תפריט עמוד

צימרים רומנטיים לזוגות

סוויטות מפוארות מול הכנרת, מלון בוטיק בעכו העתיקה, צימרים אקולוגיים מול נוף גלילי ירוק או סוויטות עם בריכת טבילה בלב נוף מדברי - הנה כמה צימרים רומנטיים ברחבי הארץ שיעשו טוב לזוגיות שלכם

אין כמו חופשה זוגית בצימר כדי לחזק את הקשר הרומנטי. ההתנתקות מהשגרה, הרוגע, הנופים היפים, האוויר הצלול, השקט והכי חשוב – הפינוקים הקטנים שתמצאו בצימר, כל אלה יחזקו את האהבה, בין אם הכרתם לפני שבועיים או שאתם נשואים יותר מ-30 שנה.

אז לטובת הזוגות שרוצים ליהנות מזמן איכות ביחד, הנה כמה צימרים רומנטיים לזוגות בכל רחבי הארץ, שיספקו לכם בדיוק את מה שצריך כדי להוסיף קצת רומנטיקה לחיים:

גראנד פאלאס, צפת

על צלע הר בשכונת נוף כנרת שבצפת, גבוה מעל הכנרת, נמצא מתחם הסוויטות המפנק גראנד פאלאס. המתחם כולל חמש סוויטות המאובזרות עד אחרון הפרטים והמשקיפות על הכנרת. הנוף המרהיב נשקף מכל עבר, אפילו מהמיטה – היש יותר רומנטי מזה? לסוויטות יש חלל משותף עם סלון ענק ובו קמין עצים, פינת אוכל ומטבח מאובזר. בחצר תמצאו בריכת שחייה גדולה, מקורה ומחוממת בחורף, ג'קוזי ספא חיצוני ושולחנות משחק, כמו סנוקר ופינג פונג. בחצר פזורות פינות ישיבה ומיטות שיזוף, ואם בכל זאת הגעתם עם הילדים, תמצאו מתקני שעשועים שיעסיקו אותם בזמן שאתם נהנים מטבילה זוגית בג'קוזי.

בסוויטות המפוארות של גראנד פאלאס הכנרת נשקפת מכל עבר, אפילו מהמיטה

בסוויטות המפוארות של גראנד פאלאס הכנרת נשקפת מכל עבר, אפילו מהמיטה

דארנא בגליל, לבון

מתחם האירוח דארנא בגליל שוכן על גב ההר ביישוב לבון, מול נוף גלילי ירוק ופסטורלי. במתחם יש שתי סוויטות הצבועות בגווני אדמה ושמיים והמשקיפות אל הנוף. הסוויטות מאובזרות בג'קוזי זוגי עגול שממוקם בחלל החדר, קמין עצים ומכונת אספרסו, אחת מהן פונה אל צלע הר והאחרת אל שמורת מתלול צורים. בכל סוויטה יש מרפסת פרטית ובריכת טבילה חצובה באבן. המתחם כולו אקולוגי  – הגג הסולארי משמש לייצור חשמל, המים ממוחזרים ומשמשים להשקיית הגינה האורגנית והביצים בארוחת הבוקר מגיעות היישר מהלול הסמוך.

דרנא בגליל. בקתות אבן אקולוגיות ומלאות אופי מול הנוף

דרנא בגליל. בקתות אבן אקולוגיות ומלאות אופי מול הנוף

עכותיקה, עכו

העיר העתיקה של עכו נמצאת בשנים האחרונות בתהליך של פריחה והתחדשות, ומהווה מקום מושלם למי שרוצה ליהנות מחופשה זוגית עירונית. אחד המקומות הרומנטיים ביותר שנפתחו כאן לאחרונה הוא עכותיקה, מלון בוטיק עם 18 סוויטות מלאות אווירה בסמטאות העיר העתיקה. לכל סוויטה יש עיצוב, אופי וייחוד משלה, ובכולן מורגש מגע ים תיכוני בעיצוב וסטנדרט גבוה במיוחד באיבזור. חלק מהסוויטות מעוטרות בקשתות אבן ובחללים גדולים ופתוחים, אחרות משקיפות על הים ממרחק נגיעה ויש גם סוויטה עם בריכת שכשוך יפה. במבנה המרכזי של המלון, מבנה אבן עתיק שעבר שימור קפדני, יש עם פינות ישיבה, בר וגג עם נוף לים, שבו גם מוגשת ארוחת הבוקר.

סוויטה בעכותיקה. עיצוב ייחודי, מגע ים תיכוני ואבזור איכותי

סוויטה בעכותיקה. עיצוב ייחודי, מגע ים תיכוני ואבזור איכותי

ארץ ערבה, צוקים

במושב צוקים שבערבה, בתוך מרחבים מדבריים אינסופיים ומול שמורת נחל עשוש, נמצא מתחם אירוח הבוטיק ארץ ערבה. במתחם, שהאירוח בו מתאים לבני 14 ומעלה, יש שש סוויטות. אחת מהן, סוויטת הבוסתן, היא סוויטה כפולה הממוקמת על גבעה מבודדת בלב בוסתן עצי פרי ומתאימה לשני זוגות שרוצים לבלות ביחד ובו בזמן ליהנות גם מהלבד. חמש הסוויטות האחרות הן סוויטות מבודדות אשר לכל אחת מהן יש את הייחוד שלה: אחת מציעה תצפית פנורמית לשמורת נחל עשוש, אחרת ניצבת לצד גבעה עם מפל מים טבעי הזורם בגשמים, ויש גם סוויטה סמוכה לנחל החצובה בחלקה בסלע.

ארץ ערבה. בריכת טבילה מול הנוף המדברי

ארץ ערבה. בריכת טבילה מול הנוף המדברי

כל הסוויטות משתלבות היטב בסביבה המדברית, מעוצבות בטוב טעם וכוללות כל פינוק אפשרי: ג'קוזי מוקף ברצפת פסיפס, קמין עצים, מערכת קולנוע ביתית, מכונת אספרסו ופינוקים קולינריים, כמו בירות בוטיק, עוגיות ביתיות ושוקולד. לכל סוויטה מרפסת פרטית עם בריכת טבילה וערסל מול הנוף. במסעדה במתחם מוגשות ארוחות בראנץ' וארוחות ערב עם תפריט מתחלף.

אביב בישראל - ממעוף הציפור

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.

כתבות מישראל

סופשבוע בשדה בוקר: גן עדן מדברי
סופשבוע בשדה בוקר: גן עדן מדברי

שדה בוקר ומדרשת בן גוריון מציעים כל מה שצריך לסופשבוע מדברי גדוש בנופים, טבע, הרפתקאות ואפילו קצת היסטוריה. הצעה לסופשבוע קצר עם תצפיות נוף, טיולים רגליים, טיםוס קירות, ספארי לילה, אוכל טוב והמון יעלים

טעם מקומי – חופשה קולינרית בהרי ירושלים
טעם מקומי – חופשה קולינרית בהרי ירושלים

החופשה הקולינרית "טעם מקומי" מתקיימת בסוף השבוע האחרון של כל חודש (ימי רביעי וחמישי). היא מתחילה בארוחת שף מופלאה בערב רביעי, ששמה על הבמה חומרי גלם של היצרנים המקומיים, בכל ארוחה במה ליצרן אחר, ולמחרת ממשיכה בבראנץ' עשיר ...

חוזרים לאילת: להירגע מול הים
חוזרים לאילת: להירגע מול הים

אחרי שאירחה מפונים בכמות הזהה למספר תושביה, אילת מנסה לחזור לשגרה ומייחלת לשובם של הנופשים. עם מיזם תיירותי חדש, שנקרא לוקאלס, ומקומות מושלמים להירגע, לאכול טוב ולמלא מצברים, העיר הדרומית היא המקום הנכון בימים אלו