תפריט עמוד

וילות נופש – דילים משתלמים

מחפשים וילה לנופש בצפון הארץ, במרכז או בדרום ורוצים למצוא את הדיל המושלם? אתר וילה דילס יעזור לכם להגיע לווילה המושלמת במחיר הטוב ביותר

החלטתם לצאת לנופש בארץ ובבחירה בין צימר, סוויטה או וילה, האפשרות השלישית נראית לכם אטרקטיבית במיוחד. ואין פלא: וילת נופש מציעה הרבה מרחב, גם בפנים וגם בחוץ, פרטיות ואפשרות לבלות בדיוק איך שאתם אוהבים עם מי שאתם רוצים – בשניים, עם המשפחה הקרובה או המורחבת או עם קבוצת חברים. עכשיו כל שנשאר הוא לבחור את הווילה האידיאלית.

יש כמה אלמנטים שצריך להתחשב בהם בבחירת וילה. ראשית, המיקום: באיזה אזור בארץ אתם מעדיפים לנפוש – בגליל העליון או אולי דווקא באילת, ליד הכנרת או באזור אורבני במרכז הארץ? עוד גורם שיש לקחת בחשבון הוא סוג החופשה או הבילוי שאתם מחפשים – האם אתם יוצאים לחופשה משפחתית או אולי מתכננים מסיבת רווקות לחברה קרובה? האם מתאימה לכם וילה יוקרתית, עם ריהוט איכותי ועיצוב ייחודי, או שהבריכה חשובה לכם יותר מהעיצוב הפנימי של הווילה?

בין אם תרצו לנפוש בווילה עם המשפחה או לבלות עם קבוצת חברים - תמיד משמח למצוא דיל מצוין

בין אם תבחרו וילה משפחתית או וילה לבילוי עם חברים – תמיד משמח למצוא דיל מצוין | צילומים: שאטרסטוק

אחרי שעניתם לעצמכם על כל השאלות האלו והתמקדתם בסוג הווילה הרצויה ובמיקום שלה בארץ, מגיע השלב החשוב, אולי החשוב ביותר – המחיר. וילות נופש עם מחירים נוחים, אין טוב מזה. לשם כך כדאי לכם להכיר את האתר וילה דילס, שמציג מחירים ודילים משתלמים במיוחד. האתר מציע מגוון של מסננים, שיעזרו לכם למצוא את הווילה הטובה ביותר במחיר המשתלם ביותר. בין השאר, תוכלו לבחור באזור המבוקש (צפון, מרכז או דרום), בסוג הווילה (יוקרתית, עם בריכה, משפחתית, למסיבות וכן הלאה), במספר החדרים הרצוי – שלושה ומטה יספיקו לזוג, משפחה רב-דורית תרצה לפחות חמישה או שישה חדרים, ויש אפשרות גם לבחור 10 חדרים – אידיאלי למסיבת רווקות או רווקים.

הכנרת. המיקום של הווילה קובע את סוג האטרקציות והטיולים שתיהנו מהם

הכנרת. המיקום של הווילה קובע את סוג האטרקציות והטיולים שתיהנו מהם

לבסוף, אל נשכח את המסנן החשוב ביותר למחפשי הדילים – המחיר. באתר וילה דילס אפשר לבחור את טווח המחירים שתרצו לשלם עבור הווילה – עד 2,500 שקל ללילה, בין 2,500 שקל ל-3000 שקל וכן הלאה עד 5,000 שקל ומעלה. אם תחלקו את המחיר במספר החדרים, גם במקרה של המחיר המקסימלי, תגלו שקיבלתם דיל מצוין, שכן המחיר מתחלק בין מספר גדול יותר של אורחים.

מעדיפים לנפוש בווילה באילת? אין בעיה, גם כאן אפשר למצוא דילים מצוינים

מעדיפים לנפוש בווילה באילת? אין בעיה, גם כאן אפשר למצוא דילים מצוינים

אחרי שבחרתם את האפשרויות המתאימות לכם ביותר, לחצו על החיפוש ותקבלו רשימה גדולה של מקומות רלוונטיים. בכל אחד מהם מופיעה תמונה של הווילה, שם של איש קשר ומספר הטלפון שלו וכן מחיר לנופש באמצע השבוע ובסוף השבוע. ראיתם מקום שמוצא חן בעיניכם? לחצו עליו ותקבלו את כל המידע הנדרש, כמו מספר חדרים, מה מייחד את הווילה הזאת, איפה היא ממוקמת, שעת כניסה ועזיבה, מהן האטרקציות בסביבה ועוד. מעבר למידע הרגיל, תוכלו גם לראות את המחיר הסטנדרטי וכן דילים לדקה האחרונה, שיחסכו לכם מאות שקלים. אהבתם? רוצים להזמין את הווילה במחיר האטרקטיבי או לשמוע על דילים מיוחדים? מספר הטלפון ושם איש או אשת הקשר מופיעים בצורה ברורה ובולטת ויש גם טופס הזמנה באתר למי שמעדיף למלא פרטים מבלי לדבר בטלפון.

שיטוט באתר וילה דילס יספק לכם שפע של דילים מצוינים, שמתוכם תוכלו לבחור את הווילה המתאימה ביותר במחיר הטוב ביותר, כזה שיהפוך את החופשה הבאה שלכם לקרובה מתמיד.

אביב בישראל - ממעוף הציפור

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.

כתבות מישראל

טעם מקומי – חופשה קולינרית בהרי ירושלים
טעם מקומי – חופשה קולינרית בהרי ירושלים

החופשה הקולינרית "טעם מקומי" מתקיימת בסוף השבוע האחרון של כל חודש (ימי רביעי וחמישי). היא מתחילה בארוחת שף מופלאה בערב רביעי, ששמה על הבמה חומרי גלם של היצרנים המקומיים, בכל ארוחה במה ליצרן אחר, ולמחרת ממשיכה בבראנץ' עשיר ...

חוזרים לאילת: להירגע מול הים
חוזרים לאילת: להירגע מול הים

אחרי שאירחה מפונים בכמות הזהה למספר תושביה, אילת מנסה לחזור לשגרה ומייחלת לשובם של הנופשים. עם מיזם תיירותי חדש, שנקרא לוקאלס, ומקומות מושלמים להירגע, לאכול טוב ולמלא מצברים, העיר הדרומית היא המקום הנכון בימים אלו

מבוא לנדודים 64: הגברת של הטאבון
מבוא לנדודים 64: הגברת של הטאבון

רונן רז חונה על הכרמל הגשום והסוער, ומרגיש בבית. הוא מזדהה עם הקדמונים הפרהיסטוריים שאהבו לחיות בהר ובחוף הכרמל, אשר להם שפע מכל טוב - אדמה פוריה וגשם רב שהניבו צמחי מאכל, פירות ופטריות, יערות שהזינו את האש, ...