תפריט עמוד

גלמונד מסעות גיאוגרפיים – המומחים לאלסקה ולמערב קנדה

חפש חברת נסיעות

החברה מציעה טיולים בתפירה אישית לשני יעדים אטרקטיביים מאד: אלסקה ומערב קנדה (הרי הרוקי הקנדיים). הטיולים כאן הם בקבוצות קטנות, כאשר הצוות של גלמונד מסעות גיאוגרפיים מסייע בשלבים שונים של תכנון הטיול. החברה מציעה צוות צעיר שמכיר את אלסקה ומערב קנדה כמו את כף ידו, כולם טיילו בלפחות אחד מהיעדים האלה. יותר מפעם אחת.

גלמונד מסעות גיאוגרפיים – המומחים לאלסקה ולמערב קנדה

 

גלמונד מסעות גיאוגרפיים – המומחים לאלסקה ולמערב קנדה
טל' 0723971455

להגדלה ודפדוף לחצו על התמונות:

 

מאז 2010, אנחנו עוסקים אך ורק בהכנת טיולים לאלסקה ולמערב קנדה. כל עובדי החברה הם בוגרי טיולים ממושכים לאלסקה ו/או קנדה, חלקנו גם התגוררנו באזור במשך שנים. ההתמקדות ביעדים ספציפיים אלו מאפשרת לנו להשיג מחירים מצוינים מהספקים בחו"ל, ולהציע טיול איכותי שמבוסס על היכרות אישית מעמיקה עם השטח. אנחנו מציעים טיולים לנוסע העצמאי, טיולי עומק מאורגנים בקבוצות קטנות (עד 12 איש בלבד), ושיוטים גאוגרפיים בספינות קטנות.

חושבים על טיול באזור? דברו איתנו ונשמח לסייע.

 

איך מתחיל טיול של פעם בחיים?

לפני הכל, נשמח להיפגש איתכם כדי לשמוע מה אתם מחפשים וכדי להסביר מה האפשרויות הרלוונטיות. המטרה היא להגיע למתווה טיול שמתאים בדיוק למה שאתם צריכים. אחרי הפגישה נכין עבורכם את תכנית הטיול. התכנית תכלול גם הצעת מחיר עבור כל שירותי הקרקע אותם צריך להזמין כחלק מהטיול (לינה, תחבורה ואטרקציות). אם תבחרו להזמין את הטיול דרכנו, נזמין עבורכם את שירותי הקרקע ולאחר מכן נכין עבורכם את תיק הטיול, שיכלול תיאור מפורט של המסלול ושל הפרטים הטכניים של הטיול. במהלך הטיול נספק עבורכם תמיכה מרחוק, למקרה שיתעורר צורך בסיוע לוגיסטי כלשהו (בכל זאת, מדובר על מקומות שבהם מזג האוויר עשוי לשחק תפקיד).

 

יש לנו מגוון סוגי טיולים, נשאר רק לבחור:

  1. טיול למטייל העצמאי – אלסקה: טיול בהתאמה אישית, הכולל יעוץ ותכנון מסלול באלסקה, טיפול בהזמנות של שירותי הקרקע וליווי ותמיכה מרחוק במהלך הטיול.
  2. טיול למטייל העצמאי – הרי הרוקיס הקנדיים: טיול בהתאמה אישית במערב קנדה (בריטיש קולומביה והרוקיס הקנדיים).
  3. טיול למטייל העצמאי – אלסקה – קנדה: שילוב של שני הטיולים הראשונים לאלסקה ולרוקיס הקנדיים ביחד.
  4. טיול מאורגן לקבוצות קטנות (12 מטיילים) – אלסקה: טיול מאורגן בהדרכה ישראלית ובמסלול עומק יחודי. החל מ-2019 אנחנו מציעים גם טיול עומק מאורגן בבריטיש קולומביה והרוקיס הקנדיים, במסלול מרתק ולא שגרתי.
  5. חבילות שייט באלסקה: שייט באוניה קטנה המהווה חלופה מעניינת ואיכותית לשיוטים באניות הענק.

 

יצירת קשר

0723971455

אתר אינטרנט: https://ofergelmond.com/

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.