תפריט עמוד

דולפין וילג': חופשה שלווה על הים

כפר הנופש דולפין וילג' במושב שבי ציון בגליל המערבי, מציע כל מה שצריך לחופשה משפחתית רגועה: יחידות אירוח מרווחות, מתחם חוץ יפה עם פינות ישיבה ומשחקים לילדים, ספא וגולת הכותרת - חוף ים יפהפה במרחק נגיעה. במרחק נסיעה קצרה תמצאו אינספור מסלולי טיול ואטרקציות

ישראל התברכה ברצועת חוף של 196 ק"מ לאורכו של הים התיכון, אך למרות זאת, האפשרויות לחופשה על הים מצומצמות למדי, במיוחד כשרוצים חופשה בסגנון כפרי ומורידים מהמשוואה את בתי המלון הגדולים. לכן, כפר הנופש דולפין וילג' מהווה הפתעה נעימה כל כך. כפר הנופש שוכן במושב שבי ציון, מדרום לנהריה, במרחק של מאה מטר בלבד מחוף יפהפה, והוא מקנה למתארחים בו תחושה של חופש אולטימטיבי.

המתחם טובל בצמחייה ירוקה שתורמת לשלווה

המתחם טובל בצמחייה ירוקה שתורמת לשלווה | הצילומים בכתבה באדיבות דולפין וילג'

הרחק מההמולה

כפר הנופש דולפין וילג', מרשת מלונות אוליב, מתאים לכל מי שרוצה חופשה רגועה, הרחק מההמולה של המלונות הגדולים. זהו מתחם של 24 יחידות אירוח צמודות קרקע, המופרדות זו מזו במשטחי דשא וצמחייה מטופחת, שבהן עוברת רשת של שבילים, ממש כמו בקיבוץ. כל ארבע יחידות בנויות סביב חצר משותפת, כך שזה מקום אידאלי לחופשה של כמה משפחות. על משטחי הדשא תמצאו שולחנות אוכל, פינות ישיבה, פינות מנגל והרבה הפתעות לילדים כמו בימבות, מגלשות, נדנדות ושאר מתקני שעשועים, אותם דואגים לחדש מדי קיץ. כל אלה, יחד עם המרחב שהילדים יכולים להתרוצץ בו בבטחה וללא הפרעה, הופך את המקום לאידאלי לחופשה משפחתית. וגם על המבוגרים חשבו כאן. במקום יש מתחם ספא קטן (הכניסה אליו מותרת לבני 12 ומעלה) עם שני ג'קוזי גדולים, סאונה ומיטות שיזוף. בנוסף, ניתן להזמין לחדר מטפלים במגוון שיטות טיפול, בהם עיסוי שוודי, שיאצו ועיסוי לנשים הרות.

במתחם הספא יש ג'קוזי גדול וסאונה

במתחם הספא יש ג'קוזי גדול וסאונה

יחידות האירוח עצמן נעימות ומרווחות, עם מטבחון שבו מקרר ומיקרוגל, וחדר רחצה מרווח, שבחלק מהחדרים מכיל ג'קוזי. החדרים מעוטרים באלמנטים של ים, שמזכירים עד כמה הוא קרוב. במרבית היחידות המשפחתיות יש גלריה נפרדת לילדים, אליה עולים במדרגות. בגלריות יש 4-2 מיטות המספקות מרחב שינה ומשחקים לילדים ופרטיות להורים. במקרה הפרטי שלנו, הגלריה שבתה את לבן של הילדות, שביקשו לעבור לגור במקום וכבר סחטו הבטחה לשוב לכאן בעתיד. החדרים וכל אזורי כפר הנופש נגישים לנכים, וכמותם גם הגישה לחוף הים. חדר האוכל, בו מוגשת ארוחת בוקר הכלולה במחיר הלינה, מעוטר בצדפים, קונכיות ותמונות של דולפינים.

חדר משפחתי עם גלריה בדולפין וילג'. מרחב לילדים ופרטיות להורים

חדר משפחתי עם גלריה בדולפין וילג'. מרחב לילדים ופרטיות להורים

הקסם של המקום טמון במידה רבה במה שאין בו: אין בו מבנים מפוארים וגרנדיוזיים, אין הפעלות המוניות ואין רעש והמולה. מה כן יש? חוף ים נפלא, שהוא לבדו מהווה סיבה מספקת להגיע לכאן, הרבה שקט ושירות לבבי ויחס אישי המזכירים במשהו פנסיון אירופי. הנכס הגדול ביותר של הדולפין ווילג' הוא הפשטות והשלווה. קל להוריד הילוך כשמגיעים לכאן ויש במקום את כל התנאים לחופשה עם קסם של פעם, שכל דבר בה הוא בדיוק במינון הנכון.

גם חדר האוכל מעוטר באלמנטים מהים כדי להזכיר שהים נמצא ממש בסמוך

גם חדר האוכל מעוטר באלמנטים מהים כדי להזכיר שהים נמצא ממש בסמוך

לא צריך להיכנס לרכב

מושב שבי ציון הפסטורלי מציע מגוון של פעילויות ושירותים, כך שאפשר בהחלט להישאר בגבולות המושב לאורך כל החופשה ולא להתניע את הרכב אפילו פעם אחת. גולת הכותרת היא, כאמור, חוף הים – חוף נקי עם מים צלולים להפליא ושובר גלים שמבטיח ים שקט המתאים מאוד לחופשה עם ילדים קטנים. בחוף יש בריכה טבעית רדודה, שילדים ישמחו לשכשך בה והרבה אוצרות כמו צדפים ושברי קונכיות. במים מסתתר עולם תת ימי עשיר, עם מערות ושרידי סטי"ל, כך שזהו מקום אידיאלי לחובבי הצלילה. במרכז הימי הפועל במקום יש מועדון צלילה שמציע גם שייט בסירות טורנדו מהירות לכיוון איי אכזיב. בנוסף, ניתן לשכור בחוף קיאקים, גלשני רוח וסאפ.

חוף שבי ציון, חוף נקי עם מים צלולים ושובר גלים. מתכון מנצח לחופשה שלווה

חוף שבי ציון, חוף נקי עם מים צלולים ושובר גלים. מתכון מנצח לחופשה שלווה

מהמושב יוצאת טיילת יפה שעוברת לאורך הים ומגיעה עד לשדרות הגעתון בנהריה. מומלץ מאוד לצאת לטיול רגלי של אחר הצהריים לאורכה. אפשרות מומלצת לא פחות היא לשכור אופניים במושב, בחנות האופניים רן אופן, ולצאת לרכיבה בטיילת או בשבילי המושב.

כשהרעב מתעורר, תוכלו לאכול במסעדת מועדון ארוחת הבוקר, השוכנת גם היא בשבי ציון, ואשר למרות שמה מגישה לא רק ארוחות בוקר משובחות ממטבחים שונים בעולם אלא גם ארוחות ערב מצוינות. וגם בילוי לילי לא תצטרכו להרחיק: פאב הפרה שבמושב מארח כמעט בכל ערב מופעי מוזיקה, מסיבות וערבי סטנדאפ. רק בחודש לפני הביקור שלנו הופיעו בו ערן צור, ירמי קפלן, רן דנקנר ומאור כהן, וזוהי רשימה חלקית בלבד.

ראש הנקרה. אתר שכדאי לחזור אליו בכל ביקור בגליל המערבי

ראש הנקרה. אתר שכדאי לחזור אליו בכל ביקור בגליל המערבי | צילום: שאטרסטוק

מה באזור?

דולפין וילג' נמצא במקום אידאלי בגליל המערבי, עם היצע מסחרר של אטרקציות, אתרים היסטוריים ומסלולי טיול בטבע במרחק דקות נסיעה ספורות, כך שאם בכל זאת תרצו לצאת לטיולים בסביבה, מובטח לכם שלא תשתעממו לרגע. במרחק רבע שעה נסיעה מדרום נמצאת עכו, עם העיר העתיקה, השווקים, הנמל הציורי, השרידים הצלבניים והעות'מאניים, אולמות האבירים והמוזיאונים. כרבע שעה נסיעה לכיוון צפון תוביל אתכם לגן הלאומי אכזיב ולאתר ראש הנקרה, שתמיד מומלץ לחזור אליו בכל ביקור בגליל המערבי.

הגליל המערבי שופע אתרי מים, בהם נחל כזיב על שפע המעיינות שבו, בהם עין טמיר ועין חרדלית, נחל הגעתון, עין מירב, עין אשחר ועוד. במרחק נסיעה קצרה מכפר הנופש יש עוד המון אתרים נפלאים שמתאימים לביקור קליל עם כל המשפחה. ההמלצה שלנו: ביקור בפארק אדמית ומערת קשת, במיוחד בשעת השקיעה. בנוסף לקשת הסלע האייקונית,  בפארק יש מגוון מסלולי טיול בחורש ים תיכוני עם תצפיות נוף מרהיבות על הגליל המערבי וסיכוי טוב לראות שפני סלע, פרות מלחכות עשב והמון פרפרים.

מערת קשת. אחת מתצפיות הנוף היפות בגליל המערבי | צילום: מילי שאואר

מערת קשת. אחת מתצפיות הנוף היפות בגליל המערבי | צילום: מילי שאואר

באזור יש גם כמה מבצרים מרשימים, כמו מבצר המונפור ומבצר יחיעם, בו ניתן להתרשם מהשרידים המרשימים מהתקופה הצלבנית והעות'מאנית, לטפס לראש המגדל הצלבני וליהנות מתצפית עוצרת נשימה על כל האזור. ואם אתם מחפשים אטרקציות מלהיבות, אגם המונפורט מציע שייט באגם, החלקה על הקרח, פארק טרמפולינות ופארק אקסטרים, ואפשר לצאת גם לטיולי טרקטורונים או רייזרים, טיולי רכיבה על סוסים ועוד. בקיצור, לתוך השקט והשלווה של החופשה תמיד אפשר להתאים את הכמות המושלמת של טיולים והרפתקאות.

דולפין וילג' – רחוב הגפן 8, שבי ציון, טלפון: 074-7187317, אתר אינטרנט

תמונה פותחת: שקיעה בחוף בשבי ציון, צילום ניר גלייכמן

צמחי המדבר - הצמחים הכי מתוחכמים בארץ

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.

כתבות מהגליל המערבי

מבוא לנדודים 49: הכפרים האבודים של הגליל
מבוא לנדודים 49: הכפרים האבודים של הגליל

בין המושבים היהודים אלקוש ואבן מנחם, הכפר הערבי נוצרי פסוטה, מצפה אבירים והכפר הדרוזי הגדול חורפייש נמצא אחד האזורים המרתקים ביותר בארץ ישראל בכלל ובגליל בפרט. זהו אזור של חורש ים תיכוני צפוף וקוצני, ובו בליל של שמורות ...

אביב בגליל המערבי: נופים, אנשים ואוכל טוב
אביב בגליל המערבי: נופים, אנשים ואוכל טוב

הגליל המערבי מציע לא רק נופים מרהיבים ואתרים היסטוריים, אלא גם מפגשים רב תרבותיים, מיזמים קולינריים, סדנאות עם בעלי מלאכה ועוד המון הפתעות. פסטיבל אביב בגליל המערבי הוא הזדמנות נהדרת להיחשף לכל העושר שיש לאזור להציע

בעקבות ערים אבודות בגליל המערבי
בעקבות ערים אבודות בגליל המערבי

בגליל המערבי קיימות מספר "ערים אבודות" - ישובים עתיקים והרוסים המבצבצים מהיער המקנה להן מראה מסתורי ומסקרן. יואב יעקובי לוקח אותנו לכמה מהן, לטיולים רכובים עם קטעי הליכה קצרים. מתאים גם למשפחות