תפריט עמוד

שיקגו מועדפת על ידי גברים

שיקגו נבחרה לעיר שגברים היו הכי רוצים לגור בה על פי אתר האינטרנט Ask Men. ברשימת הערים הפופולריות בקרב גברים נמצאות גם ברצלונה, לונדון, ניו יורק ואפילו תל אביב

שיקגו הגיעה למקום הראשון מתוך רשימה של 29 ערים שבהן גברים הכי רוצים לגור, שנערכה על ידי אתר הגברים AskMen.com. הרשימה נקבעה על פי שמונה מדדים: התאמה למגורים, ספורט ובידור, תרבות, אופנה, סקס ויחסים, בריאות, כוח וכסף והחיים הטובים.

הדירוגים לקחו בחשבון כמה גורמים כמו אחוז הלא מועסקים, עלייה בהכנסות, היחס בין מספר הנשים הרווקות למספר הגברים הרווקים, המחיר של פינט בירה ושיעור התקפי הלב בקרב גברים. הרשימה הראשונית של 60 ערים צומצמה לרשימה בת 29 ערים, כאשר שיקגו, כאמור נמצאת במקום הראשון.

"שיקגו מתגלה בשנים האחרונות כעיר מועדפת בקרב גברים בשל הסצנה השכונתית הטובה שלה, האגם והתפאורה שמסביב, והשילוב בין אמנויות יפות וספורט", אומר עורך אתר AskMen.com, ג'יימס בזיל. "בעיר יש עכשיו גם תחושה של גאווה אזרחית, בשל בחירתו של ברק אובאמה תושב העיר לנשיא ארה"ב, מה גם שהעיר ידעה השנה שנה נהדרת בספורט. העיר נמצאת בצומת של כל הדברים הטובים האלו", מוסיף בזיל.

בזיל אומר שלמיתון יש השפעה שלילית על חלק מהערים ברשימה, כמו לונדון, ניו יורק ופריז, אבל הן עדיין מככבות ברשימה ונמצאות במקומות הרביעי, השישי והשניים עשר, בהתאמה. ברצלונה, שתמיד היתה פופולרית בשל האוכל המשובח והחופים שלה הגיעה למקום השני, ואילו סן פרנסיסקו, שמבורכת בסצנת מסעדות תוססת, פסטיבלי אמנות ופיתוח עירוני מתמשך, הגיעה למקום השלישי.

"אפשר לראות שברשימה נמצאות גם ערים כמן פנמה סיטי וסנטיאגו, שמחירי המחיה בהן זולים מאוד והן עוברות תהליך פיתוח משמעותי בשנים האחרונות, ופתאום הן הופכות למקום מתאים לחיות בו ב-2009", אומר בזיל.

את העשירייה הראשונה ברשימה חותמות סידני, ברלין, הונג קונג וקופנהגן.

ערים נוספות ברשימה, על פי הסדר, הן ונקובר (במקום ה-11), רומא, בואנוס איירס, טוקיו, טורונטו, מיאמי, מדריד, וינה, לוס אנג'לס, מונטריאול, פנמה סיטי, פורטלנד, ליון, מלבורן, תל אביב, סנטיאגו, קייפטאון, המבורג ואדינבורו.

תל אביב הגיעה למקום ה-26 ברשימה, ואתר AskMen ממליץ לחיות בתל-אביב בשל הסצנה החברתית הפתוחה, סצנת הברים והמועדונים הלוהטת ומה שמתרחש בשירותים של האחרונים. "תל אביב היא המקום שאליו צעירי ישראל מגיעים להתערבב ולפגוש אנשים…יש בה סצנת פיק אפ שעשויה להיות מושא לקנאה של כל עיר אמריקאית", כך נכתב באתר. סיבה נוספת, ולא פחות חשובה, בגללה כדאי לחיות בתל אביב דווקא בימים אלה, על פי האתר, היא חגיגות המאה של העיר שיריית הפתיחה שלהן נורתה בשבוע שעבר. "במאה השנים האחרונות העיר שנוסדה על דיונות חול ריקות הפכה למטרופולין תוסס, מרכז התרבות, האופנה, העסקים וחיי הלילה של ישראל…. זוהי העיר האולטימטיבית לחיות בה את חייך בחוץ. לאורך כל השנה התל אביבים ממלאים את בתי הקפה הפתוחים, עושים קניות בשווקים פתוחים או מטיילים לאורך שדרות מוצלות ורחבות ידיים". זאת ועוד, על פי האתר "תל אביב היא אחת הערים הכי רב-תרבותיות והכי קוסמופוליטיות בעולם, מאוכלסת על ידי אנשים ממוצא אירופי וים-תיכוני".

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.