תפריט עמוד

חודשי הקיץ החמים הם הזמן המתאים לצאת לחופשת בטן-גב על יד מקור מים צונן, עם ארטיק קרח ביד אחת וספר טוב ביד השנייה. ואין מקום מתאים לכך יותר מאשר הכנרת היפה, שמציעה לנופשים שלל חופים מסודרים ופעילויות מגוונות לכל המשפחה. כעת השאלה היא – באיזה חוף לבחור?
לפניכם שישה חופים מוכרזים נבחרים:

חוף גופרה
בגדה המזרחית של הכנרת, כשני קילומטרים מעין גב, נמצא חוף גופרה. זהו חוף מורכז, שאורכו כשני קילומטרים. במקום יש טיילת לאורך הכנרת, מתחם משחקים לילדים, שטחים מוצלים, שולחנות פיקניק, שירותים ומקלחות עם מים חמים, מינימרקט, מקררים להשכרה ומתחמי קמפינג ברמות שונות, כולל מגרשים לחניית קרוואנים, מתחם של אוהלים מוקמים שבהם מזרונים לשינה, מתחם חמישה כוכבים עם תאורה ומקרר לכל אוהל ומתחם פינוק, הכולל מקלחות ושירותים פרטיים. בנוסף ישנו מקטע של חוף אקולוגי שבו אפשר ללון על מזרונים או באוהלים. באזור זה אין תאורה ואין גישה עם מכוניות על מנת לשמור על שקט ואווירה רגועה. בחוף כולו אסור להכניס מערכות הגברה למוזיקה וזאת כדי לא לפגום במנוחת הנופשים.
רחצה: החוף מוכרז, יש מציל. 
לינה: קמפינג במתחמים שונים – ממתחם אוהלים מוכנים עם מזרונים, ללא חיבור לחשמל, דרך מתחם חמישה כוכבים הכולל 18 מגרשים תחומים, מקרר ביתי 330 ליטר, נקודת חיבור לחשמל, שולחן פיקניק ועוד. יש גם מתחם פינוק (מגרשים תחומים גדולים יותר ומקלחות פרטיות), חניון לקרוואנים עם נקודות חיבור לחשמל, מים וביוב (מים אפורים) וחוף אקולוגי שבו אין תאורה ואפשר לישון הכי קרוב לטבע. 
אוכל: במקום יש מינימרקט
מתקנים: סככות צל, שולחנות פיקניק, טיילת, מגרש משחקים לילדים, שירותים, מקלחות עם מים חמים, אפשרות להשכרת מקרר.
טלפון: 04-6731942, אתר אינטרנט

חוף נוף גינוסר
אחד המקומות המטופחים בחוף המערבי הוא קיבוץ גינוסר. החוף של הקיבוץ פתוח לרשות אורחים הלנים במלון או בפונדק שבקיבוץ, וכן לאורחים מבחוץ לבילוי יומי (ללא קמפינג). כבר בכניסה לקיבוץ אפשר לחוש את אווירת המקום – הכל ירוק ופורח וישנן הרבה מדשאות מטופחות וביניהן שבילים סלולים, וחבל רק שהמים לא נקיים. בחוף יש גם חורשת אקליפטוסים הנקראת "חורשת הפלמ"ח", שניטעה עוד בראשית שנות העשרים על ידי גדוד העבודה ושימשה מקום אימונים למפקדי הפלמ"ח. יש גישה לנכים.
רחצה: החוף מוכרז, ויש בו מציל.
לינה: במתחם של הקיבוץ ישנן שתי אפשרויות לינה במרחק דקות מחוף הים – מלון נוף גינוסר ופונדק גינוסר ללינה כפרית.
אוכל: במקום יש מינימרקט, פאב, שתי מסעדות ומזנון. מותר להדליק מנגל.
מתקנים: במקום יש מדשאות נקיות עם שולחנות פיקניק, שמשיות הנותנות צל ליד המים, שירותים, מלתחות ומקלחות נקיים. אפשר לשכור סירות פדלים וקיאקים. מהחוף יוצא מזח ארוך שממנו יש ירידה למים.
שעות פתיחה: 19:00-10:00
טלפון: מלון: 04-6700300. פונדק: 04-6700311/2
מחיר: כניסה יומית לחוף הים בלבד – 30 שקל למבוגר, 20 שקל לילד. 
לילה במלון כולל ארוחת בוקר: חודש יולי – 680 ש"ח לזוג,חודש אוגוסט – 800 ש"ח לזוג.

חוף התכלת
חוף יפה ומושקע שמאפשר בילוי יומי נהדר, ללא לינה וללא מנגלים. המקום משמש גם גן אירועים ולכן שומר על רמה גבוהה. אמנם אין פה ממש חוף, אבל הגישה למים היא במדרגות נוחות והמים צלולים. בעל המקום סיפר שקרקעית הימה מוגבהת ולכן המים במתחם המסומן הם רדודים. החניה מחוץ לחוף אינו גדולה. יש גישה לנכים.
רחצה: החוף מוכרז ויש בו שני מצילים במשך כל שעות היום.
לינה: אין אפשרות ללון במקום.
אוכל: מזנון גדול.
מתקנים: בכניסה לחוף נמצאים שירותים ומקלחות שמתוחזקים כהלכה, ומשם מוביל שביל לכיוון המים. בצד הדרך ישנו כלוב גדול עם ציפורים וארנבות, הרבה דשא מטופח, עצים וסככות, כסאות נוח ומתקני פיקניק שונים. לרשות המתרחצים פעילויות ספורט ימי – סקי מים, בננה וסירות להשכרה.
שעות פתיחה: 17:30-8:30
טלפון: 04-6720105
מחיר: 50 שקל לאדם ביום חול, 60 שקל לאדם בשבתות וחגים. מתחת גיל 3 הכניסה ללא תשלום. 

חוף גיא
בכניסה הדרומית לטבריה נמצא חוף גיא, שהיה בעבר חוף רחצה רגיל ובשנות השמונים הוקם בו פארק המים חוף גיא. מאוחר יותר, ב-1988, נבנה בצמוד לו מלון חוף גיא. פארק המים מציע לאורחי המלון (בחינם) ולמבקרים שאינם אורחי המלון כניסה יומית (אין קמפינג) ושימוש בכל מתקני הפארק. מעבר לכביש יש חניון חול גדול מאוד. יש גישה לנכים.
רחצה: במקום יש שני מצילים בים וארבעה מצילים בבריכת הגלים.
לינה: מלון חוף גיא עבר בשנים האחרונות שיפוץ והוקם בו ספא בסגנון רומי, הכולל ג'קוזי ובריכות חמות.
אוכל: במקום מצויים מסעדה ומזנון.
מתקנים: בפארק המים יש ארבע מגלשות מים גדולות ושלוש מגלשות קטנות לגיל הרך, בריכת גלים, חוף פרטי, סקיבננה, מרחבי דשא גדולים ומטופחים מאוד, פחי אשפה, ברזיות בכמה מוקדים, כסאות ושמשיות בשפע, מקלחות ושירותים מסודרים ונקיים.
שעות פתיחה: 17:00-9:30
טלפון: 04-6700700
מחיר: כניסה לפארק המים – 70 שקל לאדם, מגיל שלוש. 

כפר הנופש עין גב
קיבוץ עין גב מתפרנס זה שנים רבות מהקומפלקס התיירותי היפה שבתחומו. המקום מציע נוף יפהפה של הכנרת ויחידות נופש הקרובות אל שפת האגם. מתחם כפר הנופש מטופח ונקי מאוד, שופע מדשאות ירוקות, צמחיית נוי ועצי דקל. צוות הכפר מקיים מגוון פעילויות לילדים, כגון סדנאות יצירה, הופעות קוסם, מסיבות ריקודים, משחקייה וטיולים מודרכים.
רחצה: חוף הרחצה מוכרז, יש בו שירותי הצלה וקרקעית הימה מכוסה חול (ולא אבנים) כדי להקל על המתרחצים.
לינה: 166 יחידות נופש. לכל יחידת מגורים יש גינה פרטית, שאפשר לשבת בה.
אוכל: יש חדר אוכל, מסעדת דגים, מינימרקט וקיוסק. מותר להדליק מנגל.
מתקנים: על החוף רחבת דשא מושקעת, סככות צל וכסאות נוח. במקום פועלת חברת השיט "סיורכבת", ולרשות האורחים עומדים מגרשי חניה גדולים, טיילת ומוזיאון לתולדות הדיג. אין כניסה חד פעמית לחוף הים למבקרים שאינם אורחי הכפר. יש גישה לנכים, אך אין חדרים שמותאמים לנכים.
שעות פתיחה: כל השנה.
טלפון: 04-6659800

חוף לבנון
מימין לכניסה לחוף חלוקים נמצאת הכניסה לחוף לבנון, הנחשב לחוף הצעירים של הכנרת. אורכה של רצועת החוף הוא כחצי קילומטר. יש גישה לנכים, וכן שירותי נכים.
רחצה: החוף מוכרז, ויש בו שירותי הצלה.
לינה: במקום יש שני חניוני יום לכלי הרכב, ועוד כחמישה משטחים עם צל ודשא שעליהם אפשר ללון בשקי שינה או באוהלים. מתקנים: בחוף יש שני מוקדים עם שירותים ומקלחות נקיים ומסודרים. יש סככות קש, מגרשי ספורט, מסיבות דיסקו, קריוקי ומוזיקה שמתנגנת בכל שעות היום, וכן פעילויות ימיות מגוונות – סקי אבוב מרחף, סקי בננה, סקי מים, סירות קיאקים, סירות פדלים, מזרני ים ענקיים וסירות מנוע.
אוכל: מותר להדליק מנגל. אפשר להדליק מדורות באזורים המורשים (בתיאום).
שעות פתיחה: 24 שעות ביממה, מפסח עד סוכות. שעות הרחצה הן 17:00-9:00.
טלפון: 04-6732044
מחיר: רכב – 70 שקל.

 

חופים בכנרת, חלק ב' - חופשה לכל המשפחה
חופים בכנרת, חלק ב' – חופשה לכל המשפחה
חודשי הקיץ החמים הם הזמן המתאים לצאת לחופשת בטן גב על יד מקור מים צונן, ואין מקום מתאים לכך יותר מאשר הכנרת היפה, שמציעה לנופשים שלל חופים מסודרים ופע …

 

כנרת - פינות מים נסתרות
כנרת – פינות מים נסתרות
חם באזור הכנרת בקיץ, אפילו חם מאוד. אבל כמה נעים לגלות שם פינות קטנות ונסתרות, עם שפע של מים שכיף לשכשך בהם. הצעה לטיול משפחתי קליל ורטוב
יותם יעקבסון | צילום: יותם יעקבסון

 

 
מפת סובב כנרת
מפת סובב כנרת
 

צילום תמונה פותחת: שאטרסטוק

 

לטייל עם אופניים בנגב

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.

כתבות מהכנרת וטבריה

ההתגלות: חגיגות האפיפניה נחגגו בירדנית
ההתגלות: חגיגות האפיפניה נחגגו בירדנית

התגלות האלוהים בדמות אדם נחגגה בסוף השבוע הקודם בטקס האפיפניה שהתקיים הפעם באתר הטבילה "הירדנית" סמוך לכנרת. לידתו של ישוע היתה ההתגלות הפיזית שלו, אך ההתגלות השנייה והחשובה ביותר בנצרות, היתה באותם הרגעים בהם ירד ישוע כנער לטבול ...

פסטיבל כנרת לסרטי טבע ומסע יוצא לדרך זו הפעם השלישית
פסטיבל כנרת לסרטי טבע ומסע יוצא לדרך זו הפעם השלישית

הפסטיבל, אשר ייפתח בחמישי 23.3, ייערך בבית גבריאל ויתפרש על פני ארבעה ימים. בין השאר יכלול הפסטיבל סדנאות אמן, הרצאות, הצגות, סיורים ייעודיים, מופעים מיוחדים והופעות חיות. שילוב מושלם של נופש, טבע ותרבות

סיור סוף חורף באזור הכנרת
סיור סוף חורף באזור הכנרת

אוהבי היציאה לטבע מתחלקים לשתי קבוצות – אלו העומדים בפקקים בדרך לחרמון כדי לתפוס שאריות אחרונות של שלג ואלו העומדים בפקקים בדרך לדרום האדום מכלניות יפהפיות.  אנחנו בחרנו לצאת לטיול לכיוון אחר ואז לעמוד פחות בפקקים - יצאנו ...