תפריט עמוד

חוף גופרה – נופש חופים בכנרת

חוף גופרה במזרח הכנרת מציע אפשרויות נופש ברמות שונות - מאוהלים מוכנים, דרך מתחמי קמפינג מוצלים ועד מגרשים לקרוואנים עם כל השירותים הנלווים. ואפשר פשוט להניח מזרן על קו המים ולהתחבר לשקט ולרחש הגלים

ישנם אנשים שבשבילם חופש אמיתי פירושו להשאיר את העיר מאחור, להשתחרר מקירות הבטון ומנהמת המזגנים לטובת לינה באוויר הפתוח, בחיק הטבע, על שפת הכנרת. שום חדר במלון, מפואר ככל שיהיה, לא יחליף עבורם את רחש המים המכים בעדינות על האבנים, את רשרוש עלי האיקליפטוס כשהרוח עוברת ביניהם, את הכוכבים המנצנצים מעל בשמי הלילה השחורים. בשבילם, וגם בשביל מי שרוצה לנסות חופשה מסוג אחר, כזאת שמחברת באופן ישיר ובלתי אמצעי עם החוף והמים – חוף גופרה הוא המקום האידיאלי לנטוע בו יתד.

חוף גופרה. מקום אידיאלי למשפחות, עם הרבה צל, גן משחקים קטן וטיילת לאורך המים

חוף גופרה נמצא בגדה המזרחית של הכנרת, כשני קילומטרים מצפון לקיבוץ עין גב, והוא מוגדר כחוף מוכרז ויש בו מציל. זהו חוף אידיאלי למשפחות, עם גן משחקים לילדים, טיילת לאורך המים, שטחים מוצלים, שולחנות פיקניק, מקלחות עם מים חמים, נקודות ניפוח אוויר למזרנים, מיני מרקט ומקררים להשכרה. יש כאן כמה מתחמי קמפינג ברמות שונות, כך שכל אחד יכול לבחור את צורת הלינה המועדפת עליו. המתחמים החדשים ביותר בחוף הם חניון לקרוואנים ומתחם אוהלים והם מצטרפים למתחמים הוותיקים יותר – מתחם חמישה כוכבים ומתחם פינוק.

מתחם הקרוואנים מציע (למזמינים מראש) מגרש מסומן עם עמדה מוצלת, שולחן פיקניק וחיבורים לחשמל, מים וביוב (מים אפורים). מי שאינו מצויד בקרוואן משלו, יכול לשכור קרוון מאובזר החונה במתחם ומתאים לעד שש נפשות.

בחניון הקרוואנים כל קרוואן מקבל מגרש מסודר, עם חיבורים לחשמל, מים וביוב וסככת צל עם שולחן

המתחם החדש הנוסף, מתחם האוהלים, כולל 12 אוהלים מורכבים, כשבכל אוהל יש שישה מזרנים, שולחן מתקפל ושישה כיסאות. בשונה ממתחם חמישה כוכבים הסמוך, כאן אין חיבור לחשמל, אבל יש אפשרות לשכור מקרר בחדר המקררים במחיר מיוחד ולשמור בו את המזון. מתחם האוהלים, שלא מצריך להקים אוהל באופן עצמאי ומאפשר לבלות בחברותא, מתאים מאוד לקבוצות או לכמה משפחות שאוהבות לטייל ביחד, אבל גם משפחה שמגיעה לבדה תיהנה מאוד.

מתחם האוהלים. אוהלים מורכבים עם מזרנים, שמתאימים מאוד לקבוצות או כמה משפחות שרוצות לבלות ביחד

עבור חובבי הנופש החופי שמעדיפים יותר נוחות ופינוק, חוף גופרה מציע מתחם חמישה כוכבים הכולל 18 מגרשים מוצלים, מסומנים ומתוחמים, כל אחד בגודל 40 מ"ר, הכוללים מקרר בקיבולת 330 ליטר עם מקפיא, נקודות חיבור לחשמל, תאורה נשלטת על ידי הנופשים, שולחן פיקניק לשישה מבוגרים, מעמד למנגל (ללא מנגל). ולמתפנקים באמת מוצע מתחם פינוק – ארבעה מגרשים גדולים, כל אחד בשטח של כ-80 מ"ר, מגודרים בגדר קנים, המקנים חופשה שקטה ופרטית. ההטבות הנוספות הכלולות במתחם הזה – מקלחת ושירותים פרטיים, מאוורר, מקרר 420 ליטר, כיור ומשטח לשטיפת כלים, שולחן מתקפל עם שישה כסאות.

שקיעה בחוף. חיבור ישיר ובלתי אמצעי לשקט ולמים

לרומנטיקנים מחכה החוף האקולוגי של גופרה, השוכן בפינה הצפונית של החניון. פיסת חוף טבעית, הכוללת מים, שמים ועצים, וזהו. על כל השאר – ציוץ הציפורים, המיית הגלים ורשרוש העלים – אחראי הטבע. וכדי לוודא שהשקט והשלווה אינם מופרעים, הכניסה לאזור זה נעשית ברגל עם כל הציוד, כניסת מכוניות אסורה לחלוטין, גם לא לפריקה או טעינה. גם השירותים מרוחקים מעט. כל מה שצריך זה להניח מזרון על שפת המים או להקים אוהל בין העצים ולהתחבר לשקט.

חוף גופרה. בין אם באתם לכמה ימים או רק לכמה שעות לשכשך במים – ההנאה מובטחת

ומה עם מי שלא רוצה או לא יכול להישאר לכמה לילות? גם מי שעובר בכביש, רואה את החוף ומחליט לעצור לכמה שעות מתקבל בברכה. שעתיים-שלוש, שכשוך רגליים במים, ואתם רעננים ומלאי מרץ, יכולים להמשיך הלאה, בטיול היומי. מצד שני, קחו בחשבון שאתם עשויים להתאהב בחוף ובכנרת ולהחליט באופן ספונטני לגמרי להישאר ללילה או שניים.

איפה? חוף גופרה נמצא על שפת הכנרת, הגעה בכביש 92, שני קילומטרים מצפון לקיבוץ עין גב.
פרטים נוספים והזמנות בטלפון: 04-6731942
אתר אינטרנט

צמחי המדבר - הצמחים הכי מתוחכמים בארץ

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.

כתבות מהכנרת וטבריה

ההתגלות: חגיגות האפיפניה נחגגו בירדנית
ההתגלות: חגיגות האפיפניה נחגגו בירדנית

התגלות האלוהים בדמות אדם נחגגה בסוף השבוע הקודם בטקס האפיפניה שהתקיים הפעם באתר הטבילה "הירדנית" סמוך לכנרת. לידתו של ישוע היתה ההתגלות הפיזית שלו, אך ההתגלות השנייה והחשובה ביותר בנצרות, היתה באותם הרגעים בהם ירד ישוע כנער לטבול ...

פסטיבל כנרת לסרטי טבע ומסע יוצא לדרך זו הפעם השלישית
פסטיבל כנרת לסרטי טבע ומסע יוצא לדרך זו הפעם השלישית

הפסטיבל, אשר ייפתח בחמישי 23.3, ייערך בבית גבריאל ויתפרש על פני ארבעה ימים. בין השאר יכלול הפסטיבל סדנאות אמן, הרצאות, הצגות, סיורים ייעודיים, מופעים מיוחדים והופעות חיות. שילוב מושלם של נופש, טבע ותרבות

סיור סוף חורף באזור הכנרת
סיור סוף חורף באזור הכנרת

אוהבי היציאה לטבע מתחלקים לשתי קבוצות – אלו העומדים בפקקים בדרך לחרמון כדי לתפוס שאריות אחרונות של שלג ואלו העומדים בפקקים בדרך לדרום האדום מכלניות יפהפיות.  אנחנו בחרנו לצאת לטיול לכיוון אחר ואז לעמוד פחות בפקקים - יצאנו ...