תפריט עמוד

חופשה בישראל לכל תקציב

חופשה בצימר זול עם נוף יפה ואוכל טוב או חופשה בצימר יוקרתי ומוקפד עד אחרון הפרטים? לא משנה מה התקציב שלכם, מבחר הצימרים העצום בארץ מאפשר חופשה לכל כיס ולכל טעם. כמה המלצות

חופשה בארץ מהווה הזדמנות נהדרת לנוח ולחדש את המצברים, בלי לקנות כרטיסי טיסה, לעמוד שעות בתורים בנמלי תעופה ולטוס למרחקים. אחרי שהחלטתם עם מי תרצו לנסוע ואיזה סוג חופשה אתם מעדיפים – עם המון אקשן או מנוחה מוחלטת, יש שיקול חשוב נוסף שצריך לקחת בחשבון – העלות. התקציב שעומד לרשותכם מהווה שיקול מכריע בבחירת המקום אליו תצאו לחופשה.

הבשורה המשמחת היא שבארץ יש מגוון עצום של צימרים, שמתאימים לכל כיס ולכל תקציב. חופשה בתקציב נמוך אין פרושה שצריך להתפשר. לא חסרים צימרים זולים בצפון בהם תוכלו ליהנות מחופשה מפנקת ומהנה, להשקיף על נופים עוצרי נשימה, לצאת לטיולים בטבע וליהנות מהרבה פינוקים במתחם האירוח עצמו, כמו ארוחות טובות ואפילו בריכת שחייה. צימרים זולים יש בכל רחבי הצפון, אבל הם נפוצים במיוחד בכפרים הדרוזיים, שם אפשר ליהנות מנוף נפלא, יחס לבבי ואירוח דרוזי אותנטי, הכולל ארוחות בוקר וערב עשירות וטעימות להפליא.

הנה כמה צימרים מומלצים בצפון שלא יאלצו אתכם לשבור תכנית חיסכון:

עוד טיולים בישראל

צימר ענן, חורפיש

צימר ענן מציע אירוח דרוזי אותנטי ביישוב חורפיש שבגליל. הצימר, שמתאים במיוחד לקבוצות ולמשפחות גדולות, מציע שלושה חדרי אירוח זוגיים עם שירותים ומקלחת צמודים, וחדר נוסף עם שטיחים ומזרנים לילדים. בסך הכל יכולים להתארח במתחם עד עשרה אורחים. בנוסף, האורחים יכולים ליהנות מסלון ענק עם פינת אוכל ומטבח. גולת הכותרת היא מרפסת הגג הענקית שממנה ניתן להשקיף אל שמורת הר מירון והר אדיר. בתשלום נוסף אפשר להזמין ארוחות בוקר וערב דרוזיות.

צימר ענן. מרפסת מול הנוף הגלילי

צימר ענן. מרפסת מול הנוף הגלילי

אחוזת סמי המארח, בית ג'אן

בנופים הקסומים של בית ג'אן תמצאו את הצימרים של אחוזת סמי המארח, שמתאימים לזוגות, למשפחות ולקבוצות. במתחם יש וילה עם שישה חדרי שינה זוגיים, חדר ילדים עם מזרנים, סלון ומטבחון. בנוסף, המתחם כולל חמש סוויטות משפחתיות וחמישה צימרים כפריים. בחוץ יש בריכת שחייה (מגודרת לבטיחות הילדים), מדשאות, צמחייה ירוקה, ריהוט גן וג'קוזי ספא גדול, והכל מול נוף גלילי משגע.

הבריכה באחוזת סמי המארח

הבריכה באחוזת סמי המארח

לצד צימרים זולים ומצוינים, אזור הצפון מציע גם היצע מסחרר של צימרים יוקרתיים שמתאימים למי שרוצה להתפנק עד הסוף ומוכן לשלם בהתאם. בצימרים האלה ניכרת הקפדה על הפרטים הגדולים והקטנים, ובנוסף לבריכה וג'קוזי, תמצאו גם מצעים איכותיים, חלוקי רחצה מלטפים, מכונת אספרסו ודברים נוספים שישדרגו את החופשה, כמו שוקולדים ויין.

הנה המלצות לכמה צימרים יוקרתיים כאלה:

הסעודה האחרונה, אמירים

מתחם סוויטות מוקפד ויוקרתי, ובו שבע סוויטות שמתאימות לאירוח זוגות ומשפחות עם עד שני ילדים. הסוויטות מעוצבות בסגנון אירופאי קלאסי, עם ריהוט מהמאה ה-19 וקמין, לצד אביזרים מודרניים כמו ג'קוזי עגול מול הנוף ומכונת אספרסו. בחצר תמצאו בריכה המשותפת לכל הסוויטות, מוקפת בדק עץ ומשקיפה לנופים חלומיים של הכנרת והרי הגליל.

הסעודה האחרונה. ריהוט עתיק ונוף חלומי

הסעודה האחרונה. ריהוט עתיק ונוף חלומי

חד נס 229, חד נס

מתחם אירוח במושב חד נס, גבוה מעל הכנרת, עם שלוש סוויטות מבודדות הנמצאות על שני מפלסים ומציעות לאורחיהן פרטיות מלאה. שתי סוויטות מתאימות לזוגות, עם בריכה פרטית מחוממת, מרפסת המשקיפה לכנרת, ג'קוזי זוגי ומכונת אספרסו. אורחי הסוויטה המשפחתית נהנים ממטבח מאובזר ומיציאה ישירה לבריכה אקולוגית (המשותפת לכל המתחם), שמוזנת ממי מעיין. במתחם יש בר קפה שבו אפשר ליהנות מארוחת בוקר וכן ארוחות נוספות ומשקאות אלכוהוליים.

הבריכה האקולוגית בחד נס 229

הבריכה האקולוגית בחד נס 229

שילובים בטבע, שתולה

מתחם האירוח, המוקף בנוף גלילי של הרים ויערות, מציע כל מה שצריך בחופשה מפנקת, כך שאין שום סיבה לצאת מהמתחם במהלך החופשה (למרות שבאזור תמצאו הרבה מסלולי טיול ואטרקציות). במתחם יש וילה מפוארת שמתאימה למשפחות גדולות או קבוצות, עם חמישה חדרי שינה, סלון, מטבח מאובזר, חצר עם בריכה (מחוממת בחורף), ג'קוזי, פינת אוכל מקורה ופינות ישיבה מול הנוף. בנוסף, יש במתחם 12 בקתות עץ לזוגות ולמשפחות, הפזורות בין מדשאות רחבות ומטופחות עם פינות ישיבה ועמדות מנגל. בכל בקתה יש ג'קוזי, סאונה ומרפסת נוף גדולה.

וילה שילובים בטבע. כל מה שצריך לחופשה מפנקת

וילה שילובים בטבע. כל מה שצריך לחופשה מפנקת

וילה אלסוס, שתולה

וילה נוספת שממוקמת בנופים היפים של מושב שתולה מתאימה לאירוח של משפחות או קבוצות, עד 26 אורחים, ויש בה שישה חדרי שינה, שלושה סלונים ושלושה מטבחים מאובזרים בכל מה שצריך לבישול והגשה. בחצר רחבת הידיים תמצאו בריכה גדולה מקורה ומחוממת, ג'קוזי ספא ענקי, שולחן פינג פונג ומדשאות מטופחות עם פינות ישיבה, מיטות שיזוף, שולחנות פיקניק ועמדת ברביקיו.

וילה אלסוס. וילה מעוצבת מול נוף הרים וחורש טבעי

וילה אלסוס. וילה מעוצבת מול נוף הרים וחורש טבעי

אביב בישראל - ממעוף הציפור

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.

כתבות מישראל

טעם מקומי – חופשה קולינרית בהרי ירושלים
טעם מקומי – חופשה קולינרית בהרי ירושלים

החופשה הקולינרית "טעם מקומי" מתקיימת בסוף השבוע האחרון של כל חודש (ימי רביעי וחמישי). היא מתחילה בארוחת שף מופלאה בערב רביעי, ששמה על הבמה חומרי גלם של היצרנים המקומיים, בכל ארוחה במה ליצרן אחר, ולמחרת ממשיכה בבראנץ' עשיר ...

חוזרים לאילת: להירגע מול הים
חוזרים לאילת: להירגע מול הים

אחרי שאירחה מפונים בכמות הזהה למספר תושביה, אילת מנסה לחזור לשגרה ומייחלת לשובם של הנופשים. עם מיזם תיירותי חדש, שנקרא לוקאלס, ומקומות מושלמים להירגע, לאכול טוב ולמלא מצברים, העיר הדרומית היא המקום הנכון בימים אלו

מבוא לנדודים 64: הגברת של הטאבון
מבוא לנדודים 64: הגברת של הטאבון

רונן רז חונה על הכרמל הגשום והסוער, ומרגיש בבית. הוא מזדהה עם הקדמונים הפרהיסטוריים שאהבו לחיות בהר ובחוף הכרמל, אשר להם שפע מכל טוב - אדמה פוריה וגשם רב שהניבו צמחי מאכל, פירות ופטריות, יערות שהזינו את האש, ...