מלון נוף גינוסר

נושק לכנרת וממוקם על 40 דונם של מרחבים ירוקים עם חוף ים פרטי: 54 שנים אחרי היווסדו מלון נוף גנוסר ממשיך להשתדרג, ומציע לאורחיו חוויה של אירוח המשלבת עכשוויות מעודכנת ואווירה כפרית ארצישראלית.

מלון נוף גינוסר

מלון נוף גינוסר, טל' 072-3923644

חדרים

כיום כולל הקומפלקס התיירותי, שכולל את המלון ואת כפר הנופש (הווילג'), 245 חדרים מפנקים ומרווחים וסוויטות מפוארות, חלקם משקיפים לכנרת, המאובזרים במיטב הציוד.

במלון 170 חדרים בעיצוב חדשני ואיכותי. בכל חדר מרפסת עם ריהוט גן המשקיפה למרחבים הירוקים. החדרים מצוידים בטלוויזיית LCDבכבלים, כספת, מייבש שיער, מיני בר, ערכת קפה ותה. החדרים מתאימים לאירוח של עד זוג עם שני ילדים.

סמוך לבית המלון שוכן לו כפר הנופש גינוסר ווילג', כפר נופש קטן ויפהפה ובו 75 חדרים. מרגע שתגיעו, תרגישו מיד את האנרגיות המתחדשות באווירת אירוח כפרי קסומה, שלווה ונינוחה.

שירותי המלון

המלון מציע לאורחיו רצועת חוף פרטית ומוצלת בסמוך, בריכת שחייה, מגרשי טניס, אולם כדורסל ואולמות כנסים. בצמוד לו ממוקמת טיילת מקסימה לאורך נחל צלמון, עם פינות ישיבה ומסלול הליכה/ריצה משולט העובר דרך שדות הקיבוץ ולאורך שפת הכנרת. מיקומו של המלון מאפשר הגעה קלה לכל האטרקציות ואתרי התיירות בצפון: בגליל העליון, בטבריה, בעמק הירדן, בסובב כנרת וברמת הגולן.

ומה אנחנו מציעים בתחום הקולינרי? נוף גנוסר מתגאה בגסטרונומיה מובחרת תחת ידו של השף הוותיק גיל גרין. הארוחות עשירות ומגוונות, וכוללות מבחר מנות ומשקאות במזנון חופשי. מסעדת המלון מגישה מטעמים ממיטב המטבח הישראלי ומאכלי עמים, לצד מטעמי קונדיטור משובחים.

ולא פחות חשוב:  תיירים מרחבי העולם, כמו גם ישראלים רבים, בוחרים לשוב מדי שנה לנוף גנוסר וליהנות מהשירות האישי ומהיחס החם והאדיב, כמו גם ממלון שכל הזמן ממציא את עצמו מחדש.

מיקום

במרחק נסיעה קצר נמצאות חלק מהאטרקציות המובילות של אזור הצפון. טבריה, על מוקדי העניין שלה, היא במרחק של כ-6 ק"מ. לצדה יש שורה ארוכה של אתרי טבע ומסלולי טיולים בקרבת מקום.

יצירת קשר
כתובת: גינוסר, 1498000
טלפון: 072-3923644
אתר: https://www.ginosar.co.il/nof-ginosar-hotel
דואר אלקטרוני: nofginosar@ginnosar.co.il

כתבות מהכנרת וטבריה

ההתגלות: חגיגות האפיפניה נחגגו בירדנית
ההתגלות: חגיגות האפיפניה נחגגו בירדנית

התגלות האלוהים בדמות אדם נחגגה בסוף השבוע הקודם בטקס האפיפניה שהתקיים הפעם באתר הטבילה "הירדנית" סמוך לכנרת. לידתו של ישוע היתה ההתגלות הפיזית שלו, אך ההתגלות השנייה והחשובה ביותר בנצרות, היתה באותם הרגעים בהם ירד ישוע כנער לטבול ...

פסטיבל כנרת לסרטי טבע ומסע יוצא לדרך זו הפעם השלישית
פסטיבל כנרת לסרטי טבע ומסע יוצא לדרך זו הפעם השלישית

הפסטיבל, אשר ייפתח בחמישי 23.3, ייערך בבית גבריאל ויתפרש על פני ארבעה ימים. בין השאר יכלול הפסטיבל סדנאות אמן, הרצאות, הצגות, סיורים ייעודיים, מופעים מיוחדים והופעות חיות. שילוב מושלם של נופש, טבע ותרבות

סיור סוף חורף באזור הכנרת
סיור סוף חורף באזור הכנרת

אוהבי היציאה לטבע מתחלקים לשתי קבוצות – אלו העומדים בפקקים בדרך לחרמון כדי לתפוס שאריות אחרונות של שלג ואלו העומדים בפקקים בדרך לדרום האדום מכלניות יפהפיות.  אנחנו בחרנו לצאת לטיול לכיוון אחר ואז לעמוד פחות בפקקים - יצאנו ...