תפריט עמוד
מסעדת ירדן, בית גבריאל
המיקום של בית גבריאל נפלא. קרוב מאוד לקו המים, עם צמחייה ודשא שמקיפים אותו, על הגדה הדרומית של הכנרת, בצמח. בית גבריאל הוקם בידי גיטה שרובר לזכרו של בנה גבריאל. הבניין הוקם ב-1993 כמרכז תרבות לאזור עמק הירדן.
במקום פועלת מסעדת ירדן, קצת מעוצבת מדי ומצועצעת, שיתרונה הגדול ביותר הוא במרפסת היפה, שם נגמר העיצוב ומתחיל הנוף. המסעדה מתמחה בדגים ובאוכל איטלקי. אין טעם לפתח לגביה ציפיות קולינריות גבוהות מדי אבל האווירה במקום נעימה מאוד והנוף, בייחוד בשעות הערב, ללא תחליף.
הטלפון במסעדה: 04-6709302.

מסעדת עין גב
מסעדת הדגים בחוף עין גב, על הגדה המזרחית של הכנרת היא אחד המוסדות הכי ותיקים באזור. העיצוב השתנה מעט, אבל בעצם, כבר יותר מ-60 שנים מגישים כאן בדיוק את אותו אוכל. בדרך כלל הוא טוב, המקום נעים, והשירות מהיר ונכון לעזור. אין טעם לחפש כאן אינטימיות כיוון שמדובר במסעדה רחבת ידיים, שמכילה לא מעט קבוצות מאורגנות. יחד עם זאת, זה פיתרון טוב לארוחה משפחתית במחיר סביר, עם הילדים והסבתא שעוד זוכרת איך נראה המקום קצת אחרי שהוקמה המדינה.
טלפון: 04-6658136, 04-6658008

מסעדת המלון הסקוטי
זה אחד החידושים היותר מעניינים בטבריה. המלון הסקוטי נפתח ב-2007 בבניין בן 120 שנה, ששימש בעבר כבית חולים ואחר כך כאכסניה של הכנסייה הסקוטית. גם אם אין לכם די כסף כדי להתאכסן במלון היקר אפשר להיכנס כדי ליהנות מן המבנה המחודש והיפה, הגן הנעים ולאכול במסעדה. באורח מעט סמלי ממוקמת המסעדה בבניין ששימש בעבר כבית היולדות. זה לא המקום הכי זול לאכול בו, אבל תמורת 120 ₪ אפשר ליהנות כאן מארוחה טעימות טובה ולא כשרה. השפית היא ענת אוטולונגי וההתמחות היא במאכלי ים, עם תוספות מעניינות.
טלפון: 04-6710710

מסעדת דקס, חוף הלידו, טבריה
המסעדה הזו נמצאת במרחק שתי דקות הליכה מן המלון הסקוטי, ולמעשה שוכנת על קו המים, מעבר לכביש. זו מסעדה גדולה שכבר כמה שנים שומרת על איכות טובה. ההתמחות של המקום היא בסטייקים עסיסיים, או בדג צלוי בתנור. המעדנים היחדועים כאן הם סלמון שעושן לפני שעלה לגריל ופרגית צלויה עם רוטב. המרפסת והנוף – מעולים.
טלפון 04-6721538

מור וקינמון
בעבר נקראה המסעדה הזו "ניצה ומשה". היא צופה על הכנרת ממעלה הרמה, על הכביש לכורסי. מבנה המסעדה שוכן בתוך חורש טבעי ומשקיף על האגם. למעשה ש כאן שני מוסדות נפרדים – מור, בקומה העליונה היא מסעדה בשרית כשרה עם מטבח בסגנון כפרי.בקומה התחתונה שוכנת קינמון – בית קפה ומסעדה חלבית שמציעה בעיקר ארוחות בוקר, פסטות, קישים, וקינוחים. מחוץ לבית הקפה יש מרפסת עץ יפה.
טלפון: 04-6822166

לטייל עם אופניים בנגב

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.

כתבות מהכנרת וטבריה

ההתגלות: חגיגות האפיפניה נחגגו בירדנית
ההתגלות: חגיגות האפיפניה נחגגו בירדנית

התגלות האלוהים בדמות אדם נחגגה בסוף השבוע הקודם בטקס האפיפניה שהתקיים הפעם באתר הטבילה "הירדנית" סמוך לכנרת. לידתו של ישוע היתה ההתגלות הפיזית שלו, אך ההתגלות השנייה והחשובה ביותר בנצרות, היתה באותם הרגעים בהם ירד ישוע כנער לטבול ...

פסטיבל כנרת לסרטי טבע ומסע יוצא לדרך זו הפעם השלישית
פסטיבל כנרת לסרטי טבע ומסע יוצא לדרך זו הפעם השלישית

הפסטיבל, אשר ייפתח בחמישי 23.3, ייערך בבית גבריאל ויתפרש על פני ארבעה ימים. בין השאר יכלול הפסטיבל סדנאות אמן, הרצאות, הצגות, סיורים ייעודיים, מופעים מיוחדים והופעות חיות. שילוב מושלם של נופש, טבע ותרבות

סיור סוף חורף באזור הכנרת
סיור סוף חורף באזור הכנרת

אוהבי היציאה לטבע מתחלקים לשתי קבוצות – אלו העומדים בפקקים בדרך לחרמון כדי לתפוס שאריות אחרונות של שלג ואלו העומדים בפקקים בדרך לדרום האדום מכלניות יפהפיות.  אנחנו בחרנו לצאת לטיול לכיוון אחר ואז לעמוד פחות בפקקים - יצאנו ...