תפריט עמוד

חופשה בישראל עם אנשים קרובים

חופשה היא אחת הדרך המוצלחת ביותר לבלות זמן איכות עם האנשים שאוהבים. בצפון או בדרום, במתחם צימרים מטופח או בווילה גדולה ומאובזרת, בחרנו בשבילכם כמה מקומות מומלצים ברחבי הארץ שכל אחד מהם אידאלי לחופשה מלאת חוויות עם אנשים קרובים

כולנו כמהים לזמן משותף עם אהובינו, ואחד מהדברים שגורמים לנו את השמחה הכי גדולה הוא בילוי עם בני זוג, המשפחה המורחבת או קבוצה של חברים קרובים. בשגרה הלחוצה לא תמיד אנחנו מוצאים את הזמן הזה, לכן חופשה עם אנשים קרובים מהווה הזדמנות נהדרת לשים בראש סדר העדיפויות את הדברים החשובים באמת ולבלות זמן איכות משותף, בלי עבודה ובלי הסחות דעת.

עוד טיולים בישראל

בשביל חופשה טובה נחוצים שני דברים: צימרים שמתאימים למשפחות והרבה פעילויות וטיולים מעניינים באזור. יש אינספור דברים שאפשר לעשות במהלך החופשה, בהתאם למיקום שבו אתם בחרתם לנפוש ולתחומי העניין שלכם. לא משנה איפה תבחרו לבלות יחד, אנחנו ממליצים על יציאה לטבע – טיול רגלי, באופניים או ברכב שטח, שאת כולם אפשר לעשות בכל מקום בארץ, בין אם אתם נמצאים בצפון או בדרום; שייט קיאקים או רפטינג בירדן או בנחלי הצפון, ואפילו רכיבה על סוסים, פעילות שאפשר ליהנות ממנה בשבילי הגולן או הגליל, בנגב וגם במרכז, בשדות או לאורך הים.

טיול סוסים לאורך החוף או טיול רגלי בדרום, לא חשוב איפה תבחרו ללון תמיד כדאי לשלב פעילויות בטבע

טיול סוסים לאורך החוף או טיול רגלי בדרום, לא חשוב איפה תבחרו ללון תמיד כדאי לשלב פעילויות בטבע

טיול סוסים לאורך החוף או טיול רגלי בהרי אילת, לא חשוב איפה תבחרו ללון תמיד כדאי לשלב פעילויות בטבע | צילומים: שאטרסטוק

מעבר לטיולים, פעילויות ואטרקציות, אין ספק שהגורם החשוב ביותר בחופשה משפחתית הוא מקום הלינה. אז בין אם אתם רוצים לבחור צימר בצפון לזוגות או מעדיפים לנפוש בווילה בדרום, יש לנו המלצות לכמה מקומות שמתאימים במיוחד לחופשה עם אנשים קרובים:

נופי הבשן, להבות הבשן

מתחם האירוח שבגליל העליון מושלם לכמה משפחות שרוצות זמן משותף אבל גם פרטיות לכל משפחה. במתחם יש 27 יחידות אירוח הפזורות בתוך גן פורח שבלבו זורם נחל קטן. במתחם כמה סוגי יחידות אירוח שמתאימות לכל הרכב – יחידות סטודיו זוגיות, בקתות עץ כפריות למשפחות, וילות עם ג'קוזי חיצוני במרפסת ויחידות אבן משפחתיות. בכל היחידות יש ג'קוזי ומרפסת פרטית או יציאה לגינה. בנוסף יש בית קפה-מועדון שבו מוגשת ארוחת הבוקר, בריכת שחייה וספא עם סאונה פינית יבשה. המיקום, במרחק נסיעה קצרה מאגמון החולה ומנחלי הצפון, הופך את החופשה למושלמת.

נופי הבשן. חדרי האירוח מוקפים במדשאות ומרחבים ירוקים שכיף לנוח ולשחק בהם | צילומי הצימרים באדיבות אתר weekend

נופי הבשן. חדרי האירוח מוקפים במדשאות ומרחבים ירוקים שכיף לנוח ולשחק בהם | צילומי הצימרים באדיבות אתר weekend

פרובנס בגן, ראש פינה

מתחם צימרים אינטימי שמתאים למשפחות או לזוגות בחופשה רומנטית. במתחם יש שלוש סוויטות אבן מפוארות, הבנויות כחלל פתוח ומעוצבות בסגנון כפרי רומנטי. בכל אחת מהן יש רצפת פרקט, ג'קוזי עגול בחלל החדר, פינת ישיבה, מטבחון עם מיקרוגל ומכונת אספרסו וקומת גלריה לילדים. בכל סוויטה תמצאו פינוקים קטנים כמו שקולד, יין, פירות ונשנושים. בחוץ יש חצר מטופחת עם בריכת שחייה (מחוממת בחורף), ג'קוזי ספא, ריהוט גן ומיטות שיזוף.

סוויטה בפרובאנס בגן. עיצוב כפרי רומנטי והקפדה על הפרטים הקטנים

סוויטה בפרובאנס בגן. עיצוב כפרי רומנטי והקפדה על הפרטים הקטנים

וילה אלסוס, שתולה

ה-מקום לחופשה משפחתית בסטייל. הווילה המפוארת יכולה לארח בנוחות עד 26 אורחים. יש בה שישה חדרי שינה, ארבעה חדרי רחצה, שלושה מטבחים ושלושה סלונים מרווחים. בחצר, מול נוף מיוער הנשקף מכל עבר, תמצאו בריכה ענקית, מחוממת ומקורה בחורף, עם ג'קוזי ספא מרווח, מדשאות מטופחות עם מיטות שיזוף וריהוט גן, שולחן פינג פונג ועמדת ברביקיו.

הבריכה של וילה אלסוס משקיפה לנופים מיוערים

הבריכה של וילה אלסוס משקיפה לנופים מיוערים

וילה לה קאסה, שתולה

פירוש המילה קאסה היא "הבית", ואכן, הווילה הכפרית הזאת מציעה אווירה חמימה וביתית. יש בה חמישה חדרי שינה מרווחים, סלון נעים עם חימום רצפתי וקמין, מטבח, בר ישיבה עם כיסאות גבוהים ופינת אוכל יפה. בחצר הווילה תמצאו בריכת גדולה (מחוממת בחורף) וסביבה גן מטופח עם עצים, צמחי תבלין ופסלים, ערסלים ונדנדות, מיטות שיזוף וגם ג'קוזי ספא גדול, פינת ברביקיו וכדורגל שולחני, כך שלא תשתעממו לרגע. ואם לא מתחשק לכם לבשל בחופשה, אפשר להזמין ארוחות ערב וארוחות בוקר טעימות.

לה קאסה. וילת אבן בעיצוב כפרי וחמים

לה קאסה. וילת אבן בעיצוב כפרי וחמים

בית העץ של אלכסיס, גבעת נילי

מקום מושלם לחופשה עם חברים או המשפחה המורחבת, בסביבה פסטורלית ובלי שתצטרכו להרחיק מהמרכז. הבית הכפרי, המוקף בגבעות, שדות וכרמים, יש שלושה מפלסים, ובהם ארבעה חדרי שינה, מטבח עם כל מה שצריך (אפילו מסחטת מיצים לא שכחו להוסיף), פינת אוכל, סלון גדול עם מערכת קולנוע ביתי, ספרייה ופסנתר, ואם הילדים התלכלכו, אין צורך לדאוג – יש כאן גם מכונת כביסה ומייבש. במפלס התחתון חש שתי בריכות, אחת מהן היא בריכת גלים מחוממת, מרפסת שמשקיפה לנוף, סאונת אדים וסאונה יבשה וברביקיו. עתיקות קיסריה, זכרון יעקוב, נחל השופט והשוק של דליית אל כרמל – כולם נמצאים במרחק נסיעה קצרה, כך שלא יחסרו לכם מקומות לטיול למרות שאתם במרכז הארץ.

בית העץ של אלכסיס. נופים פסטורליים מבלי שצריך לנסוע רחוק

בית העץ של אלכסיס. נופים פסטורליים מבלי שצריך לנסוע רחוק

וילת נופש בלב החווארים, מושב עידן

אם אתם מעדיפים לנפוש ולנוח באווירה מדברית, זה המקום המושלם עבורכם. זוהי וילה מרווחת עם ארבעה חדרי שינה, שני חדרי רחצה, סלון עם פינת ישיבה ופינת אוכל ומטבח גדול עם כל מה שצריך, כולל תנור אפיה, מיקרוגל ומכונת אספרסו. החצר הגדולה והמטופחת מזמינה לבילוי משותף – יש בה פינת ישיבה, עמדת גריל גז, שולחן אוכל גדול, מסך טלוויזיה ומדשאה עם שער כדורגל שיספק תעסוקה לילדים. האורחים נהנים מכניסה חינם לבריכת המושב, שנמצאת במרחק הליכה קצרצרה מהווילה. בקרבת מקום יש מסלולי הליכה מדבריים, סיורים חקלאיים ואטרקציות נוספות, כמו חוות התנינים וחוות האנטילופות.

פינה בחצר המטופחת של וילת נופש בלב החווארים

פינה בחצר המטופחת של וילת נופש בלב החווארים

לה סיאסטה, חצבה

מתחם אירוח מדברי המעוצב ככפר מקסיקני ומשתלב היטב בסביבתו, עם הנופים היפים של הערבה ושל הרי אדום נשקפים מכל עבר. במתחם יש ארבע יחידות אירוח משפחתיות הצבועות בגוון אדמדם, כל אחת מהן עם חדר שינה, סלון ומרפסת פרטית.

לה סיסאטה. בתי אבן אדמדמים שמשתלבים עם הסביבה המדברית ופינות זולה מזמינות

לה סיסאטה. בתי אבן אדמדמים שמשתלבים עם הסביבה המדברית ופינות זולה מזמינות

החצר המשותפת אידאלית לבילוי בחברותא, ויש בה פינת זולה ופינות ישיבה נעימות, שולחן ביליארד, שולחן פינג פונג ומתקן ברביקיו. בנוסף, תמצאו גם מטבח חיצוני המצויד בכל מה שצריך להכנת ארוחה רבת משתתפים.

אביב בישראל - ממעוף הציפור

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.

כתבות מישראל

טעם מקומי – חופשה קולינרית בהרי ירושלים
טעם מקומי – חופשה קולינרית בהרי ירושלים

החופשה הקולינרית "טעם מקומי" מתקיימת בסוף השבוע האחרון של כל חודש (ימי רביעי וחמישי). היא מתחילה בארוחת שף מופלאה בערב רביעי, ששמה על הבמה חומרי גלם של היצרנים המקומיים, בכל ארוחה במה ליצרן אחר, ולמחרת ממשיכה בבראנץ' עשיר ...

חוזרים לאילת: להירגע מול הים
חוזרים לאילת: להירגע מול הים

אחרי שאירחה מפונים בכמות הזהה למספר תושביה, אילת מנסה לחזור לשגרה ומייחלת לשובם של הנופשים. עם מיזם תיירותי חדש, שנקרא לוקאלס, ומקומות מושלמים להירגע, לאכול טוב ולמלא מצברים, העיר הדרומית היא המקום הנכון בימים אלו

מבוא לנדודים 64: הגברת של הטאבון
מבוא לנדודים 64: הגברת של הטאבון

רונן רז חונה על הכרמל הגשום והסוער, ומרגיש בבית. הוא מזדהה עם הקדמונים הפרהיסטוריים שאהבו לחיות בהר ובחוף הכרמל, אשר להם שפע מכל טוב - אדמה פוריה וגשם רב שהניבו צמחי מאכל, פירות ופטריות, יערות שהזינו את האש, ...