תפריט עמוד

חופשה בטבריה: על שפת הכנרת

בטבריה אפשר ליהנות מחופשה על שפת הכנרת, עם נוף מקסים לאגם, מסעדות טובות, אטרקציות בעיר עצמה ומסלולי טיול בסביבה הקרובה. הנה כמה צימרים נהדרים בטבריה שמתאימים לזוגות ולמשפחות

הכנרת, האגם הלאומי שלנו, היא אחד האזורים הפופולריים בארץ לחופשה, ואין פלא: יש מעט מאוד מקומות שיכולים להתחרות בנופה הרגוע של הכנרת, עם מרחבים כחולים שמהווים פתיחה מושלמת לחופשה.

ואם כבר כנרת, למה לא חופשה בטבריה? טבריה נמצאת במיקום מרכזי, כזה שקל להגיע ממנו לכל האטרקציות ולמסלולי הטיול באזור, והעיר עצמה גדושה במסעדות ומקומות בילוי, כך שאם תרצו לצאת בערב ליהנות מארוחה טובה, לא תצטרכו להרחיק. הנה כמה צימרים בטבריה שבהם מובטחת לכם חוויית חופשה מושלמת:

אחוזת כינורות

הכנרת נשקפת מכל פינה במתחם האירוח הנעים הזה, הסמוך לאגם. יש פה ארבע סוויטות – סוויטות אבן יוקרתיות לזוגות ולמשפחות ובקתות עץ נעימות שמתאימות לאירוח זוגי או משפחתי. הסוויטות מציעות נוחות ומרחב עם ג'קוזי בחלל החדר ונוף לכנרת. בחצר המשותפת תמצאו בריכת שחייה (מחוממת בחורף), ג'קוזי ספא, סאונה יבשה ופינות ישיבה שכיף להתרווח בהן עם ספר טוב או לשתות בהן את הקפה של הבוקר מול מול נוף האגם.

ג'קוזי עם נוף לכנרת באחוזת כינורות

ג'קוזי עם נוף לכנרת באחוזת כינורות

בית עץ עם נוף לכנרת

מתחם אירוח הנמצא על צוק בלב חורשת איקליפטוסים, כשהכנרת פרושה ממול במלוא הדרה. במתחם יש שני בתים – סוויטת עץ כפרית שמתאימה לאירוח של עד שמונה אנשים, ובקתה זוגית עם קירות המשולבים באבן. בסוויטה יש שני חדרי שינה זוגיים, סלון, מטבח גדול ומאובזר (כולל מכונת אספרסו), חדר רחצה עם ג'קוזי ומרפסת עם נוף לכנרת. בבקתה הזוגית תמצאו ג'קוזי זוגי ליד המיטה. לשתי יחידות האירוח יש חצר משותפת מטופחת וירוקה, עמדת מנגל ונוף מקסים.

הנוף הנשקף מהמרפסת של בית העץ מהווה פתיחה מושלמת ליום חופשה

הנוף הנשקף מהמרפסת של בית העץ מהווה פתיחה מושלמת ליום חופשה

סוויטות המלכים בכנרת

סוויטות אירוח גדולות ומאובזרות בבניין יוקרתי על קו החוף, שמשקיפות על הכנרת ללא הפרעה. הסוויטות נבדלות זו מזו בגודל ובאבזור. הן מתאימות לארבעה עד שבעה אורחים, בכולן יש חדר שינה, סלון, פינת אוכל, מטבחון מאובזר ומרפסת שמשקיפה לכנרת. במילים אחרות: כל מה שצריך בחופשה משפחתית ליד הכנרת.

סוויטות המלכים. לכל יחידה מרפסת שצופה לכנרת

סוויטות המלכים. לכל יחידה מרפסת שצופה לכנרת

ואחרי שנחתם ונהניתם מהנוף, למה שלא תצאו לטייל? טבריה מציעה כמה אטרקציות מוצלחות, בראש וראשונה חופים נהדרים, בהם חוף התכלת, חוף בורה בורה וחוף גיא, שבו יש גם פארק מים גדול. בטבריה תמצאו אתרים מרתקים, דוגמת גן לאומי חמת טבריה אשר שופץ לאחרונה. בגן הלאומי יש שרידים של בית כנסת מתקופת המשנה עם רצפת פסיפס מפוארת, ומעיינות חמים שניתן לשכשך בהם. במרחק נסיעה קצרצרה מטבריה מגיעים למוקדי עניין וטיול רבים, בהם יער שווייץ, גן לאומי ארבל, המעיין הנסתר בכפר נחום, צוקי ארבל, גן לאומי כורסי ואתרים רבים נוספים, שיבטיחו שלא תשתעממו לרגע.

אביב בישראל - ממעוף הציפור

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.

כתבות מהכנרת וטבריה

ההתגלות: חגיגות האפיפניה נחגגו בירדנית
ההתגלות: חגיגות האפיפניה נחגגו בירדנית

התגלות האלוהים בדמות אדם נחגגה בסוף השבוע הקודם בטקס האפיפניה שהתקיים הפעם באתר הטבילה "הירדנית" סמוך לכנרת. לידתו של ישוע היתה ההתגלות הפיזית שלו, אך ההתגלות השנייה והחשובה ביותר בנצרות, היתה באותם הרגעים בהם ירד ישוע כנער לטבול ...

פסטיבל כנרת לסרטי טבע ומסע יוצא לדרך זו הפעם השלישית
פסטיבל כנרת לסרטי טבע ומסע יוצא לדרך זו הפעם השלישית

הפסטיבל, אשר ייפתח בחמישי 23.3, ייערך בבית גבריאל ויתפרש על פני ארבעה ימים. בין השאר יכלול הפסטיבל סדנאות אמן, הרצאות, הצגות, סיורים ייעודיים, מופעים מיוחדים והופעות חיות. שילוב מושלם של נופש, טבע ותרבות

סיור סוף חורף באזור הכנרת
סיור סוף חורף באזור הכנרת

אוהבי היציאה לטבע מתחלקים לשתי קבוצות – אלו העומדים בפקקים בדרך לחרמון כדי לתפוס שאריות אחרונות של שלג ואלו העומדים בפקקים בדרך לדרום האדום מכלניות יפהפיות.  אנחנו בחרנו לצאת לטיול לכיוון אחר ואז לעמוד פחות בפקקים - יצאנו ...