תפריט עמוד

מלון פבריק: סופשבוע אורבני

מלון חדש, צעיר ועדכני במיקום מרכזי בנחלת בנימין מזמין אתכם לחופשה אורבנית בה תוכלו להרגיש כמו תיירים בעיר הגדולה. ואם אתם מעדיפים להתבטל, החדרים המעוצבים. גינת הגג והבר האופנתי ייתנו לכם את כל הסיבות לא לצאת מפתח המלון

בין המתפרות וחנויות הבדים והטקסטיל של רחוב נחלת בנימין בתל אביב, מתבלט מלון פבריק, אשר שוכן במבנה ששימש בעבר כמפעל מתפרות. המלון החדש, אשר נפתח ביוני 2018, הוא מלון בוטיק עדכני ומעוצב בקפידה, שפונה לקהל צעיר ומגניב ויגרום לכם להרגיש כאלה גם אם אינכם עונים באופן טבעי לקריטריונים. העיצוב מחוספס ותעשייתי, בסטייל ניו יורקי, והקירות מעוטרים ביצירות אמנות צבעוניות ומלאות חיים.

הקבלה של פבריק. העיצוב מחוספס ותעשיית אבל קבלת הפנים חמה וידידותית | צילום: אסף פינצ'וק

הקבלה של פבריק. העיצוב מחוספס ותעשייתי אבל קבלת הפנים חמה וידידותית | צילום: אסף פינצ'וק

את האווירה הבוטיקית מרגישים כבר בכניסה. קבלת הפנים ידידותית להפליא ולא פורמלית, ולצד המפתחות לחדר פקידי הקבלה מציעים לאורחים כוס סנגריה ומקרונים מופלאים. זה השלב שבו גם האורח הסקפטי ביותר יבין שבחופשה הזאת הוא הולך ליהנות. החוויה הנעימה ממשיכה בחדרים. במלון 43 חדרים, כשגם חדרי הסטנדרט מזמינים במיוחד, עם ריצוף טרצו והרבה עץ, ואבזור מוקפד שכולל, בין היתר, מכונת אספרסו עם קפסולות וטלוויזיה חכמה שלצד ערוצי VOD  ונטפליקס מציעה גם המלצות על אירועים, בילויים ומסעדות באזור. מפלס הפינוקים כולל גם חלוקי רחצה, יין ושוקולדים משובחים של Roy.

גם חדר עם מיטת קומתיים יכול להיות מפתה | צילום: אסף פינצ'וק

גם חדר עם מיטת קומתיים יכול להיות מפתה | צילום: אסף פינצ'וק

יש גם חדרים שמאובזרים, בנוסף למיטה הזוגית, במיטות קומתיים שישכיחו מכם כל מה שידעתם על מיטות קומתיים. המיטות גדולות ומרווחות, לכל אחת וילון גדול שמאפשר פרטיות ומסך טלוויזיה אישי – בחירה נהדרת למשפחות או לקבוצת חברים. החדרים השווים ביותר הם חדרי הסופריור עם המרפסת, שבהם מרפסת כיפית עם פינות ישיבה (יש גם אחת גדולה במיוחד עם מיטות שיזוף), המופרדת בצמחייה משכנותיה. רק כשיוצאים למרפסת מבינים עד כמה הבידוד במלון מצוין ולא מכניס את רעשי הרחוב פנימה.

חדר מזמין במלון פבריק | צילום: אסף פינצ'וק

חדר מזמין במלון פבריק | צילום: אסף פינצ'וק

גם אם אין לכם מרפסת אל תצטערו, שכן בקומה השישית של המלון יש מרפסת גג  עם דק עץ וצמחייה ירוקה שכיף לשבת בה אחר הצהריים או בערב, לשמוע מוזיקה טובה ולהשתרע באחת מפינות הישיבה או המרבצים (כשכל הצמחים יגדלו והצמחים המטפסים ישלימו את מלאכת הטיפוס, התענוג יהיה מושלם גם בשעות היום).

כיף להשתרע על המרבצים בקומת הגג ולהתנתק מהמולת הרחוב | צילום: אסף פינצ'וק

כיף להשתרע על המרבצים בקומת הגג ולהתנתק מהמולת הרחוב | צילום: אסף פינצ'וק

גם אם כמונו הגעתם לחופשה זוגית ראשונה אחרי לידה, וכל מה שאתם רוצים זה לא לצאת מהחדר, בכל זאת אתם במיקום הכי מרכזי בתל אביב, וחבל לא ליהנות מזה.  בדיוק בשביל זה תוכלו לקבל במלון אופניים ללא תשלום ולדווש ברחבי העיר, או פשוט לצאת לטיול רגלי. פנייה שמאלה מן המלון תוביל אתכם תוך פחות מדקה למדרחוב נחלת בנימין (בשביל להרגיש כמו תיירים, בואו בימים שלישי או שישי, בהם מתקיים כאן יריד האמנים המפורסם), וקצת הלאה תגיעו לאלנבי, שינקין וקינג ג'ורג', על שפע החנויות והמסעדות שבהם. פנייה ימינה תוביל אתכם תוך דקות ספורות לליבה של העיר הלבנה, עם שלל הפנינים הארכיטקטוניות שמעטרות את הרחובות אחד העם, מונטיפיורי ורוטשילד. חוף הים נמצא במרחק רבע שעה הליכה, ובמלון ישמחו לצייד אתכם בתיק לים עם מגבות ובקבוקי מים.

קוקטיילים צבעוניים בבר הבושוויק | צילום: אפיק גבאי

קוקטיילים צבעוניים בבר הבושוויק | צילום: אפיק גבאי

כחלק מהיותו של המלון צעיר וטרנדי יש בו גם בר, שנפתח בשיתוף פעולה עם קבוצת אימפריאל.  בר הבושוויק קיבל את שמו על שם השכונה הטרנדית בברוקלין, ומצליח לשחזר במשהו את האווירה של השכונה ההיא, מה שמתבטא במוזיקה, בחצר האחורית הירוקה ובסטייל. זהו בר קוקטיילים מתוחכם, עם קוקטיילים צבעוניים נהדרים. ורחי המלון זכאים לקוקטייל ראשון בחינם בין השעות 20:00-18:00. לצד הקוקטייל מגישים מנות בר מתוחכמות של השפית אביבית פריאל. אחת המנות הטעימות במיוחד היא ברד פודינג מלוח של תרד וקייל עם גבינת עזים, מנה שמככבת גם בארוחת הבוקר המצוינת, הכלולה במחיר ומוגשת באותו בר בדיוק. המנה הזו מעידה שארוחת הבוקר של פבריק היא לא עוד ארוחת בוקר סטנדרטית אלא ארוחה מלאת הפתעות. במזנון ארוחת הבוקר תמצאו, לצד שקשוקה וג'חנון בשבת, הרבה לחמים משובחים, גבינות, דגים, נקניקים (המלון אינו כשר), מגוון גדול של סלטים יצירתיים ונהדרים ותבשילים חמים. יש גם מאפי בוקר טריים, עוגות ושאר מתוקים.

בארוחת הבוקר תמצאו המון מנות יצירתיות ולא שגרתיות | צילום אפיק גבאי

בארוחת הבוקר תמצאו המון מנות יצירתיות ולא שגרתיות | צילום אפיק גבאי

גם בסביבה המיידית של המלון תמצאו שפע של אפשרויות קולינריות. בבניין הצמוד למלון נמצאת מסעדת הבשרים גשן (נחלת בנימין 30), הליכה דרומה תוביל אתכם למסעדה ההודית המצוינת מונאר (נחלת בנימין 68), ואם אתם בעניין של יפני תמצאו בהמשך הרחוב את מסעדת שיראטויה (נחלת בנימין 57). ועוד לא הזכרנו את כל המסעדות של שדרות רוטשילד והסביבה הקרובה, במרחק עשר דקות הליכה (או פחות) מהמלון. לקינוח, אל תוותרו על הגלידה הנפלאה של ארטה בנחלת בנימין 11.

___

הכתבת היתה אורחת המלון

יפו החדשה ישנה

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.

כתבות מתל אביב וגוש דן

מלון סינמה בתל אביב: לילה מהסרטים
מלון סינמה בתל אביב: לילה מהסרטים

מצלמות ומסרטות ישנות וכרזות קולנועיות בלובי, מוזיקה מפסקולים ברקע ואפילו פופקורן לכל אורח - מלון סינמה בכיכר דיזנגוף בתל אביב מציע לאורחיו חוויה קולנועית יוצאת דופן. יחד עם המיקום המנצח בכיכר דיזינגוף והנשנושים והאלכוהול שמוגשים בגג המלון בשעות ...

מפגש פסגה של הצלמים הטובים בעולם
מפגש פסגה של הצלמים הטובים בעולם

במסגרת פסטיבל הצילום הבינלאומי יתקיים מפגש פסגה מרתק בהשתתפות כמה מהצלמים המובילים בעולם. אנחנו מזמינים אתכם להכיר את הצלמים ואת יצירותיהם. לא תוכלו להישאר אדישים

מאחורי הקלעים: הצצה למלון בקסטייג'
מאחורי הקלעים: הצצה למלון בקסטייג'

כמעט מאה שנה אחרי שקבוצת תיאטרון האהל הוקמה, ושמונים שנים אחרי שזכתה במשכן קבע משלה, מלון בייקסטייג' נפתח במבנה ההיסטורי של תיאטרון האהל. החזית הלבנה והמעוגלת בגבה של כיכר דיזנגוף שוחזרה לימי הזוהר, החלל הפנימי הפך למלון בוטיק ...