תפריט עמוד

שייט מקנדה לאלסקה

הפלגה מקנדה לאלסקה מפגישה את המטיילים עם נוף פראי, שפע של בעלי חיים, עיירות קטנות ופסיפס אנושי ייחודי. סרטון על שני חבלי ארץ בעלי יופי סוחף שכמותו לא תראו בשום מקום אחר

אחת ההפלגות הגאוגרפיות המרשימות ביותר היא זו שמתחילה בקנדה וממשיכה לאלסקה. בקנדה נהנים מנופים שקשה לתאר את יופיים במילים: פסגות הרי הרוקיס הקנדיים, אגמים קרחוניים בעלי צבע טורקיז מהמם, מפלים, נהרות, יערות. ובתוך התפאורה המופלאה הזאת יש אפשרות למפגשים עם דובים, איילים, שועלים, כבשי בר ועוד ועוד. אחרי הטיול היבשתי במערב קנדה, עם עצירה בערים מלאות עניין ותרבות, ממשיכים בהלגה לאלסקה.

השטים לאלסקה ייהנו מנופים עוצרי נשימה, הכוללים הרים שפסגותיהם מושלגות גם בקיץ, יערות עד, קרחוני ענק ופיורדים יפים. בימי השייט יש אפשרות לפגוש עולם עשיר של בעלי חיים – מלווייתנים, כלבי ים ודגי סלמון בים ובנהרות, דרך דובים ואיילים ביבשה ועד נשרים באוויר. במהלך השייט האניות עוגנות ליד כפרים קטנים ועיירות שלוות ובימים אלו צפויים למטיילים סיורים נופיים ומפגשים עם האוכלוסייה המקומית. בסרטון שלפניכם, בהפקת מסע אחר אונליין וגולדן טורס, תוכלו לראות ולשמוע על שיאי הטיול בקנדה וההפלגה לאלסקה:


באדיבות גולדן טורס – סוכנות השייט הגדולה בישראל

לאן נעלמו הכוכבים?

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.