פנחס וגסטון – האחוזה בשבי ציון

בצפון הארץ, מרחק קצר מנהריה, נמצא אחד ממקומות האירוח היוקרתיים ביותר בישראל. מלון הבוטיק פנחס וגסטון הוא למעשה אחוזה שלוקחת את האירוח המפואר מספר צעדים קדימה. אם מוסיפים לכך לוקיישן מנצח ממש בקרוב לים, יחד עם תשתיות מפנקות לתיירים, מבינים מדוע מדובר במקום שכדאי לכם להכיר.

פנחס וגסטון – האחוזה בשבי ציון

פנחס וגסטון – האחוזה בשבי ציון

טלפון 072-3923642

להגדלה ודפדוף לחצו על התמונות:

 

המלון

מלון בוטיק פנחס וגסטון בשבי ציון כולל, בראש ובראשונה, מבנה מרשים מאד מבחינה ארכיטקטונית ועיצובית. המלון נבנה על חורבותיה של אחוזת גאיה המיתולוגית, שעברה כאן מתיחת פנים עצומה. עד כמה עצומה? ובכן, הסכום שנדרש לצורך ההקמה של מלון הבוטיק עמד על לא פחות מכ-11 מיליון ש"ח. במאמר מוסגר אפשר להבין במצב הזה מדוע מדובר במקום אירוח שפונה במידה רבה למי שהפרוטה בכיסו. אי אפשר להישאר אדישים לעיצוב כאן ולירידה לפרטים הקטנים ביותר שנעשתה.

בלובי תמצאו אח שמתאימה כמו כפפה לקור הצפוני שבא לבקר מדי פעם, יחד טלוויזיית פלזמה עצומה בגודלה. המלון נמצא במרחק נגיעה מחוף הים, כשמתחם האחוזה כולל בריכה. אחד היתרונות כאן הוא שהבריכה מחוממת לטמפרטורה של כ-34 מעלות ברוב ימות השנה, כך שאפשר לטבול בה בלי קשר למזג האוויר. הריהוט המקיף את הבריכה אלגנטי במיוחד, כשבמתחם החיצוני יש פינות ישיבה ו"ריחופית" העומדת לה בין העצים.

האירוח במלון בוטיק פנחס וגסטון כולל ארוחת בוקר זוגית (שתחכה לכם כשתקומו, לא משנה מה תהיה השעה) וכיבוד מגוון: עוגות ועוגיות, פירות טריים ויבשים, שתייה קלה או חמה ועוד. בתיאום מראש אפשר להזמין ארוחת ערב גורמה בת מספר מנות המוכנה על ידי שף המקום. ארוחות אלה מצטיינות ביצירתיות גבוהה, בשימוש ברכיבים איכותיים ובמראה אסתטי שמיישר קו עם העיצוב הכולל של המקום. יש אפשרות לכוון את השף לגבי ההעדפות הקולינריות שלכם, מה שמזכיר ארוחה פרטית. המחיר לא זול, אבל הדעה הרווחת היא שהארוחה שווה את התמורה.

הסוויטות

ארבע הסוויטות של פנחס וגסטון דומות באופן יחסי בעיצוב אך שונות בארגון, כשהמכנה המשותף הוא שהפאר נוכח גם כאן. הסוויטות – שלוש מתוכן בקומה העליונה ואחת בקומה התחתונה – מחוברות ביניהן בגרם מדרגות ספירלי. הן פונות אל הים וכוללות מרפסות עץ המשקיפות לכל היופי הזה. חוף הים נמצא במרחק של כ-50 מטרים ומציע תפאורה פראית יחסית.

 

הריהוט הוא מהודר. התשתיות כוללות שירותים אלגנטיים, גופי תאורה בצורה צדפות, מקלחת גדולה ואמבטיה גדולה עוד יותר שצורתה אף היא צדף – יש אפילו סוויטה עם מקלחת בעלת שני ראשים. האבזור של הסוויטות כוללת טלוויזיות עם עשרות סרטים, אח שמוסיפה רומנטיקה למשוואה, תריסים חשמליים ועוד. הכלים הסניטריים, כלי האוכל ואפילו הסבונים הם תוצרת חברות מובילות בתחומן בעולם. כמעט כל פריט כאן, הן בסוויטות והן בחדרים המשותפים, ניכר שנבחר בקפידה. לחלק גדול מהם אחראים מעצבים ויצרניות מהטופ העולמי.

טיפולי ספא

בקומת המרתף של המלון יש מרכז ספא הכולל חדר טיפולים וחדר מנוחה. במרכז הספא ניתן לקבל טיפולים שפועלים בצורות מגוונות על הגוף אבל מסייעים תוך כדי גם לנפש. המקום מציע טיפולים מסוגים שונים דוגמת עיסוי שבדי–הוליסטי משולב, טיפולי רפלקסולוגיה או שיאצו, טיפול באבנים חמות או טיפול "גן עדן" המשלב מספר שיטות יחדיו.

יצירת קשר

מושב שבי ציון.

טלפון: 04-9526000.

אתר אינטרנט: http://gaston.co.il/

כתבות מהכנרת וטבריה

ההתגלות: חגיגות האפיפניה נחגגו בירדנית
ההתגלות: חגיגות האפיפניה נחגגו בירדנית

התגלות האלוהים בדמות אדם נחגגה בסוף השבוע הקודם בטקס האפיפניה שהתקיים הפעם באתר הטבילה "הירדנית" סמוך לכנרת. לידתו של ישוע היתה ההתגלות הפיזית שלו, אך ההתגלות השנייה והחשובה ביותר בנצרות, היתה באותם הרגעים בהם ירד ישוע כנער לטבול ...

פסטיבל כנרת לסרטי טבע ומסע יוצא לדרך זו הפעם השלישית
פסטיבל כנרת לסרטי טבע ומסע יוצא לדרך זו הפעם השלישית

הפסטיבל, אשר ייפתח בחמישי 23.3, ייערך בבית גבריאל ויתפרש על פני ארבעה ימים. בין השאר יכלול הפסטיבל סדנאות אמן, הרצאות, הצגות, סיורים ייעודיים, מופעים מיוחדים והופעות חיות. שילוב מושלם של נופש, טבע ותרבות

סיור סוף חורף באזור הכנרת
סיור סוף חורף באזור הכנרת

אוהבי היציאה לטבע מתחלקים לשתי קבוצות – אלו העומדים בפקקים בדרך לחרמון כדי לתפוס שאריות אחרונות של שלג ואלו העומדים בפקקים בדרך לדרום האדום מכלניות יפהפיות.  אנחנו בחרנו לצאת לטיול לכיוון אחר ואז לעמוד פחות בפקקים - יצאנו ...