מלון מטיילים מלכיה

מלון מטיילים מלכיה, מרשת מלונות מטיילים, שוכן בקיבוץ מלכיה שבגליל העליון, טובל במדשאות ועצים ומציע תצפית נוף עוצרת נשימה מגובה 700 מטר. במלון 32 יחידות סטודיו ודירות נופש מרווחות ונעימות המתאימות לזוגות ולמשפחות. המלון מהווה בסיס מצוין לטיולים בגליל העליון והצוות שמח לייעץ לאורחים בבחירת מסלולים ואטרקציות.

מלון מטיילים מלכיה

אתר אינטרנט: מלון מטיילים מלכיה

מלון מטיילים מלכיה, טל' 072-3384686

להגדלה ודפדוף לחצו על התמונות

מלון מטיילים מלכיה שוכן בקיבוץ מלכיה שברכס הרי נפתלי בגליל העליון, בגובה 700 מטר מעל פני הים, מול נוף גלילי עוצר נשימה. במלון 32 יחידות אירוח נעימות, נקיות וצמודות קרקע, שמתאימות לזוגות ולמשפחות, כולן טובלות בירק ומוקפות מדשאות ועצים, כשביניהן נדנדות ופינות ישיבה נעימות שבהן אפשר לשתות את הקפה של הבוקר או להתרווח מול הנוף אחרי יום של טיולים בגליל העליון.

 

חדרי המלון

במלון 22 יחידות סטודיו משפחתיות עם חלל אחד פתוח המתאימות לזוג או לזוג עם עד שני ילדים,  ועשר דירות נופש למשפחות, עם חדר שינה וסלון מרווח, בהן יכולים להתארח עד שישה אורחים. שתיים מהדירות גדולות במיוחד, בגודל 50 מ"ר כל אחת, ובהן ושני חדרי שינה. בדירות אלו יכולים להתארח עד שמונה אורחים. שתיים מדירות הנופש נגישות לבעלי מוגבלויות. כל יחידות האירוח ממוזגות, מעוצבות בטוב טעם ומרוצפות ברצפת פרקט, ובכולן יש מקלחון, טלוויזיה בכבלים עם מסך LCD, מטבחון, מיני בר, מיקרוגל, קומקום וערכת קפה. כל היחידות צמודות קרקע ומציעות יציאה לגינה, שבה יש פינת ברביקיו.

 

עוד במלון

בחדר האוכל המשופץ מוגשת ארוחת בוקר ישראלית עשירה במזנון. בחורף אפשר להתחמם ליד האח המבוערת שמחממת את חדר האוכל ותורמת לאווירה המיוחדת. קבוצות יכולות לשכור את חדר האוכל לטובת אירועים, סדנאות, קבלות שבת וכדומה. ניתן לשכור גם מסך ומקרן.
בקיץ מוזמנים אורחי המלון ללא תוספת תשלום לבריכת השחייה של הקיבוץ.
הצוות האדיב והשירותי של המלון שמח להמליץ לאורחים על מסלולים, אטרקציות ומסעדות באזור.
במלון מארחים חיות מחמד ללא תוספת תשלום.

 

מה בסביבה?

המלון ממוקם בגליל העליון ומהווה בסיס מצוין לטיולים באזור. במרחק נסיעה קצרה אפשר להגיע לשמורת החולה ולאגמון החולה, לראש פינה, לצפת, לנחל דישון, לגוש חלב, ליער ברעם, לצוק מנרה ואפילו למטולה ולחרמון.

 

כתבות מישראל

טעם מקומי – חופשה קולינרית בהרי ירושלים
טעם מקומי – חופשה קולינרית בהרי ירושלים

החופשה הקולינרית "טעם מקומי" מתקיימת בסוף השבוע האחרון של כל חודש (ימי רביעי וחמישי). היא מתחילה בארוחת שף מופלאה בערב רביעי, ששמה על הבמה חומרי גלם של היצרנים המקומיים, בכל ארוחה במה ליצרן אחר, ולמחרת ממשיכה בבראנץ' עשיר ...

חוזרים לאילת: להירגע מול הים
חוזרים לאילת: להירגע מול הים

אחרי שאירחה מפונים בכמות הזהה למספר תושביה, אילת מנסה לחזור לשגרה ומייחלת לשובם של הנופשים. עם מיזם תיירותי חדש, שנקרא לוקאלס, ומקומות מושלמים להירגע, לאכול טוב ולמלא מצברים, העיר הדרומית היא המקום הנכון בימים אלו

מבוא לנדודים 64: הגברת של הטאבון
מבוא לנדודים 64: הגברת של הטאבון

רונן רז חונה על הכרמל הגשום והסוער, ומרגיש בבית. הוא מזדהה עם הקדמונים הפרהיסטוריים שאהבו לחיות בהר ובחוף הכרמל, אשר להם שפע מכל טוב - אדמה פוריה וגשם רב שהניבו צמחי מאכל, פירות ופטריות, יערות שהזינו את האש, ...