראל. הסימון המקובל הוא מלבן, עשרים סנטימטר אורכו וכ־15 סנטימטר רוחבו, העשוי משני פסים לבנים להבלטה וביניהם פס צבעוני. סימון "שביל ישראל" שונה במקצת ועשוי פסים מדורגים. סימון השבילים דורש עבודת הכנה רבה ומדוקדקת, הכוללת איסוף מידע על מסלולי טיול בדרגות קושי שונות, התחשבות בגורמי איכות סביבה ושמירת טבע, שמירה על שטחים מעובדים ועל בטיחות המטיילים, ציונם של אתרים מיוחדים, מיונם, קביעת צבעי המסלולים ומספריהם וסימונם בשטח. עם גמר הסימון יוצאת לאור מפת הטיולים, שבה מצוינים השבילים באותם צבעים שבהם סומנו בשטח. כמו כן מצוינים בה
אתרים, חניונים, מערות, מעיינות, וכל פרט אחר שנאסף לפני עבודת הסימון ובמהלכה ואשר יש בו עניין וחשיבות למטייל. סימון השבילים נועד לשמור על איכות הסביבה והטבע, להקל על מטיילים, בעיקר כאלה שאינם סיירים או טיילים מובהקים, לשחררם מחובת הניווט ולאפשר להם הנאה מהנוף ומכל הנקרה בדרכם. סימון במחשבה חדשה |
שבילים בישראל – המדינה המסומנת בעולם
עשרת אלפים קילומטרים של שבילים למטיילים מסומנים ברחבי מדינת ישראל, מה שהופך אותנו למדינה הכי מסומנת בעולם ביחס לשטח. אורי דביר מתאר את מפעל חייו ומגיש שלושה מסלולי טיול מובחרים בשבילי הארץ שלנו |
מדוע איזור השרון מוצף כל שנה בחורף?
מרכז ההזמנות של 

השוואת מחירי השכרת רכב בחו"ל
המחיר המשתלם ביותר - בלי הפתעות ובלי אותיות קטנות
תגובות פייסבוק
Array
(
[continent] => WP_Term Object
(
[term_id] => 526
[name] => מזרח-תיכון
[slug] => middle-east
[term_group] => 0
[term_taxonomy_id] => 526
[taxonomy] => location
[description] =>
[parent] => 0
[count] => 1879
[filter] => raw
[term_order] => 0
)
[country] => WP_Term Object
(
[term_id] => 402
[name] => ישראל
[slug] => israel
[term_group] => 0
[term_taxonomy_id] => 402
[taxonomy] => location
[description] =>
[parent] => 374
[count] => 2706
[filter] => raw
[term_order] => 0
)
)