תפריט עמוד

טיול בטייוואן בתקופת חג הפנסים

טייוואן הוא אי יפהפה השוכן בדרום מזרח אסיה. כמו רבות ממדינות אסיה, גם טייוואן משלבת בין טכנולוגיה מודרנית מואצת לשורשים עמוקים הנשלחים אל העבר והמסורת. טייוואן נמצאת כ-160 ק"מ מאדמת סין ורוב שטחה בנוי משרשרת הרים נישאים ואזור מיושב ופורה במערב. בעיר הבירה, טייפה (Taipei), נמצא אחד הבניינים הגבוהים בעולם (אחז בתואר הגבוה ביותר עד שנת 2010) ומוזיאון הארמון הלאומי שבו שמורים אוצרות ושכיות חמדה המשתייכים לתקופת סין העתיקה. פסגת ההר Yushan היא הגבוהה במדינה (3,952 מ') ובנוסף לה יש עוד כמה פסגות שגובהן עולה על 3,000 מטרים. יש כמה איים קטנים יותר השייכים לטייוואן, בהם Penghu, Matsu ו- Wuchiu, המציעים אפשרויות של ספורט מים וצפייה בלווייתנים. בטייוואן מצויים שישה פארקים לאומיים בהם ניתן לצפות בנוף וולקני ובמינים מיוחדים של דגים וציפורים ולהתרשם מהאגמים הצלולים והחופים היפים. העיר טאינאן, העתיקה בערי טייוואן, מכונה "העיר בת 100 המקדשים", על שום המקדשים הרבים שבה והארכיטקטורה המיוחדת שלהם.

פסטיבל הפנסים או האורות הוא הפסטיבל השני בחשיבותו אחרי פסטיבל האביב. זהו פסטיבל המסיים את חגיגות ראש השנה הסיני. הרחובות מקושטים בפנסים והתושבים יוצאים בערב לחגיגות בכיכרות המרכזיות. הטיול המודרך של בריזה, מבית מונה טורס, יעבור בכל האתרים המרכזיים והאטרקציות אותן ניתן למצוא במדינה.

הטיול כולל: טיסות בינלאומיות (ת"א- טייפה – ת"א, דרך יעד ביניים), לינה בבתי מלון 4 – 5 כוכבים, כלכלה מלאה במהלך השהות בטייוואן (למעט 4 ארוחות ערב), תחבורה צמודה לאורך הטיול, כניסות לאתרים ומופעים ומדריך מקומי דובר אנגלית.
מחיר הטיול לאדם בחדר זוגי : 4,775 דולר
תאריכים: 17.2.16 עד 1.3.16
פרטים נוספים בטלפון: 03-5440005 ובאתר האינטרנט 

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.