תפריט עמוד

מדריד, בירת ספרד, מציעה מגוון של מקומות לינה שמתאימים לכל כיס, וניתן למצוא בה הרבה מציאות שוות במיוחד שנדיר למצוא בבירות אירופיות אחרות. המחפשים מקום לינה מיוחד יישמחו לגלות כאן ריכוז גבוה של מלונות אמנותיים ומעוצבים, שמציעים אווירה מיוחדת ואופי שקשה למצוא בבתי המלון הסטנדרטיים. הנה כמה מלונות מומלצים במדריד:

Oriente Hostal
למרות השם המטעה, מדובר בהרבה יותר מהוסטל. ההוסטל המשודרג שוכן במיקום נהדר, ליד בית האופרה, התיאטרון המלכותי, הארמון ופלאזה מאיור. החדרים בהוסטל מיועדים ל-4-1 אורחים, ועל אף מידותיהם הקטנות הם נעימים וצויידים בשירותים ומקלחת פרטיים, אינטרנט אלחוטי בחינם, טלוויזיה, מזגן, כספת (בתשלום נוסף) והכל במחירים משתלמים במיוחד.
כתובת: C Arenal 23, 1st Floor


חדר זוגי ב-Oriente Hostal. הוסטל משודרג

Artrip Hotel
מלון אמנותי בבניין משופץ מראשית המאה העשרים, השוכן במרחק הליכה מהמוזיאונים הגדולים של העיר וממסעדות, ברים ומרכזי בילוי. במלון 17 חדרים בלבד, ובהם חדרים אינטימיים בעליית הגג, חדרים זוגיים או חדרים לשלושה עם מרפסת צרפתית שמשקיפה לרחוב, סוויטות ג'וניור וחדרי משפחה מרווחים שמשקיפים לחצר הפנימית של המלון. כל החדרים מעצבים בסגנון מודרני ומאובזרים בטלוויזיות LCD ו-wi-fi. במלון יש חלל תצוגה בו מוצגות תערוכות מתחלפות של אמנים. כל אלה נותנים תמורה מצוינת למחיר הלא יקר.
כתובת: C/ Valencia, 11


מלון Artrip. מלון אמנותי עם תערוכות מתחלפות

Room Mate Alicia
המלון הוא חלק מרשת של בתי מלון הפזורים ברחבי מדריד ומציעים חדרים מעוצבים ותנאים מפנקים במחירים שווים לכל נפש. המלון הזה מצטיין במיקום הטוב ביותר – ליד כיכר סנטה אנה, שסביבה המון ברים, מועדונים ומסעדות. במלון 34 חדרים נוחים, מעוצבים, מאובזרים ומוארים עם נוף לכיכר ועבודות פופ ארט על הקירות. בסוויטות יש פינוקים כמו מרפסת עם מיטות שיזוף ומקלחת חיצונית או בריכת טבילה קטנה.
כתובת: C/ Prado 2


סוויטה ב-Room Mate Alicia. משתלם במיוחד

Artistic B&B
בד אנד ברקפסט המעוצב בסגנון ים תיכוני ששוכן בקומה השלישית של בניין מהמאה ה-19 ומציע הרבה אווירה ואופי. המיקום נהדר, במרחק הליכה מפלאזה מאיור, פואטרה דל סול, פארק רטירו והמוזיאונים הגדולים. במקום שישה חדרים המיועדים ל-4-1 אורחים, בכולם שירותים ומקלחת פרטיים, טלוויזיה עם מסך שטוח ו-Wi-Fi, חלקם ממוזגים ובאחרים יש מאוורר תקרה. כל חדר שונה ממשנהו וכולם מעוצבים בסגנון ייחודי, עם קירות הצבועים בצבעים חמים, פסיפסים, שטיחי קיר מאפריקה, כיורים בעבודת יד והפתעות נוספות.
כתובת: Lope de Vega 11, אתר אינטרנט


חדר ב-Artistic B&B. צבעים חמים, שטיחי קיר והפתעות נוספות

Eric Vökel Atocha Suites
קומפלקס הכולל 23 דירות מרוהטות, משופצות ומאובזרות היטב במיקום אידיאלי בלב משולש הזהב של מדריד, בין שלושת המוזיאונים הגדולים. במתחם, שמתאים במיוחד למשפחות, יש דירות מרווחות ומעוצבות של 2-1 חדרי שינה, המתאימות ל-6-2 אורחים, ובהן סלון ומטבח מצויד. בחלק מהדירות יש גם מרפסת עם שולחן אוכל ומיטת שיזוף. בריכת השחייה הקטנה והחנייה החינמית הן חלק מהבונוסים מהם נהנים אורחי המקום.
כתובת: C/ Vizcaya 9


הבריכה בקומפלקס הדירות Eric Vokel. אחד מהבונוסים הבולטים של המקום

Hotel Urban
מלון חמישה כוכבים מתוחכם ומעוצב להפליא ששוכן במשולש הזהב של מדריד, בין שלושת המוזיאונים הגדולים ובמרחק דקות הליכה ספורות מפוארטה דל סול ומהעיר העתיקה. המלון שוכן בבניין חדש המעוצב בסגנון האר-דקו, וכל החדרים המפנקים והחללים הציבוריים מקושטים ביצירות אמנות ממצרים, סין, הודו ואפריקה. יש אפילו מוזיאון קטן של אמנות מצרית בקומת המרתף. מלבד זאת, המלון מציע גם מתקנים שגרתיים יותר כמו בריכה חיצונית, סולריום, חדר כושר, סאונה, מסעדת גורמה, בר אויסטרים ובר קוקטיילים על הגג.
כתובת: Carrera de San Jerónimo, 34


מלון Urban. החדרים מקושטים ביצירות אמנות ממצרים

Hotel AC Palacio Retiro
מלון חמישה כוכבים קטן אך מהודר, שאחד מיתרונותיו הבולטים הוא המיקום שלו – בחזית פארק רטירו המקסים ובמרחק הליכה קצרה מכל המוזיאונים הגדולים של מדריד. המלון שוכן בבניין היסטורי מפואר מראשית המאה ה-20 אשר הוכרז כמבנה לשימור, ובו 50חדרים אלגנטיים עם רצפות עץ, ציורי קיר מקוריים, אבזור מודרני ונוף לפארק רטירו הירוק. עוד במלון: טאפאס בר פופולרי, ספא עם מגוון טיפולים וחדר כושר.
כתובת: Alfonso XII 14

מלון Hotel AC Palacio Retiro, סמוך לפארק רטירו המקסים ובמרחק הליכה קצר מהמוזיאונים החשובים

Hotel Orfila
מלון יוקרתי מבית Relais& Chateaux אשר שוכן בבית אחוזה עתיק בשכונת מגורים שקטה, הרחק מהמולת העיר. במלון 32 חדרים וסוויטות, כולם שונים זה מזה, אך כולם מרווחים מאוד, מרוהטים בריהוט מהמאה ה-19, מעוטרים ביצירות אמנות ומאובזרים בג'קוזי. להשלמת החוויה, יש במלון גן שליו ופטיו ומסעדת גן עטורת שבחים.
כתובת: Calle de Orfila 6


הלובי במלון Orfila. בית אחוזה עתיק ומהודר

בתמונה הפותחת: נוף עירוני הנשקף ממלון פלאסיו רטירו

 

קטלוניה: מסע תרבותי

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.