תפריט עמוד

מתחמי אירוח: המקומות הטובים בישראל

מתחמי אירוח הם פתרון מושלם למי שרוצה לצאת לחופשה עם עוד כמה משפחות או קבוצה של חברים, כדי לחגוג אירוע מיוחד או פשוט לבלות ביחד. יש בהם שילוב מושלם של חדרים מאובזרים כמו בצימר יוקרתי ואזורים משותפים שבהם אפשר להתאסף, לדבר, לשחק ולאכול ביחד. הנה כמה ממתחמי האירוח הטובים בישראל

לארגן חופשה זוגית או נופש עם הילדים זה דבר אחד, לצאת לחופשה משותפת עם כמה חברים, המשפחה המורחבת או כמה משפחות ביחד, זה כבר סיפור אחר לגמרי. ראשית, צריך למצוא מקום מספיק גדול בשביל לארח את כולם בתנאים הכי טובים ובלי אורחים נוספים שישהו במקום באותו זמן. מעבר לכך, החדרים הפרטיים צריכים להיות נוחים ונעימים והכי חשוב – שיהיה מרחב משותף שבו כולם יוכלו להתכנס, לדבר, לצחוק, לבלות ולאכול ביחד. במתחם המושלם יש משהו לכל אחד – מסאונה למבוגרים ועד פינת משחקים לילדים.

בשנים האחרונות נפתחו בארץ לא מעט וילות נופש ומתחמים המתאימים לאירוח של כמה משפחות או קבוצת חברים, שרוצים לחגוג אירוע מיוחד או פשוט לבלות ביחד. מתוך ההיצע הגדול, בחרנו מתחמי אירוח איכותיים במיוחד, מהגולן ועד הערבה, שכל אחד מהם עונה על כל הדרישות:

עוד טיולים בישראל

האחוזה בחד נס

אם מתחשק לכם לצאת לחופשה משפחתית מורחבת מול הכנרת, האחוזה בחד נס היא בחירה מצוינת. האחוזה, המורכבת משש סוויטות אבן מוקפדות, שמתאימות לאירוח של עד 32 אורחים, ממוקמת בקו הראשון לנוף, מול הכנרת והרי הגולן. בסוויטות האבן המצוחצחות יש חדר שינה וסלון עם ספה נפתחת, ג'קוזי זוגי, מטבחון מאובזר ומרפסת שמשקיפה לנוף.

סוויטה מוקפדת באחוזה בחד נס

סוויטה מוקפדת באחוזה בחד נס

המתחם המשותף שבחוץ מספק אפשרויות מגוונות לבילוי משפחתי. יש בו בריכה רחבת ידיים, מחוממת ומקורה בחורף, עם זרמי עיסוי וספסל ישיבה בתוך המים. סביב הבריכה יש מיטות שיזוף, פינות ישיבה וערסל, ויש גם ג'קוזי וסאונה, שולחן פינג פונג ופינות ישיבה. הכנרת נשקפת במלוא הדרה גם ממרפסת גג. את הארוחות תוכלו לבשל ביחד במטבח חיצוני איכותי שבו מקרר, תנור אפייה מקצועי, מכונת פסטה, מכונת גלידה וכלי בישול והגשה, ואת האוכל אוכלים לצד שולחן משותף שמכיל בנוחות את כל האורחים. במחיר האירוח כלולים פינוקים כמו בקבוק יין, קפסולות קפה, חליטות תה ועוד. טלפון: 072-3924265

להשוואת מחירים והזמנות לחצו כאן

ממתחם האחוזה בחד נס נשקף נוף יפה של הכנרת

ממתחם האחוזה בחד נס נשקף נוף יפה של הכנרת

הסעודה האחרונה, אמירים

נוף עוצר נשימה לכנרת יחכה לכם גם במתחם הסוויטות הסעודה האחרונה, הממוקם על צלע הר ביישוב אמירים בגליל העליון. הבית הגדול והיפה מורכב משבע סוויטות רומנטיות הנבדלות זו מזו בגודל ובאבזור. הסוויטות מעוצבות בסגנון אירופאי כפרי, עם הרבה עץ, רהיטים עתיקים ווילונות פרחוניים.

ג'קוזי זוגי בסעודה האחרונה

ג'קוזי זוגי בסעודה האחרונה

בכל סוויטה יש ג'קוזי זוגי, קמין ומכונת אספרסו, וכולן מעוטרות בפריטים שנרכשו במהלך מסעות באירופה ובציורים של בלה, בעלת הבית. בחוץ יש בריכה גדולה ויפה מוקפת בצמחייה, וסביבה דק עץ עם מיטות שיזוף. המתחם מתאים מאוד לקבוצה של זוגות שרוצים לנפוש ביחד, אבל אם באתם ביחד עם הילדים, בכל סוויטה ניתן לארח עד שני ילדים. טלפון: 072-3927043

להשוואת מחירים והזמנות לחצו כאן

הסעודה האחרונה. סוויטות רומנטיות עם ריהוט עתיק

הסעודה האחרונה. סוויטות רומנטיות עם ריהוט עתיק

אחוזת צוריאל, צוריאל

במושב צוריאל בגליל המערבי, ליד מעלות, נמצאת אחוזת צוריאל, אחת מאחוזות הנופש המוקפדות והמושקעות באזור. המתחם כולל חמישה חדרי שינה נעימים, שלושה חדרי רחצה וסלון נוח עם טלוויזיה גדולה ומערכת קולנוע ביתית. את המטבח כל חובב בישול ישמח לאמץ – במטבח המעוצב יש כיריים אינדוקציה, תנור אפייה, מקרר גדול, מכונת קפה ועוד. בפינת האוכל הצמודה למטבח תמצאו שולחן אוכל גדול המתאים לעשרה אנשים עם אפשרות להרחבה.

הסלון ופינת האוכל של אחוזת צוריאל

הסלון ופינת האוכל של אחוזת צוריאל

גולת הכותרת של האחוזה היא החצר, עם בריכת שחייה מקורה ומחוממת, ג'קוזי, שולחן פינג פונג, מטבח חיצוני ופינת ברביקיו. האירוח כולל כל מיני פינוקים קולינריים להשלמת החוויה, כמו יין, פירות, גלידות וארטיקים. טלפון: 072-3927033

הבריכה המקורה באחוזת צוריאל

הבריכה המקורה באחוזת צוריאל

אחוזת דוריתא, לימן

במושב לימן שבגליל המערבי יש לא מעט צימרים ומקומות אירוח, אחוזת דוריתא היא אחד היוקרתיים שבהם. המתחם מכיל שש סוויטות אבן אלגנטיות המיועדות לזוגות בלבד, כולן מאובזרות בקפידה. בכל סוויטה טלוויזיה עם מסך גדול,  קמין, ג'קוזי ענק ומכונת אספרסו. לכל הסוויטות יש חצר פרטית, בחלק מהחצרות תמצאו בריכה פרטית מחוממת, באחרות ג'קוזי, ובכולן יחכו לכם שני זוגות אופניים שאתם אפשר לצאת לטיול רומנטי באזור.

סוויטה אלגנטית באחוזת דוריתא

סוויטה אלגנטית באחוזת דוריתא

לכל הבקתות יש מתחם משותף של גנים יפים עם מדשאות וערסלים, בריכה גדולה, ג'קוזי, חדר כושר, שולחנות פיקניק ושולחן סנוקר. בלאונג' יש כורסאות נוחות ושולחן אוכל בו אפשר להתכנס לארוחה משותפת. וכיוון שחופשה ובישול לא תמיד הולכים יד ביד, תוכלו להזמין למקום שף פרטי שיבשל במיוחד עבורכם. טלפון: 072-3924266

הבריכה באחוזת דוריתא. מקום מושלם לתפוס שלווה

הבריכה באחוזת דוריתא. מקום מושלם לתפוס שלווה

אחוזת אלישבע, עמקה

אל תתבלבלו בין עמוקה לעמקה… בעמקה שבגליל המערבי, סמוך לנהריה ולים, נמצאת אחוזת אלישבע. זוהי וילה כפרית המוקפת חומה, שנמצאת במיקום מבודד מול נוף של שדות ומטעים. בחזית יש בריכה גדולה, שגשר החוצה אותה מוביל היישר אל דלת הכניסה של הווילה. במבנה עצמו יש שבע סוויטות שמתאימות לאירוח זוגות או משפחות. שתיים מהסוויטות מורכבות מחלל אחד שבו יש מיטה זוגית, מטבחון וחדר אמבטיה, סוויטות אחרות כוללות סלון וחדר שינה נפרדים, ויש גם סוויטות מלכותיות המאובזרות בג'קוזי גדול. לסוויטות יש יציאה למרפסת משותפת המשקיפה אל הרי הגליל המערבי ואפילו את מבצר יחיעם אפשר לראות מכאן.

אחוזת אלישבע. אחוזה כפרית שמשרה שלווה ורוגע

אחוזת אלישבע. אחוזה כפרית שמשרה שלווה ורוגע | צילום: ארנולד בר

בחצר, כאמור, יש בריכה יפה ומסביבה מדשאות, פינות ישיבה, ג'קוזי וסאונה יבשה. מתחם האוכל כולל שולחן אבירים גדול שסביבו יכולים לשבת 18 סועדים, מטבח חיצוני ופינת ברביקיו. המתחם כולו משרה שלווה ורוגע ומיועד רק לאירוח ולא למסיבות.

להשוואת מחירים והזמנות לחצו כאן

חדר עם נוף באחוזת אלישבע

חדר עם נוף באחוזת אלישבע  צילום: ארנולד בר

שילובים בטבע, שתולה

שילובים בטבע במושב שתולה אידאלי למי שרוצה להרגיש בצימר רומנטי גם בחופשה עם קבוצה גדולה של בני משפחה או חברים. המתחם טובל בחורש טבעי ויש בו 12 בקתות עץ גדולות, המרוחקות זו מזו. בכל בקתה יש יש 3-1 חדרי שינה, סלון עם קמין וטלוויזיה גדולה, מטבחון מאובזר, מרפסת וחצר פרטית, ג'קוזי רחב ידיים הפונה לנוף וסאונה יבשה. בחצר המשותפת לכל הבקתות יש בריכה גדולה המוקפת במדשאות מטופחות, מתקני משחק לילדים, פינות ישיבה מקורות, שולחנות ומתקן ברביקיו. יש גם חדר אוכל פנימי ומטבח משותף גדול שאפשר לבשל בו.

מתחם האירוח שילובים בטבע טובל בחורש טבעי ירוק

מתחם האירוח שילובים בטבע טובל בחורש טבעי ירוק

בנוסף לבקתות, המתחם כולל גם וילה מפוארת עם חמישה חדרי שינה, סלון מרווח עם מערכת קולנוע ביתית, מטבח ופינת אוכל המשקיפה לנוף. בחצר הווילה יש בריכה יפה, מדשאות, ג'קוזי, שולחן פינג פונג ושולחן אוכל מתחת לפרגולה.

להשוואת מחירים והזמנות לחצו כאן

וילה שילובים בטבע. מושלמת לאירוח משפחות או קבוצת חברים

וילה שילובים בטבע. מושלמת לאירוח משפחות או קבוצת חברים

וילה פרימור, המושבה כנרת

במושבה כנרת נמצאת וילה פרימור, מתחם המכיל לא אחת, אלא שתי וילות מפוארות. בכל אחת מהווילות יש ארבעה חדרי שינה זוגיים (עם מיטה נפתחת לילדים), ארבעה חדרי רחצה ושירותים,  מטבח, פינת אוכל גדולה וסלון עם מסך ענק ומערכות שמע מתקדמות. בימים קרים אפשר להתכרבל מול הקמין.

וילה פרימור. בקיץ אפשר לבלות בבריכה, בחורף להתכרבל מול הקמין | צילום: אמנון אוזן

וילה פרימור. בקיץ אפשר לבלות בבריכה, בחורף להתכרבל מול הקמין | צילום: אמנון אוזן

במטבח תמצאו כל מה שצריך להכנת ארוחה משותפת – מקרר, כיריים, תנור אפייה, בר מים, כלי בישול ועוד. את האוכל שבישלתם תוכלו לאכול בנחת, מבלי להצטופף, בשולחן המתאים ל-18 איש. סביב כל וילה יש חצר מטופחת ובה בריכה, ג'קוזי, שולחן פינג פונג, עמדת ברביקיו ומטבח חיצוני.

להשוואת מחירים והזמנות לחצו כאן

ג'קוזי עם נוף לכנרת בחצר של וילה פרימור | צילום: אמנון אוזן

ג'קוזי עם נוף לכנרת בחצר של וילה פרימור | צילום: אמנון אוזן

פינה בסג'רה, אילניה

פינה בסג'רה, במושבה אילניה בגליל התחתון, היא מקום אידאלי להתכנסות משפחתית בהרכבים שונים. המתחם מורכב משלוש בקתות עץ המתאימות לזוגות ולמשפחות ושתי וילות, האחת גדולה והשנייה קטנה יותר. בקתות העץ מרווחות ומצוחצחות, ויש בהן מיטת אפריון, מיטות לילדים במידת הצורך, מטבחון מאובזר, ג'קוזי גדול ופינוקים קטנים כמו יין ושוקולדים. בווילה הקטנה יש שלושה חדרי שינה, כל אחד עם מקלחת ושירותים צמודים, מטבח גדול, פינת אוכל וסלון. במרפסת יש ג'קוזי גדול, נדנדה וערסל.

ג'קוזי ספא במרפסת הווילה הקטנה של פינה בסג'רה | צילום: אלברט אדוט

ג'קוזי ספא במרפסת הווילה הקטנה של פינה בסג'רה | צילום: אלברט אדוט

בווילה הגדולה יש ארבעה חדרי שינה עם חדרי רחצה צמודים, סלון ופינת אוכל ושני ג'קוזי, והיא מתאימה לאירוח של עד 15 איש. במתחם יש בריכה משותפת (מקורה ומחוממת בחורף) ולידה שולחן ביליארד. בחצר המקסימה יש מדשאות, ערסלים ופינות ישיבה ותצפית לנופים הפסטורליים של האזור. האירוח כולל ארוחת בוקר עשירה המוגשת בחדר אוכל במבנה אבן מקסים שמקושט ביצירות של בעלת הבית.

ביליארד ובריכה בפינה בסג'רה. תעסוקה לכל בני המשפחה | צילום: אלברט אדוט

ביליארד ובריכה בפינה בסג'רה. תעסוקה לכל בני המשפחה | צילום: אלברט אדוט

עינות בר, גבעות בר

ומנופי הגליל נעבור אל מרחבי הדרום: עינות בר, ביישוב גבעות בר שמצפון לבאר שבע, מציע שפע של פינוקים לצד שלווה שאפשר למצוא רק במדבר. המתחם כולל וילה ושתי סוויטות. בווילה, המכילה ארבעה חדרי שינה, שלושה חדרי שירותים ושני חדרי רחצה, יכולים להתארח עד 15 אורחים. הסלון רחב הידיים מושלם לזמן איכות משפחתי: יש בו פינות ישיבה ומרבצים, טלוויזיה עם ספריית סרטים, ספרי איכות ומשחקי קופסה. המטבח של הווילה צמחוני וכשר, עם מקרר משפחתי גדול, תנור, מיקרוגל, כלי בישול והגשה ומכונת קפה. פינת האוכל, המעוצבת בסגנון אותנטי, נמצאת בפטיו מקסים.

ארוחת בוקר מול נופי המדבר בעינות בר

ארוחת בוקר מול נופי המדבר בעינות בר

במרפסת יש פינות ישיבה שמהן אפשר להשקיף על המרחבים המדבריים, על הזריחות והשקיעות היפות ועל הציפורים הנודדות החולפות מעל. גם בחצר יש מקומות נעימים לישיבה, פינת משחקים, טרמפולינה ופינת ברביקיו. בבריכה המקורה והמחוממת ניתנים טיפולי וואטסו ושיעורי שחיית תינוקות. טלפון: 072-3924268

להשוואת מחירים והזמנות לחצו כאן

הבריכה המחוממת של עינות בר, בה אפשר ליהנות מטיפולי וואטסו

הבריכה המחוממת של עינות בר, בה אפשר ליהנות מטיפולי וואטסו

וילה ביאנקיני, ים המלח

ליד קיבוץ קליה, סמוך לים המלח, נמצאת וילה ביאנקיני, המשקיפה לנופים הבתוליים שמסביב. הווילה, שבה שישה חדרי שינה וארבעה חדרי רחצה ושירותים, מעוצבת בסגנון אוריינטלי, עם תקרות מקושתות, רצפות מצוירות, פסיפסים ואריחים מצוירים. בסלון יש פינת ישיבה גדולה ויפה והמטבח המאובזר כולל מקרר גדול, כיריים חשמליות, תנור אפייה, מיקרוגל ועוד.

סלון בעיצוב אוריינטלי בווילה ביאנקיני | צילום: איתמר גרינברג

סלון בעיצוב אוריינטלי בווילה ביאנקיני | צילום: איתמר גרינברג

החצר מספקת שפע של תעסוקה (או מנוחה, תלוי איך תרצו להעביר את החופשה). יש בה בריכה עם ג'קוזי גדול, פינות ישיבה המשקיפות לנוף, שולחן פינג פונג, שולחן סנוקר ופינת ברביקיו. טלפון: 052-3449963

הבריכה של וילה ביאנקיני היא מקום מפלט נהדר מהחום של אזור ים המלח | צילום: איתמר גרינברג

הבריכה של וילה ביאנקיני היא מקום מפלט נהדר מהחום של אזור ים המלח | צילום: איתמר גרינברג

ארץ ערבה, צוקים

מתחם האירוח ארץ ערבה ביישוב צוקים מציע חווית אירוח משותפת מסוג אחר, המתאימה לקבוצות הרוצות ליהנות מהשקט המדברי. בהתאם, האירוח במקום הוא מגיל 14 ומעלה. המתחם ממוקם בקצה היישוב, צמוד לשמורת נחל עשוש והוא משתלב היטב בסביבתו המדברית. במתחם יש שבע סוויטות מבודדות, מרוחקות זו מזו, כולן פתוחות לנופי המדבר. הסוויטות נבדלות בעיצוב ובחלוקה הפנימית, בחלקן יש פינת זולה צמודה למרפסת או פאטיו מרוקאי, באחרות יש פרגולה מחופה בכפות תמרים או ערסל זוגי. אחת הסוויטות מתאימה לאירוח של ארבעה-חמישה אורחים.

סוויטה בארץ ערבה | צילום: גידי בועז

סוויטה בארץ ערבה | צילום: גידי בועז

בכל אחת מהסוויטות יש בריכת טבילה מחוממת במרפסת או בחצר, סלון עם מערכת קולנוע ביתית וקמין עצים, ג'קוזי זוגי המשקיף לנוף ומטבח מאובזר, הכולל פינוקים כמו בירות ממבשלת בירה ערבה המקומית, עוגיות ביתיות ושוקולד. המתחם אמנם מתאים למי שרוצה להתבודד, אבל המרחבים העצומים מסביב מספקים הזדמנות לצאת לטיולים רגליים משותפים ובמסעדה המעוצבת בסגנון אוריינטלי תוכלו לאכול ביחד ארוחת טעימות מהמטבח הישראלי-ערבי.

להשוואת מחירים והזמנות לחצו כאן

המרחבים המדבריים הנשקפים מהסוויטות בארץ ערבה מרחיבים את הלב והנשמה | צילום: גידי בועז

המרחבים המדבריים הנשקפים מהסוויטות בארץ ערבה מרחיבים את הלב והנשמה | צילום: גידי בועז

טיולים בישראל – המדריך המלא

אביב בישראל - ממעוף הציפור

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.

כתבות מישראל

טעם מקומי – חופשה קולינרית בהרי ירושלים
טעם מקומי – חופשה קולינרית בהרי ירושלים

החופשה הקולינרית "טעם מקומי" מתקיימת בסוף השבוע האחרון של כל חודש (ימי רביעי וחמישי). היא מתחילה בארוחת שף מופלאה בערב רביעי, ששמה על הבמה חומרי גלם של היצרנים המקומיים, בכל ארוחה במה ליצרן אחר, ולמחרת ממשיכה בבראנץ' עשיר ...

חוזרים לאילת: להירגע מול הים
חוזרים לאילת: להירגע מול הים

אחרי שאירחה מפונים בכמות הזהה למספר תושביה, אילת מנסה לחזור לשגרה ומייחלת לשובם של הנופשים. עם מיזם תיירותי חדש, שנקרא לוקאלס, ומקומות מושלמים להירגע, לאכול טוב ולמלא מצברים, העיר הדרומית היא המקום הנכון בימים אלו

מבוא לנדודים 64: הגברת של הטאבון
מבוא לנדודים 64: הגברת של הטאבון

רונן רז חונה על הכרמל הגשום והסוער, ומרגיש בבית. הוא מזדהה עם הקדמונים הפרהיסטוריים שאהבו לחיות בהר ובחוף הכרמל, אשר להם שפע מכל טוב - אדמה פוריה וגשם רב שהניבו צמחי מאכל, פירות ופטריות, יערות שהזינו את האש, ...