תפריט עמוד

אשת אפריקה – מבית אשת טורס

חפש חברת נסיעות

גדלתם על טרילוגיית מלך האריות? תמיד חלמתם לצאת למסע שטח במרחבי הסוואנה האפריקאית הפראית? אוהבים להיחשף לעולמות אחרים ולהכיר אנשים חדשים ממגוון תרבויות מסתוריות? אם התשובה שלכם היא כן – כנראה שאפריקה היא היעד הבא שלכם! אשת טורס מציעה לכם מגוון טיולים מאורגנים ליבשת השחורה, עם מיטב המדריכים, תאריכים נוחים, והמחירים המשתלמים ביותר בשוק. בואו לגלות עולם חדש שטרם הכרתם!

אשת אפריקה – מבית אשת טורס

אשת אפריקה מבית אשת טורס – בואו להכיר את היבשת השחורה

 

אשת אפריקה, מבית אשת טורס, הפכה עם השנים למותג התיירות המוביל בישראל בתחום הטיולים המאורגנים ליבשת אפריקה. מטרתנו היא להפוך את הטיולים באפריקה לנגישים ומותאמים במיוחד עבור הקהל הישראלי, וזאת באמצעות השילוב המיוחד של טיולים חווייתיים המתוכננים מא' ועד ת', אירוח בבתי מלון באיכות מצויינת, וכמובן מחיר משתלם לכל כיס.

 

על בסיס המוניטין שיצרנו לאורך השנים, ובזכות מגוון הלקוחות המרוצים שלנו, אשת אפריקה מוציאה מדי שנה יותר מטיילים מכל חברת תיירות אחרת בטיולים מאורגנים אל היבשת השחורה. כל צוות המדריכים של אשת אפריקה מורכב ממדריכי טיולים מנוסים בתחומם, אבל עם דגש אחד – כולם בעלי זיקה מיוחדת לאפריקה. חלקם גרו באפריקה, אחרים התנדבו באפריקה, וכולם מכירים את השפות והמנהגים המקומיים – חיים ונושמים את אפריקה.

אשת אפריקה מנוהלת על ידי לילי אנגל, שגרה בקניה 10 שנים, ומתמחה בהפקת טיולים מאורגנים ביבשת אפריקה מזה למעלה מ-14 שנה.

(c) התמונות באדיבות אורן אהרוני

 

אנו מציעים לכם טיול למגוון יעדים מסקרנים בכל רחבי אפריקה: טנזניה וזנזיבר (ביחד או לחוד), אתיופיה, קניה, אוגנדה, רואנדה, דרום אפריקה, זמביה, זימבבואה, בוטצואה, מדגסקר ומרוקו. תוכלו למצוא טיולים המתאימים למשפחות, טיולים רומנטיים לזוגות, או טיולים אישיים – מאורגנים מוזמנים מראש בהרכב לבחירתכם.

 

אשת אפריקה גם מפעילה טיסות ישירות שבועיות לזנזיבר, וטיסות נקודתיות לטנזניה מספר פעמים בשנה.

 

אז למה אתם מחכים? התקשרו אלינו או השאירו פרטים, והצטרפו אלינו לחוויה בלתי נשכחת ביבשת אפריקה, שתישאר איתכם לעוד שנים רבות.

לאתר האינטרנט שלנו: לחצו כאן

טלפון: 0723971452

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.