הווילג' – מלון מטיילים על הירדן

הווילג' – מלון מטיילים על הירדן שוכן באחת מהנקודות הפסטורליות בצפון, על גדות נהר הירדן, קרוב לכל הנחלים ואתרי המים של הצפון. בקתות העץ, המדשאות הרחבות ובריכת השחייה תורמות גם הן לתחושת החופש והופכות את הוויליג' לבחירה מצוינת לחופשה משפחתית

הווילג' – מלון מטיילים על הירדן

אתר אינטרנט: מלון מטיילים הווילג'

הווילג' – מלון מטיילים על הירדן, טל' 072-3384686

להגדלה ודפדוף לחצו על התמונות

על גדות נהר הירדן, בצמוד לטיילת שביל עמי המטופחת ובקרבת אתרי המים הבולטים של הצפון, נמצא הוויליג' – מלון מטיילים על הירדן. זהו מקום אידיאלי לחופשה משפחתית קרוב לטבע. זהו למעשה כפר נופש ובו 72 בקתות עץ מסוגננות הפזורות בין מרחבים ירוקים ומדשאות רחבות ידיים. המיקום מאפשר לבחור בין חופשה מפנקת בכפר הנופש על שלל המתקנים שבו, טיולים בסביבה או, הטוב ביותר, שילוב בין השניים.

הבקתות והווילה

בכפר הנופש 72 בקתות עץ משפחתיות מרווחות המתאימות לאירוח של עד זוג + שלושה ילדים. כל הבקתות ממוזגות ומאובזרות בג'קוזי, מיקרוגל, מיני בר וערכת שתייה חמה.

למשפחות גדולות מוצעת אפשרות נוספת – הווילה. הווילה משתרעת על שטח של 225 מ"ר, יש בה חמישה חדרי שינה והיא מתאימה לאירוח של עד 14 אורחים. הווילה, שנמצאת במתחם מרוחק שמאפשר פרטיות ושקט, כוללת סלון ענק עם מערכת קריוקי משוכללת, פינת אכל גדולה, מקרר ביתי, מיקרוגל ופינת קפה, שני חדרי רחצה עם שירותים וחדר שירותים נוסף, טלוויזיות עם מסך לד בכל החדרים ופטיו ענק עם דק עץ ופינות ישיבה.

מתקני כפר הנופש

בין המדשאות הרחבות של כפר הנופש יש מתקני שעשועי לילדים ומגרשי ספורט, ובהם מגרש כדורגל וכדורעף. בעונה פועלת בכפר הנופש בריכת שחייה גדולה אשר סביבה מיטות שיזוף ושמשיות. לצד הבריכה יש בריכת פעוטות מוצלת.

בחדר האוכל של המלון, שהמרפסת שלו משקיפה אל הבריכה, מוגשת ארוחת בוקר גדולה ועשירה שכוללת סלטים רעננים, מאפים טריים, גבינות ועוד. קבוצות יכולות לשכור את חדר האוכל לארוחות משותפות ואירועים.

עוד בסביבה

המלון ממוקם לגדות הירדן וקרוב לכל אתרי המים של הגליל העליון, וכמו בכל מלונות מטיילים, גם כאן הצוות ישמח להסביר ולהמליץ על מסלולי טיול, אטרקציות ומסעדות באזור. ממש בצמוד למלון נמצאת טיילת עמי היפה שלגדות הירדן. במרחק נסיעה קצרצרה אפשר להגיע לשמורות טבע רבות ובהן שמורת נחל חרמון, שמורת נחל שניר, שמורת תל דן, שמורת החולה ואגמון החולה. בנוסף האזור גדוש באטרקציות לכל המשפחה, ובהן אתרי שייט קיאקים, מרכזי מבקרים, אטרקציות אתגריות ועוד.

כתבות מישראל

חוזרים לאילת: להירגע מול הים
חוזרים לאילת: להירגע מול הים

אחרי שאירחה מפונים בכמות הזהה למספר תושביה, אילת מנסה לחזור לשגרה ומייחלת לשובם של הנופשים. עם מיזם תיירותי חדש, שנקרא לוקאלס, ומקומות מושלמים להירגע, לאכול טוב ולמלא מצברים, העיר הדרומית היא המקום הנכון בימים אלו

מבוא לנדודים 64: הגברת של הטאבון
מבוא לנדודים 64: הגברת של הטאבון

רונן רז חונה על הכרמל הגשום והסוער, ומרגיש בבית. הוא מזדהה עם הקדמונים הפרהיסטוריים שאהבו לחיות בהר ובחוף הכרמל, אשר להם שפע מכל טוב - אדמה פוריה וגשם רב שהניבו צמחי מאכל, פירות ופטריות, יערות שהזינו את האש, ...

עין קינייא: כפר המעיינות הנסתר
עין קינייא: כפר המעיינות הנסתר

מבין ארבעת הכפרים הדרוזיים בגולן, עין קנייא הוא הפחות מוכר. יואב יעקובי ממליץ לא לוותר, ולהתרשם מזרימת נחל סער (בחורף), מהטראסות החקלאיות (בזמן הפריחה), מהגראפיטי הצבעוניים ופסלי האבן, ומהאתרים הרבים סביב הכפר. בתכנון בקרוב: שביל המעיינות, בין התצפיות ...