תפריט עמוד

טיולי בוטיק – עם דודו בן צור

חפש חברת נסיעות

טיולי הבוטיק של דודו בן צור מגיעים אל מקומות ואנשים מחוג הקוטב לקו המשווה. ממדבריות רג'סטאן אל יערות הגשם של אגן האמזונס ועד לקרחוני העד של איסלנד או אנטרקטיקה.

טיולי בוטיק – עם דודו בן צור

טיולי בוטיק… עם דודו בן צור

 

טיולי הבוטיק של דודו בן צור מגיעים אל מקומות ואנשים מחוג הקוטב לקו המשווה. ממדבריות רג'סטאן אל יערות הגשם של אגן האמזונס ועד לקרחוני העד של איסלנד או אנטרקטיקה. מהמקדשים ההינדיים של באלי אל כינוס איילי הצפון בלפלנד ועד לתרבות הנוודים רועים של מזרח אפריקה. תפיסת העולם שלנו היא להגיע אל ולגעת בנופים, תרבויות, אנשים, אומנות וטבע המרכיבים את עולמנו המופלא.

קצת עלינו..
ניהול וריכוז מקצועי – דודו בן צור, מהמדריכים המובילים בענף הטיולים הגיאוגרפיים, כתב/צלם ומרצה. מאז 1996 מדריך, מארגן ומבצע טיולים גיאוגרפיים לקבוצות ולנוסע העצמאי, הפקות צילום וטיולי אינסנטיב.

למה אנחנו מיוחדים?
הרבה מחשבה מקורית ותכנון הושקעו בבניית הטיולים על מנת לספק חוויה מושלמת של טיול לא שגרתי ביעד אותו בחרתם. אנו משתדלים לשלב הליכות רגליות, השתתפות בפסטיבלים אתניים ודתיים או לינה במלונות מעוצבים המשקפים את הסביבה והתרבות בה נבנו. התכוננו לחוויות של פעם בחיים – בעזרת אופנועי שלג נגיע אל ים ברנטס בלפלנד הנורבגית, נצא למסע מזחלות כלבים עם האינואיט של גרינלנד, נשוט במורד נהר הגנגס לצפות בשמש הזורחת מעל ורנסי, נשכים לטיסה בכדור פורח מעל הסרנגטי או נגיע בעזרת רכבי שטח אל קסבות ודיונות בסהרה של מרוקו.

מיהם המדריכים והמדריכות שלנו?
המדריכים והמדריכות שלנו הם קודם כל אנשים שאוהבים אנשים ואוהבים לטייל ביעד אותו הם מדריכים. חלקם שהו תקופות ארוכות באותו יעד או חקרו ולמדו את התרבות או הגיאוגרפיה של אותו יעד. אנו מאמינים שהמדריכים שלנו חייבים לשלב ידע אקדמי עם היכרות מצוינת של השטח.

למי זה מתאים?
לכל אדם עם ראש פתוח ובריאות סבירה. טיולים עם דרגת קושי מיוחדת יצוינו ככאלה. הלינה תהיה בבתי מלון מהטובים ביותר שניתן למצוא אולם במקומות בהם שירותי תיירות אינם מפותחים נלון במלונות פשוטים ובסיסיים.

טיול נעים,
דודו בן צור

לפניות לטיולי הבוטיק וקבלת פרטים נוספים>>

 

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.